KLICHO Zgłoś #41 Napisano 9 Listopada 2018 Szczerze normalnie bym tam pojechał i zrobił awanturę że wysyła nie twój wykres a druga sprawa jest taka że jeśli coś jest nie tak po jego strojeniu to niech to w poprawia bez gotówkowi lub zwrot gotówki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #42 Napisano 9 Listopada 2018 na bank poprawić musi w cenie..... bez dwóch zdań Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jihad Zgłoś #43 Napisano 9 Listopada 2018 Jeździcie do jakichś dziwaków, którzy uczą się na waszych autach. Ja jechałem gratem 120 km, mimo że u mnie na wsi jest ktoś, kto niby się tym zajmuje. Po drodze pewnie kilku minąłem. A tobie kolego @rakud29 radziłbym raczej żądania zwrotu pieniędzy za niewykonaną usługę i próbę oszustwa z tym wykresem, bo jak dasz mu dalej grzebać, to może być tak, że dziś ci szkoda kilkaset złotych, jutro będzie szkoda kilku tysięcy. Ja byś nie wybrał to życzę oczywiście powdzenia, żeby finalnie dobrze się skończyło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jankus Zgłoś #44 Napisano 9 Listopada 2018 22 godziny temu, rakud29 napisał: Ale kolego Jankus zastanów się czy 5500 obroty 218 km to przy 6500 obrotów chcesz mieć 240 km jak krzywa już zaczyna iść na dół Nie pisz jak nie wiesz Pamiętaj że moc to iloraz momentu obrotowego i obrotów. Więcej obrotów więcej mocy, do pewnego miejsca oczywiście. A na twoim wykresie moment nie spadał aż tak drastycznie aby nie nabierał dalej mocy. TSI mają maksymalną moc w okolicach 6-6,5 tys obr. Nie wiem o co chodzi z tymi limiterami. Dziwne żeby nie szło dokręcić silnika do końca na hamowni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rakud29 Zgłoś #45 Napisano 9 Listopada 2018 dzieki koledzy za rade gosc nie jest jakis uczacy sie widac ze sie zna tylko brak checi a co do odleglosci to ja mam do niego 130 km i nie jedno auto mi robil i bylo dobrze a z tym to faktycznie chcial szybko a tak sie nie da dzis bylem u niego i pol dnia stroilismy auto pomiary logi tylko bez hamowni bede za tydzien w jego okolicy to auto ma bys hamowane bo dzis mial zajete wklejam logi auto idzie duzo lepiej bo to czuc wiec teraz napewno 240 bedzie ale to sprawdze za tydzien http://vaglogi.pl/log-002_033_112_9u58M1.html http://vaglogi.pl/log-115_043_046_seTK6x.html LOG-01-115-043-046.csv Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #46 Napisano 9 Listopada 2018 teraz widać poprawę na turbo... zrób log 115+118 taka ciekawostka... dziś kolega zestroił 1.8 TSI CDAA bez kata i z downpipem 3 cale, turbo z 2.0 TSI CCZA (200KM) na...... 280KM i 425Nm ? turbo dmucha 1.25-1.3 bara sprzęgło ma wsadzone mocniejsze ale skrzynia tego pewnie długo nie udźwignie... dlatego ma w zapasie od 2.0 TSI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rakud29 Zgłoś #47 Napisano 9 Listopada 2018 Dzięki za pomoc kolego duże piwo ci się należy My też testowaliśmy różne doładowania i programy i sam wybrałem ten co mam teraz jest moc i turbo też daje radę A na 1.1 na ta to nie dawało już trzeba by turbo zmienić Więc myślę że teraz 240 km bez problemu będzie Gość dziś się starał zrobił tak jak powinno się robić testy logi no tylko hamownia brakuje Ale ja już to zrobię Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MucikV Zgłoś #48 Napisano 9 Listopada 2018 3 godziny temu, Jankus napisał: Pamiętaj że moc to iloraz momentu obrotowego i obrotów. Więcej obrotów więcej mocy Ale bzdura Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rakud29 Zgłoś #49 Napisano 13 Listopada 2018 dzis byl pomiar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #50 Napisano 13 Listopada 2018 Teraz to widac i pewnie czuc, ze jest po modyfikacji ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MucikV Zgłoś #51 Napisano 13 Listopada 2018 Te "fale" niuta w srodkowym zakresie to norma ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rakud29 Zgłoś #52 Napisano 13 Listopada 2018 Dzięki kolego rosol za pomoc Auto było na więcej wystrojone Ale po jeździe i próbach zostawiliśmy ten Soft Lepiej bezpiecznie A moc jak widać jest teraz Ktoś napisze ile im chipy wychodzą z 2 0 tsi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #53 Napisano 14 Listopada 2018 240-250KM i 350-360Nm także u Ciebie jest ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wokan Zgłoś #54 Napisano 14 Listopada 2018 (edytowane) Mi wyszło na samym chipie 240KM i 340 Nm. Po przerobieniu turbiny na hybrydę 262/414. Brakuje kunie i niuty pewnie ugrzęzły w zasyfionym dolocie, ale jakoś odstrasza mnie ściąganie kolektora dla tych 10 KM. Edytowane 14 Listopada 2018 przez wokan Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jankus Zgłoś #55 Napisano 18 Listopada 2018 Dnia 14.11.2018 o 19:42, wokan napisał: Mi wyszło na samym chipie 240KM i 340 Nm. Po przerobieniu turbiny na hybrydę 262/414. Brakuje kunie i niuty pewnie ugrzęzły w zasyfionym dolocie, ale jakoś odstrasza mnie ściąganie kolektora dla tych 10 KM. Prędzej czy później i tak będziesz musiał to zrobić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach