Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Szczerze normalnie bym tam pojechał i zrobił awanturę że wysyła nie twój wykres a druga sprawa jest taka że jeśli coś jest nie tak po jego strojeniu to niech to w poprawia bez gotówkowi lub zwrot gotówki. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na bank poprawić musi w cenie..... bez dwóch zdań

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeździcie do jakichś dziwaków, którzy uczą się na waszych autach.

Ja jechałem gratem 120 km, mimo że u mnie na wsi jest ktoś, kto niby się tym zajmuje. Po drodze pewnie kilku minąłem.

A tobie kolego @rakud29 radziłbym raczej żądania zwrotu pieniędzy za niewykonaną usługę i próbę oszustwa z tym wykresem, bo jak dasz mu dalej grzebać, to może być tak, że dziś ci szkoda kilkaset złotych, jutro będzie szkoda kilku tysięcy.

Ja byś nie wybrał to życzę oczywiście powdzenia, żeby finalnie dobrze się skończyło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
22 godziny temu, rakud29 napisał:

 

Ale kolego Jankus zastanów się czy 5500 obroty 218 km to przy 6500 obrotów chcesz mieć 240 km jak krzywa już zaczyna iść na dół 

Nie pisz jak nie wiesz 

 

 

Pamiętaj że moc to iloraz momentu obrotowego i obrotów. Więcej obrotów więcej mocy, do pewnego miejsca oczywiście. A na twoim wykresie moment nie spadał aż tak drastycznie aby nie nabierał dalej mocy. TSI mają maksymalną moc w okolicach 6-6,5 tys obr. Nie wiem o co chodzi z tymi limiterami. Dziwne żeby nie szło dokręcić silnika do końca na hamowni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzieki koledzy za rade gosc nie jest jakis uczacy sie widac ze sie zna tylko brak checi a co do odleglosci to ja mam do niego 130 km i nie jedno auto mi robil i bylo dobrze a z tym to faktycznie chcial szybko a tak sie nie da 

dzis bylem u niego i pol dnia stroilismy auto pomiary logi tylko bez hamowni bede za tydzien w jego okolicy to auto ma bys hamowane bo dzis mial zajete 

wklejam logi auto idzie duzo lepiej bo to czuc wiec teraz napewno 240 bedzie ale to sprawdze za tydzien 

 

http://vaglogi.pl/log-002_033_112_9u58M1.html

 

http://vaglogi.pl/log-115_043_046_seTK6x.html

 

 

LOG-01-115-043-046.csv

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

teraz widać poprawę na turbo... zrób log 115+118

taka ciekawostka... dziś kolega zestroił 1.8 TSI CDAA bez kata i z downpipem 3 cale, turbo z 2.0 TSI CCZA (200KM) na...... 280KM i 425Nm  ?

turbo dmucha 1.25-1.3 bara

sprzęgło ma wsadzone mocniejsze ale skrzynia tego pewnie długo nie udźwignie... dlatego ma w zapasie od 2.0 TSI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pomoc kolego duże piwo ci się należy 

My też testowaliśmy różne doładowania i programy i sam wybrałem ten co mam teraz jest moc i turbo też daje radę A na 1.1 na ta to nie dawało już trzeba by turbo zmienić 

Więc myślę że teraz 240 km bez problemu będzie 

Gość dziś się starał zrobił tak jak powinno się robić testy logi no tylko hamownia brakuje Ale ja już to zrobię 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Jankus napisał:

Pamiętaj że moc to iloraz momentu obrotowego i obrotów. Więcej obrotów więcej mocy

 

Ale bzdura :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzis byl pomiar

 

 

 

20181113_201451.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz to widac i pewnie czuc, ze jest po modyfikacji ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te "fale" niuta w srodkowym zakresie to norma ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki kolego rosol za pomoc 

Auto było na więcej wystrojone Ale po jeździe i próbach zostawiliśmy ten Soft 

Lepiej bezpiecznie A moc jak widać jest teraz  

Ktoś napisze ile im chipy wychodzą z 2 0 tsi 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

240-250KM i 350-360Nm

także u Ciebie jest ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi wyszło na samym chipie 240KM i 340 Nm. Po przerobieniu turbiny na hybrydę 262/414. Brakuje kunie i niuty pewnie ugrzęzły w zasyfionym dolocie, ale jakoś odstrasza mnie ściąganie kolektora dla tych 10 KM.

Edytowane przez wokan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.11.2018 o 19:42, wokan napisał:

Mi wyszło na samym chipie 240KM i 340 Nm. Po przerobieniu turbiny na hybrydę 262/414. Brakuje kunie i niuty pewnie ugrzęzły w zasyfionym dolocie, ale jakoś odstrasza mnie ściąganie kolektora dla tych 10 KM.

Prędzej czy później i tak będziesz musiał to zrobić. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności