Wieslaf Zgłoś #1 Napisano 5 Sierpnia 2018 (edytowane) Witam, Poniżej link do logów z grupy 11 http://log.malonetuning.com/chart/236456#H8KLCABiw6VmWwIDJcKLXQrCgCAMwoDDr8Kyw6cNwrzCj8O4YDVEwrAtw5YMw6nDtBnCvn4%2FMcOCwqFOwq0KA8K6dU4YYcOXc8KbwoDCimnCv27DgMKwYFPCq8Ovw4wCQmFhw4vDjsKwwow8bE7CrjQowo%2FDuh%2FDs0kfw4rDgcKAW1wAAAA%3D Prosiłbym o ocenę działa turbiny - według mnie nie jest ok. Autko wolno wchodzi na obroty do mniej więcej 2300 obr/min. Dodatkowo przy uruchamianiu silnika słychać charakterystyczny gwizd, podczas jazdy i przyspieszania również da się go uslyszeć. EGR i DPF jest OFF. Prosiłbym o pomoc jak się zabrać do tematu. Może to gruszka od turbo ? Da się ją jakoś w prosty sposób zdiagnozować ? 2.0 TDI, CBBB variant, 125 kW Edytowane 5 Sierpnia 2018 przez Wieslaf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #2 Napisano 5 Sierpnia 2018 Przy pustej puszce po DPF turbo zawsze będzie bardziej gwizdać, będzie lepiej slyszalny ten gwizd. Wrzuć pozostałe logi, pozostałe grupy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wieslaf Zgłoś #3 Napisano 9 Sierpnia 2018 Dnia 5.08.2018 o 14:07, Krawcol82 napisał: Przy pustej puszce po DPF turbo zawsze będzie bardziej gwizdać, będzie lepiej slyszalny ten gwizd. Wrzuć pozostałe logi, pozostałe grupy. Które grupy konkretnie logować w tym silniku (CBBB) ? Nie wszystkie pokrywają według tego poradnika https://forum.vw-passat.pl/topic/25078-co-logować-w-silnikach-tdi/ - nie mogę na przykład logować grupy 000 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wieslaf Zgłoś #4 Napisano 12 Sierpnia 2018 Poniżej komplet logów dynamicznych grup 03,08 i 11: Grupa03: http://log.malonetuning.com/chart/236777#H8KLCAAgwoJwWwIDJcKLXQrCgCAMwoDDr8Kyw6cNwrzCj8O4YDVEwrAtw5YMw6nDtBnCvn4%2FMcOCwqFOwq0KA8K6dU4YYcOXc8KbwoDCimnCv27DgMKwYFPCq8Ovw4wCQmFhw4vDjsKwwow8bE7CrjQowo%2FDuh%2FDs0kfw4rDgcKAW1wAAAA%3D Grupa08: http://log.malonetuning.com/chart/236776#H8KLCADDgcKBcFsCAyXCi10KwoAgDMKAw6%2FCssOnDcK8wo%2FDuGA1RMKwLcOWDMOpw7QZwr5%2BPzHDgsKhTsKtCgPCunVOGGHDl3PCm8KAwoppwr9uw4DCsGBTwqvDr8OMAkJhYcOLw47CsMKMPGxOwq40KMKPw7ofw7NJH8OKw4HCgFtcAAAA Grupa11: http://log.malonetuning.com/chart/236456#H8KLCABiw6VmWwIDJcKLXQrCgCAMwoDDr8Kyw6cNwrzCj8O4YDVEwrAtw5YMw6nDtBnCvn4%2FMcOCwqFOwq0KA8K6dU4YYcOXc8KbwoDCimnCv27DgMKwYFPCq8Ovw4wCQmFhw4vDjsKwwow8bE7CrjQowo%2FDuh%2FDs0kfw4rDgcKAW1wAAAA%3D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turek Zgłoś #5 Napisano 26 Sierpnia 2018 Pod koniec logowania widać, że auto wpadło w tryb awaryjny. W górnych granicach obrotów nie trzyma doładowania. Być może do wymiany jest gruszka turbiny , w silnikach CR jest to częsty problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wieslaf Zgłoś #6 Napisano 26 Sierpnia 2018 Dzięki za zaangażowanie. Tryb awaryjny nie objawia się czasem ciągłym miganiem na desce spiralki? Nic takiego się u mnie nie dzieje, VCDS też nie rejestruje żadnych błędów przy skanowaniu. Wrzucam dodatkowo logi grupy 11 w opcji "Basic Settings" - mi one nic nie mówią, ale może ktoś spojrzy fachowym okiem Jak jeszcze mogę zdiagnozować gruszkę turbiny? http://log.malonetuning.com/chart/237376#H8KLCADDmsKhwoJbAgMlwotdCsKAIAzCgMOvwrLDpw3CvMKPw7hgNUTCsC3DlgzDqcO0GcK%2Bfj8xw4LCoU7CrQoDwrp1Thhhw5dzwpvCgMKKacK%2FbsOAwrBgU8Krw6%2FDjAJCYWHDi8OOwrDCjDxsTsKuNCjCj8O6H8OzSR%2FDisOBwoBbXAAAAA%3D%3D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemekp0 Zgłoś #7 Napisano 22 Kwietnia 2019 Witam. Mam u siebie problem z turbiną, która zostałą zregenerowana. Nie ma żadnych błędów, Passat jeździ, ale turbina wstaje za późno. Wrzucam logi dynamiczne z kanałów 11/8 / 3. Może ktoś zerknie i poradzi co z tym zrobić? Czy samemu warto coś grzebać? logi_B6_22_04_2019_gr_11_8_3_obróbka.xlsx Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach