Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

chwila w necie i proszę co znalazłem... wykres taki sam jak Twój  :)  hahah  a dotyczy Opla Insigni 2.0T

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie mu dał wykres z neta Ale ta nazwa jest jego tak się nazywa digi Soft 

Czy jakoś będę mógł u niego sprawdzić czy dobrze poprawił mi program 

Może po doladowaniu dlatego pytam ile mniej-więcej powinna dawać turbina po programie 

A co do profilu to nie mogłem poprawić na 2.0 tsi 200 km bo przy vw cc niema do wyboru 200 km tylko 210 km

Nie wiem też co powiedzieć jemu tak żeby mi bajery jakieś nie wcisnal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ty masz Passata CC czy CC z 2012?

Jeżeli masz Passata CC to jego wybierz a nie CC.

"Pewnie mu dał" .... ja myślałem, że Ty byłeś u niego na chipie....

Napisz jak wygląda cała ta historia od A do Z  :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, rakud29 napisał:

jak bys podal pozniej jak to zrobic to bym sprawdzil

01 engine - - > advanced id 1A 

Flash Status

Programming attempts

Jaka tam jest liczba? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
34 minuty temu, rosol napisał:

01 engine - - > advanced id 1A 

Flash Status

Programming attempts

Jaka tam jest 

Jaka powinna być sprawdzę dopiero po 23 bo jestem w pracy 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, rosol napisał:

01 engine - - > advanced id 1A 

Flash Status

Programming attempts

Jaka tam jest 

Jaka powinna być sprawdzę dopiero po 23 bo jestem w pracy 

 

Kolego jak możesz to powiedz mi co sprawdzić jak poprawi mi chipa 

115 doładowanie i co jeszcze 

Jest pod którymś blokiem temperatura spalin 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wednesday,07,November,2018,22:30:35:46862
VCDS Version: Release 10.6.0
                Address 01: Engine
Control Module Part Number: 06J 906 027 FD
  Component and/or Version: MED17.5.2 TFSI 2 06 3951
           Software Coding: 040401081C070160
            Work Shop Code: WSC 66565

Advanced Identification
     Serial number: VWZCZ000000000
     Identification: BPG-810
     Revision: PAH04---
     Date: 11.07.12
     Manufacturer number: 0940
     Test stand number: 1324
Flash Status
     Programming Attempts: 6
     Successful Attempts: 2
     Programming Status: 00000000
     Required Conditions: 00000000
     Flash Tool Code: 00032 257 66565
     Flash Date: 00.00.00
Software
     DLDP
     M13E00
Misc.
     Hardware number: 06J 907 309 B
     Immo IV Challenge: D2 91 2B CC
Car Info
     Chassis Number: WVWBP7AN0DE525270
     Engine code: CBF
VCDS Info:
       Labels: None
       Readiness: No script available

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

coś było grzebane....

grupy 115+118 ,  043+046+112 , 002+033

to fura z rynku USA ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak auto jest z usa

po czym poznajesz ze cos bylo grzebane

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Programming Attempts: 6

auto na rynek USA.... limitery ma do zdjęcia. Jak piszesz posta z problemem to podawaj więcej danych.. jaki to konkretnie silnik, skąd auto....

Możliwe, że koleś sobie z tym nie poradził.....niewiele zmienił (podesłał wykres z innego auta abyś uwierzył) a kasę wziął.. w necie nie ma dobrych opinii....

Ile zapłaciłeś za remap?

niech to poprawia tak aby było idealnie... powinien wydłubać około 240KM i 350-360Nm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzieki za pomoc 

tak limitery ma i sciagal ale cos tez nie do konca jade jutro do niego to bedzie poprawial 

nie wiesz czy limitery tez sa w dsg czy tylko w sterowniku silnika 

ta liczba 6 oznacza ze juz 6 razy bylo wgrywane oprogramowanie 

silnik 2.0 tsi CBF 200km no i auto z usa tak jak mowisz 

zaplacilem 800 zl

zobacz moje logi bo zrobilem teraz 

 

http://vaglogi.pl/log-002_033_115_i3si3u.html

 

http://vaglogi.pl/log-043_046_112_01lnRS2.html

 

http://vaglogi.pl/log-115_118_xekM8.html

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

silnik CBFA

ja tu nic złego w logach nie widzę.... na bank moc i moment do poprawy.

daj znać jutro jak poszło i zrób te same logi po remapie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok

dam na pewno

powiedz co musi sie zmienic i mniej wiecej jaka wartosc zeby wiedziec czy zostalo poprawione

bo jak on nie bedzie mial jak zrobic mi hamowni to ja zloguje to auto u niego zeby wiedziec czy jest poprawa

wiem ze doladowanie w okolicach 1 bar a teraz mam 0.7 bar cos jeszcze

temperatury tez ponoc wazne 043 , 46,112 ile max stopni moze byc

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w 043 i 046 muszą być poniżej 900 stopni

w 112 graniczna to pewnie jakieś 950 ... to jest czujnik spalin za turbo... jak się mylę to proszę aby ktoś mnie poprawił.

aby sprawdzić czy coś zmienił to tylko po doładowaniu się zorientujesz. Powinien wiedzieć na ile sobie może pozwolić przy tym silniku i skrzyni PBG DQ250

hamowania przed poprawkami i po musi być.... bez dwóch zdań

Edytowane przez rosol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie lepiej zamiast męczyć tego magika, podjechać do fachowca? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I co 1000 zł wyrzucić znów 

Wziął kasę niech poprawia 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli za bardzo nie ma pojęcia o tuningu benzynowych motorów to lepiej zmień tunera. Ja modząc swojego puściłem z dymem około 3000 tysi. Ale tak to jest,  trzeba sie liczyć z kosztami. Z resztą ten wykres bardzo mi się nie podoba. Te silniki dokręcają się do 7 tys obr. A ten tu odpuszcza przy 5,5 tys. Jakby dokręcił do choćby do 6,5tys to pewnie wyszło by ze 240-250 koni. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może wina limitera.... na 5 biegu odciął przy 4400 obrotów a na 4 biegu przy 5500

jak dla mnie to słaby program albo jest wgrana seria... 305Nm to za mało jak po chipie...

Edytowane przez rosol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, rakud29 napisał:

I co 1000 zł wyrzucić znów 

Wziął kasę niech poprawia 

Samochód warty trochę więcej. Zastanów się czy jak wykończy ci silnik to te 1000zł wystarczy...

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie dokreci bo jest limiter prędkości Dla tego na 4 biegu były inne obroty 

Wszystko przez limiter 

Przecież pisałem że jest nie da się zmierzyć inaczej 

Dopiero jak nie będzie limitera 

Ale kolego Jankus zastanów się czy 5500 obroty 218 km to przy 6500 obrotów chcesz mieć 240 km jak krzywa już zaczyna iść na dół 

Nie pisz jak nie wiesz 

Kolego rosol ty dajesz najcenniejsze porady dzięki za pomoc 

Jutro pojadę i niech poprawia nie myślę jechać do drugiego Dac 1000zl mi mieć może podobny problem 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności