Skocz do zawartości
Wieslaf

Turbina - do wymiany/regeneracji? Passat 2.0 TDI CBBB 125 kW

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Poniżej link do logów z grupy 11

http://log.malonetuning.com/chart/236456#H8KLCABiw6VmWwIDJcKLXQrCgCAMwoDDr8Kyw6cNwrzCj8O4YDVEwrAtw5YMw6nDtBnCvn4%2FMcOCwqFOwq0KA8K6dU4YYcOXc8KbwoDCimnCv27DgMKwYFPCq8Ovw4wCQmFhw4vDjsKwwow8bE7CrjQowo%2FDuh%2FDs0kfw4rDgcKAW1wAAAA%3D

 

Prosiłbym o ocenę działa turbiny - według mnie nie jest ok.

Autko wolno wchodzi na obroty do mniej więcej 2300 obr/min. Dodatkowo przy uruchamianiu silnika słychać charakterystyczny gwizd, podczas jazdy i przyspieszania również da się go uslyszeć.

EGR i DPF jest OFF. Prosiłbym o pomoc jak się zabrać do tematu. Może to gruszka od turbo ? Da się ją jakoś w prosty sposób zdiagnozować ?

2.0 TDI, CBBB variant, 125 kW

Edytowane przez Wieslaf

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy pustej puszce po DPF turbo zawsze będzie bardziej gwizdać, będzie lepiej slyszalny ten gwizd.

Wrzuć pozostałe logi, pozostałe grupy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 5.08.2018 o 14:07, Krawcol82 napisał:

Przy pustej puszce po DPF turbo zawsze będzie bardziej gwizdać, będzie lepiej slyszalny ten gwizd.

Wrzuć pozostałe logi, pozostałe grupy.

Które grupy konkretnie logować w tym silniku (CBBB) ? Nie wszystkie pokrywają według tego poradnika https://forum.vw-passat.pl/topic/25078-co-logować-w-silnikach-tdi/   - nie mogę na przykład logować grupy 000

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pod koniec logowania widać, że auto wpadło w tryb awaryjny.  W górnych granicach obrotów nie trzyma doładowania.

Być może do wymiany jest gruszka turbiny , w silnikach CR jest to częsty problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za zaangażowanie. Tryb awaryjny nie objawia się czasem ciągłym miganiem na desce spiralki? Nic takiego się u mnie nie dzieje, VCDS też nie rejestruje żadnych błędów przy skanowaniu.

Wrzucam dodatkowo logi grupy 11 w opcji "Basic Settings" - mi one nic nie mówią, ale może ktoś spojrzy fachowym okiem :) Jak jeszcze mogę zdiagnozować gruszkę turbiny?

http://log.malonetuning.com/chart/237376#H8KLCADDmsKhwoJbAgMlwotdCsKAIAzCgMOvwrLDpw3CvMKPw7hgNUTCsC3DlgzDqcO0GcK%2Bfj8xw4LCoU7CrQoDwrp1Thhhw5dzwpvCgMKKacK%2FbsOAwrBgU8Krw6%2FDjAJCYWHDi8OOwrDCjDxsTsKuNCjCj8O6H8OzSR%2FDisOBwoBbXAAAAA%3D%3D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam u siebie problem z turbiną, która zostałą zregenerowana. Nie ma żadnych błędów, Passat jeździ, ale turbina wstaje za późno. Wrzucam logi dynamiczne z kanałów 11/8 / 3.  Może ktoś zerknie i poradzi co z tym zrobić? Czy samemu warto coś grzebać?

logi_B6_22_04_2019_gr_11_8_3_obróbka.xlsx

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności