Skocz do zawartości
Gość kediwad09

piszczy i mruga kontrolka oleju

Rekomendowane odpowiedzi

i nadal niemoge zlokalizować usterki.

Może winny jest sam licznik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie piszczenie pojawiało się nagle, niezależnie od nagrzania silnika itp. Poszukiwana trwały długo, a winnym okazał się nadłamany przewód od czujnika :)

Ale jak twierdzi elektryk, który w tym siedzi od dawna, w 90% wypadków winna jest elektronika w liczniku...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem taką prozaiczną sytuację - po prostu wsuwka na czujnik była niedbale założona (po naprawie u mechanika)i sporadycznie sobie pikał. Myślałem, że to olej, jego niski poziom a to taka głupotka.

 

Więc nie rozbieraj silnika - tylko sprawdź to, a jak połączenia stabilne - to upewnij się czy licznik Ci nie wariuje, złącze licznika się obrywa (szukaj na forum zimne luty)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wymieniłem liczniki na inne i to samo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie pomogła wymiana czujnika oleju i wszystko jest ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A spotkał się ktoś z przypadkiem gdy kontrolka oleju zapala się przy hamowaniu silnikiem?

U mnie czasami po ostrej jeździe po obwodnicy, jak hamuję silnikiem to zapala się kontrolka oleju i piszczy buzer.

Po wysprzęgleniu ustaje i nie zapala się ponownie.

Dodam, że występuje to na ostatniej prostej gdy już trzeba powoli hamować to zdejmuję nogę z gazu i wtedy zapala się kontrolka oleju.

Silnik AFN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem długo długo problem z tym zjawiskiem w golfie (RF) pomogła wymiana czujnika przy filtrze oleju. Kontrolka zapalała sie kiedy chciała, bez względu na obroty i temperature i nie gasła raczej do wyłączenia zapłonu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Miałem ten problem 2 razy. Za pierwszym winny był czujnik znajdujący się w głowicy(delikatnie przeciekał przez wsuwkę). wymiana pomogła. Niestety teraz, za drugim razem, objaw wydawał się podobny, niestety nic nie pomogło. zastanawiam się nad oszukaniem czujnika, aby sprawdzić czy wina leży po jego stronie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. Miałem ten problem 2 razy. Za pierwszym winny był czujnik znajdujący się w głowicy(delikatnie przeciekał przez wsuwkę). wymiana pomogła. Niestety teraz, za drugim razem, objaw wydawał się podobny, niestety nic nie pomogło. zastanawiam się nad oszukaniem czujnika, aby sprawdzić czy wina leży po jego stronie.

 

Jak się nie mylę musisz zmasować przewód od czujnika przy filtrze żeby go ominąć, u mnie winny był licznik i stuknięcie go od góry jak zaczął wrzeszczeć pomagało :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności