lebow Zgłoś #21 Napisano 20 Czerwca 2013 i nadal niemoge zlokalizować usterki. Może winny jest sam licznik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
konradk2 Zgłoś #22 Napisano 21 Czerwca 2013 U mnie piszczenie pojawiało się nagle, niezależnie od nagrzania silnika itp. Poszukiwana trwały długo, a winnym okazał się nadłamany przewód od czujnika Ale jak twierdzi elektryk, który w tym siedzi od dawna, w 90% wypadków winna jest elektronika w liczniku... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertk2 Zgłoś #23 Napisano 24 Czerwca 2013 Ja miałem taką prozaiczną sytuację - po prostu wsuwka na czujnik była niedbale założona (po naprawie u mechanika)i sporadycznie sobie pikał. Myślałem, że to olej, jego niski poziom a to taka głupotka. Więc nie rozbieraj silnika - tylko sprawdź to, a jak połączenia stabilne - to upewnij się czy licznik Ci nie wariuje, złącze licznika się obrywa (szukaj na forum zimne luty) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darmaty Zgłoś #24 Napisano 27 Czerwca 2013 wymieniłem liczniki na inne i to samo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1972bogdan Zgłoś #25 Napisano 2 Lipca 2013 U mnie pomogła wymiana czujnika oleju i wszystko jest ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kzarczyn Zgłoś #26 Napisano 3 Lipca 2013 A spotkał się ktoś z przypadkiem gdy kontrolka oleju zapala się przy hamowaniu silnikiem? U mnie czasami po ostrej jeździe po obwodnicy, jak hamuję silnikiem to zapala się kontrolka oleju i piszczy buzer. Po wysprzęgleniu ustaje i nie zapala się ponownie. Dodam, że występuje to na ostatniej prostej gdy już trzeba powoli hamować to zdejmuję nogę z gazu i wtedy zapala się kontrolka oleju. Silnik AFN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
suhy Zgłoś #27 Napisano 11 Lipca 2013 Miałem długo długo problem z tym zjawiskiem w golfie (RF) pomogła wymiana czujnika przy filtrze oleju. Kontrolka zapalała sie kiedy chciała, bez względu na obroty i temperature i nie gasła raczej do wyłączenia zapłonu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karolSDM Zgłoś #28 Napisano 8 Listopada 2016 Witam. Miałem ten problem 2 razy. Za pierwszym winny był czujnik znajdujący się w głowicy(delikatnie przeciekał przez wsuwkę). wymiana pomogła. Niestety teraz, za drugim razem, objaw wydawał się podobny, niestety nic nie pomogło. zastanawiam się nad oszukaniem czujnika, aby sprawdzić czy wina leży po jego stronie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
21adam Zgłoś #29 Napisano 16 Listopada 2016 Witam. Miałem ten problem 2 razy. Za pierwszym winny był czujnik znajdujący się w głowicy(delikatnie przeciekał przez wsuwkę). wymiana pomogła. Niestety teraz, za drugim razem, objaw wydawał się podobny, niestety nic nie pomogło. zastanawiam się nad oszukaniem czujnika, aby sprawdzić czy wina leży po jego stronie. Jak się nie mylę musisz zmasować przewód od czujnika przy filtrze żeby go ominąć, u mnie winny był licznik i stuknięcie go od góry jak zaczął wrzeszczeć pomagało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach