Skocz do zawartości
Pestek92

Ocena odczytów na VCDS i logów

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem z moim passatem B5 silnik 1.9 TDI ATJ 115KM 2000 rok. Tak wstępnie to pare miesięcy temu czyściłem turbinę bo łopatki były zapieczone i łapał tryb awaryjny a na VCDSie pokazywał błąd przeładowania turbo 2300-2500mbar. Po tym zabiegu auto ożyło ale odkąd je kupiłem cały czas jest takie mułowate tzn. do 2000 obr ma takiego muła a pózniej dopiero czuć, że turbina pompuje i auto fajnie leci do przodu na dodatek auto jakoś słabo reaguje na pedał gazu czy ten typ tak ma ? mój ojciec ma Golfa V z silnikiem 1.9 TDI 105km i tam na pedał gazu wskazówka skacze jak szalona. Dodam, że zamieniałem zaworki, wymieniałem wężyki, mam zaślepiony EGR blaszkami i jeden wężyk zaślepiony śrubką. Auto jezdzi normalnie nie ma żadnych błędów na kompie. Nagrałem trochę filmików i zrobiłem jeden log na wolnych obrotach i dodawałem gazu do 2 tyś obrotów bo mi chodzi tylko o to, że auto ma muła do 2 tyś obrotów a reszta jest okej. Proszę o rady i ocenę odczytów.

 

Tutaj link do logu: http://vaglogi.pl/log-003_010_011_OtO177.html

Edytowane przez Pestek92
niechcący nacisnąłem enter i zaakceptowałem niedokończony temat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wypowie sie ktoś ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poczytaj najpierw, jak się robi logi dynamiczne i wtedy wrzuć tutaj odpowiednie pliki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Robiłem jakiś czas temu te logi jak mi turbo łapało tryb awaryjny i przeładowywało to możecie zerknąć. Po czyszczeniu turbo nie łapie trybu awaryjnego ale chyba późno wstaje.

http://vaglogi.pl/log-003_2YjK4.html

http://vaglogi.pl/log-011_1B7FRE.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam problem z turbiną i dzisiaj zrobiłem test sztangi turbo VCDSem i logi przepływomierza i turbo ale na postoju gazując do 2200obr.

Turbinę rozbierałem pare miesięcy temu i czyściłem bo kierownice się blokowały i wpadał w tryb awaryjny. Teraz nie mam żadnych błędów na vcds i nie wpada w tryb awaryjny ale podczas przyśpieszania przerywa i nie mogę przekroczyć 130km/h daje w podłogę pedał 3 tyś obrotów i dalej nie jedzie oraz mocno szarpie przerywa i zaraz jedzie i znowu szarpie. 

Wydaje i się, że według tych logów turbina mocno przeładowuje a przepływomierz jest ok ale proszę o wasze opinie bo może się mylę. Logi dynamiczne też zrobię w wolnej chwili.

 

Podczas testu sztangi turbo sztanga pracowała w pełnym zakresie i nie blokowała się, chodziła płynnie oraz nic nie zgrzytało jak to miało miejsce pare miesięcy temu gdy zapieczone były kierownice. 

 

http://vaglogi.pl/log-011_yF3O3.html tutaj 1 log z pracy sztangi test bassic seting a drugi 2200obr.

 

http://vaglogi.pl/log-003_qRkWGW6.html tutaj log z przepływomierza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności