Skocz do zawartości
misiek_y

VW Passat drgania wibracje

Rekomendowane odpowiedzi

ja tak mialem jak mi tuner dawki zwiększył....

 

może pojedz na akcje serwisową z emisją spalin... nowy program mi np naprawił wlasnie klekotanie.

 

a co do obrotow to temat rzeka... jak zimno to bedziesz mial ok 1000 obrotow az do momentu pelnego zagrzania silnika (90st),

 

teraz cieplo to masz od razu 800.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć wszystkim.

Zwracam się do was z serdeczną prośbą mam pewien kłopot z którym sobie nie mogę poradzić postaram się go opisać.

 

Pacjent Passat cc 2010r 2.0 tdi 140k.

 

Otóż po zakupie z autem było wszystko ok z małym wyjątkiem. Koła na jakich latam to standard 235\45r17 otóż od czasu do czasu wyczuwałem lekkie wibracje na pedału gazu czasami w zakrętach czasami na kostce brukowej itp itd. Nie zwracałem na to uwagi ponieważ wiedziałem ze za jakiś czas będę zaglądał do zawieszenie i pewnie wyjdzie jakaś tulejka albo sworzeń. Niedawno zmieniłem koła na 18 cali z oponami 235\40r18 i tu już zaczęły się schody.

Wibracje\drgania są o wiele większe podczas jazdy 80-140 sa wyczuwalne drgania na fotelu pod tyłkiem i na pedałach gazu oraz lekko na kierownicy. W pierwszej chwili wiadomo padło na felgi ( felgi prościutkie) na nowo wyważone problem ten sam. Druga sprawa wymieniłem pierścienie centrujące na markowe niestety dalej to samo. Udałem się na stacje diagnostyczną w celu zweryfikowania luzów. Okazało się że mam 2 tuleje na wahaczu do wymiany (te w aluminium) oraz 2 górne mocowania amorka. Moja pytanie do was czy to może mieć wpływ na te drgania i ewentualnie czemu można się jeszcze przyjrzeć. Dodam iz jadać na prostej drodze małą prędkością i wpadając w dziurę czuć na aucie jakby cos w zawieszenie było luźne w sensie że nie jest takie stabilne. Dodam iż podmieniłem na próbę same felgi przednie gdzie opona ma lekko większy balon i objawy są dużo dużo mniejsze , więc przyczyną  jest mniejszy profil opony z tego względu że owy "luz" z jakiegoś elementu bardziej przenosi na karoserie. Drgania\wibracje głównie  odczuwalne są na nierównościach  i przy większej prędkości. 

 

Co można jeszcze sprawdzić żeby wyeliminować poszczególne elementy bo skończyły mi się pomysły.

z góry dziękuje za sugestie i pomoc.
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymień łączniki stabilizatorów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam.

posiadam problem tego typu że przy obciążeniu a mianowicie przy dodawaniu gazu samochód wpada w drgania. Jak puszczam gaz wszystko ustaje. Dodam że przeguby wewnętrzne zostały wymienione , nic nie pomogło następny krok to półosie również wymienione dalej ten sam problem. Następnym krokiem były poduszki wszystkie wymienione a drgania nie ustają. Dodam jeszcze że stało mi się to po wizycie u mechanika który wymieniał mi kompletną dwunaste oraz wałek rozrządu i od tamtej pory borykam się z tym problemem . kazdy mechanik się poddaje. Pomoże ktoś??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

J.w moi drodzy zamieszczam filmik z moich obserwacji organoleptycznych :) powiedzcie mi czy takie luzy są w granicach normy czy jednak coś jest uszkodzone a najprawdopodobniej górne mocowania mcpersona. Objawy jakie mam to na dziurach coś głucho tłucze i wydaje się jakby coś było luźne\nie dokręcone. dziękuje za pomoc.

 

Edytowane przez arturkw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

też mam to w planach mianowicie wymieniłem 2x guma na wahaczau 4 poduszki silnika czyli lewa  z łapą i te 3 co są przy skrzyni. Jest poprawa ale brakuje mi kropki nad I. poniżej mały film co zaobserwowałem może to być od tego ?

 

https://www.youtube.com/watch?v=EdIxesRSjjI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Pacjent Passat CC 2008 2,0TDI 170km  DSG DCC

 

Problem polega na tym że karoseria i koło kierownicy drga przy około 100km/h oraz auto jest bardzo czułe na nierównościach tzn czuje każdą nierówność Bez różnicy czy jedziemy 4, 5 czy 6 biegiem czy na N. Jeżdżę już po wszystkich warsztatach w okolicy i brak rezultatów

W aucie zostało już wymienione kilka rzeczy

 - na pierwsze ogień poszły koła -  wyważanie, nowe opony  inny komplet kół i nadal to samo

- klocki tarcze nowe

- wszystkie łożyska kół nowe

- wymienione wszystkie gumy na tylnym zawieszeniu

- geometria ustawiana dwa razy

- wymienione amortyzatory oraz poduszki amortyzatorów = sprężyny przód

- w kompie brak błędów

-  wymienione półosie 

- na diagnostyce niby wszystko oki

 

Czy ktoś mógłby coś doradzić?

Czy po wymianie amortyzatorów trzeba coś kodować?  Dodam jeszcze ze zawieszenie jest ogólnie bardzo czułe. Na opcji confort czuje nierówności na nowo wylanym asfalcie.

 

Jakieś pomysły?

 

 

 

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności