Sławol Zgłoś #1 Napisano 7 Sierpnia 2018 Witam. Proszę o pomoc w analizie logów, bo tracę cierpliwość do tego auta. 1.8T AWT, fabryczne 150kucy, nie dłubane. Jeszcze :) Ale właśnie. Raz bywa, że tyle może ich jest, za kilka dni jeździ jakby miał ze 90 km, a za kilka kolejnych dni część mocy powraca. Wymienione cewki (NGK), świece (NGK), N75 (ori), DV (SWAG), przepływka (BOSCH) - choć ona zawyża, ale pytanie czy to tak samo źle, jak zaniżanie przepływu? Miałem na podmianę trzymającą parametry, ale poprawy nie było żadnej. Układ dolotu szczelny, podciśnienie sukcesywnie wymieniam. Silnik pracuje równo. Auto mam od listopada. Od początku z takimi objawami. Od lutego LPG. Logi robione na PB. Na obu paliwach idzie tak samo. http://vaglogi.pl/log-002_033_I1o03D.html http://vaglogi.pl/log-003_020_Q1bagN.html http://vaglogi.pl/log-115_118_D0umpBu.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #2 Napisano 9 Sierpnia 2018 Dnia 7.08.2018 o 10:45, Sławol napisał: choć ona zawyża, ale pytanie czy to tak samo źle, jak zaniżanie przepływu? Tak samo źle nie jest.Ale inaczej źle jest. Jak zaniza to auto jedzie na ubogiej. Jak zawyza to jest zalewane paliwem. Dnia 7.08.2018 o 10:45, Sławol napisał: Miałem na podmianę trzymającą parametry, ale poprawy nie było żadnej. Jesteś tego pewien że trzymała? Robiłeś logi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sławol Zgłoś #3 Napisano 10 Sierpnia 2018 Tak tak, tylko na logach się opierałem. Wczoraj kupiłem i założyłem nową przepływkę BOSCHa, o identycznym numerze jak ta, która siedziała w aucie. Oto ponowione logi. Niestety widzę że na arkuszu nadpisało podwójnie wyniki, ze starą i nową, ale po datach można się połapać. Przynajmniej jest do porównania. Jakieś wnioski? Co może być przyczyną dość wysokich korekt? http://vaglogi.pl/log-002_033_v3mrk1.html na LPG http://vaglogi.pl/log-002_033_1rNVHVn.html http://vaglogi.pl/log-003_020_d217B.html http://vaglogi.pl/log-115_118_h1v47.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #4 Napisano 10 Sierpnia 2018 korekty rosną wmiare wzrostu obrotów. objaw charakterystyczny dla padajacej pompy paliwa. szkoda że poprzednie logi nie chodzą. Nowa przepływka i dalej trochę za wysoko... no chyba że silnik w idealnym stanie to może... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sławol Zgłoś #5 Napisano 10 Sierpnia 2018 Taką sugestię słyszałem, więc coś musi być na rzeczy. Zacznę od filtra paliwa, bo kto go tam wie czy jeszcze od nowości nie siedzi. Jeśli poprawy nie będzie to spróbuję podmienić nowy wkład pompy. Bo oryginalna używka może być taka sama jak nie gorsza, zawsze loteria. Ale teoretycznie, przy powiedzmy pełnej sprawności układu, na jakim poziomie powinny się kształtować korekty względem prędkości obrotowych? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #6 Napisano 11 Sierpnia 2018 (edytowane) Idealnie to 0 (osiągalny raczej tylko w teorii). Do +-5 uznaje się za ok. Ale tak do 10 zwlaszcza przy szerokopasmowej to bym nie panikowal. 25 to max co potrafi skorygowac komputer Edytowane 11 Sierpnia 2018 przez zwonko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sławol Zgłoś #7 Napisano 11 Sierpnia 2018 Ok, piękne dzięki Panowie. Wiem co robić i jakie wyniki uznać za satysfakcjonujące. W miarę czasowych możliwości od poniedziałku zacznę działać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #8 Napisano 15 Sierpnia 2018 Jestem jeden w jednej osobie więc nie wiem czemu zwracasz się do mnie Panowie. Jakoś nie widzę żeby ktoś inny się wypowiadał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sławol Zgłoś #9 Napisano 15 Sierpnia 2018 No fakt, wybacz. Z automatu założyłem, że na forum panuje spora chęć pomocy, ale słusznie zauważyłeś 21 minut temu, zwonko napisał: nie widzę żeby ktoś inny się wypowiadał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach