Jump to content
dirve

Zamiana radia Discovery z 2016 na 2017/2018

Recommended Posts

A jaki jest numer tego radia?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć,

 

Podczepię się pod temat. W moim MY2015 mam DM Pro w wersji z 2015r a w schowku jednostkę z 2 kartami SD, chciałym wymienić ją na wersję z otworem na sim.

Czy taka modyfikacja zapewni internet do jednoski oraz umożliwi rozmowy telefoniczne? Pewnie potrzebna będzie antena ale czy coś więcej?

 

Pozdr,

M

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dean, czy udało Ci się ogarnąć temat? Także chciałbym przeprowadzić taki zabieg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

**** tam, sam byłem z MIb-em na ochrone  i zrobili w ASO bez najmniejszego problemu 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Major pojechałeś do ASO ze swoim MIBem? Ile za to policzyli? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

123zł o ile pamietam, tyle za zdjecie CP wzieli , gdzie mam Fvat na to 

miałem swojego DP  1 gen  który miał wszystko aktywne, powiedziałem ze mają tylko CP  zdjąć , bez żadnego dopasowywania czy adaptacji , siedziałem obok kolesia,  click i po sprawie , sam sobie poskładałem 

jeszcze koles  kabel  LVDS    docinał (sledzie we wtyczce) bo miałem zwykłe radio a tam wtyczka się zmieniła, 

 

IMMO jak licznik, ecu itp . nie zrobią z używanego (miałem tez licznik ze sobą , legalny ), ale radio bez problemu 

byłem w ASO Bednarek w Łodzi 

Edited by Major

Share this post


Link to post
Share on other sites

Orientujecie się ile aktualnie kosztuje wymiana MIB 2 na MIB 2,5 (z ekranem 9.2 cala) i gdzie można to zrobić?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zrobić możesz sam bez większego problemu. Koszty są różne w zależności kto ile przycina na marży itd. Mogę załatwić jednostkę 2,5 z wyświetlaczem 9.2 za około 1450€. Wszystko fabrycznie nowe i dodatkowo jednostka ma wszystkie funkcje aktywne tj appconect, mapy itd. Carnet dodatkowo płatny 200€

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostatnio bawilem sie nowym discover pro...i fakt jest ladniej...ale obsluga moim zdanime jest gorza vs starsze discover pro...no i to palcowanie sie ...  massakra.

 

Dzieki temu wybilem sobie z glowy wydania 5k ponad na wymiane,

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podpinam się z pytaniem, czy jest jakiś sposób aby na DP z 2015  działało Carplay, jedynie na tym mi zależy 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć,

 

Mamy swojego człowieka, gdzie można zrobić podmiankę z DP2015 8' na DP2018 9,2' ?

Chodzi o zdjęcie ochrony komponentu i kodowanie do auta.

Nowe graty juz mam , a DP2015 które mam obecnie będą do odsprzedania (panel+ramka+jednostka)

Najchętniej woj Kuj-Pom, Pomorskie, Mazowieckie.

Edited by Majkel2017

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy ktoś się oriętuje  czy jednostka 3g0 035 021 b ma już android auto  ?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na jednostce jest data produkcji, jeśli 2016 w górę to ma.

image.png.6cbf399892a1ca0bfdfed45967086863.png

 

Edited by Majkel2017

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja  sobie tez zalatwilem  ekran i ramke , teraz tylko czekam na centralke   do passata  i moje pytanie jest  od ktorego rocznika musi byc centralka  zeby dzialala pod ekran 9.2 cala ??  ktos ma jakis nr ??to bede szukal uzywki po numerze .  i drugie pytanie co sie stanie jak zamontuje centralke z karta sim ?? bedzie dzialac ??  czy za duzo problemow ? 

20190110_172037.jpg

20190114_175156.jpg

20190114_165933.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witajcie.

Posiadam w Passat B8 radio jak na fotce tj. MIB Entry Plus (Gen2) . Na co mogę to wymienić aby mieć np. nawigację i jak to zrobić? Gdzie szukać takich urządzeń? Czy trzeba dokupić instalację/antenę?

radio.png

Edited by marcinsgdz

Share this post


Link to post
Share on other sites

w koncu mi sie udalo zalatwic  centralke pod nowy ekran ;)  , teraz   poczekam az odbiore auto z warsztatu i zaczne kombinowac ;) 

20190404_133035.jpg

20190404_133054.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam pytanie czy DM z wyswietlaczem (3G0919605D) jak poniezej bedzie dzialac na zasadzie p&p :

image.thumb.png.827f595447464d6eaa82078877559e64.png

z DM od nowszej wersji (5G6919605B): 

image.png.479d8835c56d63e8bcc6cd4aaca9a9f6.png

Widzialem kilka takich wyswietlaczy na allegro... ale na co zwrocic uwage by nie wtopic kasy i miec pewnosc, ze wyswietlacz zadziala? (slyszalem cos o ochronie komponentu etc) czy to dotyczy rowniez samych wyswietlaczy?
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Panowie mam b8 2016 czerwiec Discowery Media czy da się wymienić na poliftową z 2018 np. Pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy