Marcmro26 Zgłoś #1 Napisano 17 Lipca 2018 Witam nie wiedziałem dokładnie gdzie założyć ten temat ale wydaje mi się to będzie problem z elektryka więc pomyślałem że chyba tutaj... A więc mój problem wygląda tak że wkładam kluczyk do stacyjki zapalam zapłon wszystko do tej pory wygląda dobrze pompę paliwa słychać że działa i wkładam kluczyk dalej aby go odpalić a on nie reaguje, kompletna cisza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #2 Napisano 17 Lipca 2018 Podłączyć pod kompa i odczytać błędy. A nic ci wtedy nie miga/świeci na zegarach? Jakaś "sprężynka" albo kierownica? Blokada kierownicy się otwiera? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcmro26 Zgłoś #3 Napisano 17 Lipca 2018 Błędów żadnych nie ma nic nie miga wszystko gaśnie tak jak powinno być akumulator ma 12.7v Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #4 Napisano 17 Lipca 2018 No to oczyść główny punkt masy pod filtrem powietrza ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcmro26 Zgłoś #5 Napisano 17 Lipca 2018 Zrobione ale nie pomogło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #6 Napisano 17 Lipca 2018 No to masa okablowanie do rozrusznika, masa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcmro26 Zgłoś #7 Napisano 17 Lipca 2018 Rozrusznik był wymieniany w połowie stycznia wszystkie śruby są czyste, dwa tygodnie temu byla wymieniana dwumasa także był ściągany może to ma jakiś związek? Jak czysciłem masę pod filtrem powietrza to oglądałem wszystko dookoła rozrusznika i wszystko wydaje się dokrecone Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #8 Napisano 17 Lipca 2018 (edytowane) U mnie też była masa dokręcona, a też nie kręcił-trzeba było ją porządnie papierem ściernym wyczyścić. Już dwa razy miałem taki przypadek-w B6 z 2006 i z 2010r. W pierwszym przypadku to się stało od razu po wymianie alternatora. Masa mu być porządnie oczyszczona-żadne drapanie śrubokrętem, tylko porządnie papierem sciernym. Sprawdź też klemy na akumulatorze i je również oczyść papierem ściernym. To co opisujesz to jest ewidentny brak masy. Edytowane 17 Lipca 2018 przez Krawcol82 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcmro26 Zgłoś #9 Napisano 17 Lipca 2018 Przewody poczyszczone i nic nie pomogło ale znalazłem przekaźniki pod kolumna kierownicza za małym schowkiem i tam włożyłem ręce podociskałem wszystko i raz odpalił pochodził chwilę zgasilem i znów nie odpala ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #10 Napisano 17 Lipca 2018 przekaźnik zasilania napięciowego zacisku 50 -J682- (433) - strona 6-7, przekaźnik numer 7. Jeśli to ten, to on zasila cewkę rozrusznika ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcmro26 Zgłoś #11 Napisano 18 Lipca 2018 Więc pojawiły się nowe fakty, wszystkie uziemienia i klemy na akumulatorze zostały oczyszczone, z przekaznikami prawdopodobnie wszystko jest ok ale jak nie chciał odpalić postukałem w rozrusznik i zadziałał i kilka razy bez problemu palił, potem znowu nic i kolejne stukanie pomogło więc dziś postaram się go wykręcić i przeczyścić i dam znać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach