Skocz do zawartości
mark2121

Pobór prądu / czujnik poziomu paliwa

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich i proszę o pomoc?! Miałem problem ze swoim paskiem B7 2.0TDI kombi, a mianowicie rozładowywał mi baterię w 3 dni. Dziś postanowiłem poszperać i poszukać co i jak. Okazało się, że po zazbrojeniu alarmu brał 500mA!!!! Więc zacząłem po kolei wyjmować bezpieczniki, najpierw w komorze silnika, a potem w środku. Jaka radość przyszła, że znalazłem dziada:) numer 17 w środku, pobór spadł do 20mA :), ale nie wszystko super, nadal 0:1 dl auta, pojawił się problem ze wskazaniem poziomu paliwa. Zaczął pokazywać na zegarze full, a na kompie zasięg 680km i nic się nie zmienia. Zalałem pod korek, włożyłem ten bezpiecznik (z tego co obadałem odpowiada u mnie za side assistant i takie są blędy że go nie widzą. ani zegary ani Gateway) i nadal pokazuje FULL!!!!?? Przy załączeniu autka zegar paliwa podnosi się od 0 do max, więc to raczej nie wina licznika. Może ma ktoś schemat wiązek od pływaka/poziomu, lub jakieś pomysły? Po podpięciu kompa pokazuje wartość 70omów na pływaku. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak na początek:

Wg. schematu SC17 jest niewykorzystany więc może masz coś dołożone na tym bezpieczniku. Asystent zmiany pasa jest zasilany z SC4.

Zasięg po resecie (zdjęciu klemy) zawsze pokazuje mocno zaniżony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
20 godzin temu, nTomek napisał:

Tak na początek:

Wg. schematu SC17 jest niewykorzystany więc może masz coś dołożone na tym bezpieczniku. Asystent zmiany pasa jest zasilany z SC4.

Zasięg po resecie (zdjęciu klemy) zawsze pokazuje mocno zaniżony.

Tomek, masz rację, ale u mnie jest pod 17, po wypięciu tylko asystent nie działa. Po zdjęciu klemy zaniża zasięg:) to już zauważyłem, ale puki co zrobiłem 100km i chyba coś lekko drgnęło wskazanie na manometrze;), zobaczymy jutro, czy zacznie opadać. Dziwnie tak cały czas max:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może zapomniałem dodać, że SC4 to bezpiecznik gałęzi "po kluczyku", a SC17 jest zasilany ciągle. Jeśli faktycznie masz asystenta pod SC17 to on się po prostu nie wyłącza po wyjęciu kluczyka. Masz tak "od nowości"?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
20 godzin temu, nTomek napisał:

Może zapomniałem dodać, że SC4 to bezpiecznik gałęzi "po kluczyku", a SC17 jest zasilany ciągle. Jeśli faktycznie masz asystenta pod SC17 to on się po prostu nie wyłącza po wyjęciu kluczyka. Masz tak "od nowości"?

Tomek niestety nie;), pomyłka przy montażu ;), wreszcie się zemściła;|) … teraz przerobię SC4:), a poziom opanowany rozpięcie licznika i wpięcie pomogło:) nie wiem czemu, bo aku nic nie dawało, nawet na 10-20minut... może jakiś styk, ale puki co wszystko ok:) pozostaje zamienić wpinke bezpieczników:), dzięki Tomcio:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności