Pestek92 Zgłoś #1 Napisano 1 Sierpnia 2018 (edytowane) Witam. Mam problem z moim passatem B5 silnik 1.9 TDI ATJ 115KM 2000 rok. Tak wstępnie to pare miesięcy temu czyściłem turbinę bo łopatki były zapieczone i łapał tryb awaryjny a na VCDSie pokazywał błąd przeładowania turbo 2300-2500mbar. Po tym zabiegu auto ożyło ale odkąd je kupiłem cały czas jest takie mułowate tzn. do 2000 obr ma takiego muła a pózniej dopiero czuć, że turbina pompuje i auto fajnie leci do przodu na dodatek auto jakoś słabo reaguje na pedał gazu czy ten typ tak ma ? mój ojciec ma Golfa V z silnikiem 1.9 TDI 105km i tam na pedał gazu wskazówka skacze jak szalona. Dodam, że zamieniałem zaworki, wymieniałem wężyki, mam zaślepiony EGR blaszkami i jeden wężyk zaślepiony śrubką. Auto jezdzi normalnie nie ma żadnych błędów na kompie. Nagrałem trochę filmików i zrobiłem jeden log na wolnych obrotach i dodawałem gazu do 2 tyś obrotów bo mi chodzi tylko o to, że auto ma muła do 2 tyś obrotów a reszta jest okej. Proszę o rady i ocenę odczytów. Tutaj link do logu: http://vaglogi.pl/log-003_010_011_OtO177.html 20180801_115051.mp4 20180801_114516.mp4 20180801_114609.mp4 20180801_114710.mp4 20180801_114837.mp4 20180801_115051.mp4 Edytowane 1 Sierpnia 2018 przez Pestek92 niechcący nacisnąłem enter i zaakceptowałem niedokończony temat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pestek92 Zgłoś #2 Napisano 4 Sierpnia 2018 Wypowie sie ktoś ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #3 Napisano 4 Sierpnia 2018 Poczytaj najpierw, jak się robi logi dynamiczne i wtedy wrzuć tutaj odpowiednie pliki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pestek92 Zgłoś #4 Napisano 4 Sierpnia 2018 Robiłem jakiś czas temu te logi jak mi turbo łapało tryb awaryjny i przeładowywało to możecie zerknąć. Po czyszczeniu turbo nie łapie trybu awaryjnego ale chyba późno wstaje. http://vaglogi.pl/log-003_2YjK4.html http://vaglogi.pl/log-011_1B7FRE.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pestek92 Zgłoś #5 Napisano 19 Sierpnia 2018 Witam. Mam problem z turbiną i dzisiaj zrobiłem test sztangi turbo VCDSem i logi przepływomierza i turbo ale na postoju gazując do 2200obr. Turbinę rozbierałem pare miesięcy temu i czyściłem bo kierownice się blokowały i wpadał w tryb awaryjny. Teraz nie mam żadnych błędów na vcds i nie wpada w tryb awaryjny ale podczas przyśpieszania przerywa i nie mogę przekroczyć 130km/h daje w podłogę pedał 3 tyś obrotów i dalej nie jedzie oraz mocno szarpie przerywa i zaraz jedzie i znowu szarpie. Wydaje i się, że według tych logów turbina mocno przeładowuje a przepływomierz jest ok ale proszę o wasze opinie bo może się mylę. Logi dynamiczne też zrobię w wolnej chwili. Podczas testu sztangi turbo sztanga pracowała w pełnym zakresie i nie blokowała się, chodziła płynnie oraz nic nie zgrzytało jak to miało miejsce pare miesięcy temu gdy zapieczone były kierownice. http://vaglogi.pl/log-011_yF3O3.html tutaj 1 log z pracy sztangi test bassic seting a drugi 2200obr. http://vaglogi.pl/log-003_qRkWGW6.html tutaj log z przepływomierza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach