Skocz do zawartości
Kris_W

Vcds problem z tylna klapa B6

Rekomendowane odpowiedzi

Witam forumowiczów mam problem z moim paskiem b6 mianowicie wcześniej opisałem wymianę nieudaczników tapicerki i modułu bordnetz temat wraca po wymianie bordnetz i nie zczytaniu że starego i wybicie do nowego adaptacji i bajtów przez pseudo elektryków chciałem dojść do ładu z moim autem. Aktualnie jest bordnetz od nowego passat mój został uszkodzony przy wymianie. Są tam kodowania z passata z 2008automatu mój 2006 manualna do czego zmierzam dziś po powrocie z za granicy sprawdziłem co geniusze zrobili i błędów jest z 15 ale  najbardziej zdziwiło mnie to że po skasowanie błędów nie działa mi zamek tylniej klapy nie wiem czy to przypadek czy w vcds coś się popierniczylo? Nie idzie otworzyć klapy ani z kluczyka ani manualnie tak jakby nie było zasilania, z tym że tablica rejestracjyjna się świeci więc musi być to wina kodowania tak mi się zdaje. I teraz prośbą do was jak to naprawić? Gdzie i w jakim bajcie trzeba zmienić żeby funkcjonowało również mam problem z funkcją potwierdzenia zamknięcia zamka przez mrugnięcie wcześniej miałem ta opcje teraz jak wchodzę w vcds znajduje potwierdzenie przez mrugnięcie zaznaczam,  zastosuj i dalej nie działa ta opcja wyskoczył błąd czujnika deszczu czyżby to z nim był problem jutro podeślę logi

Edytowane przez Kris_W

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udało się rozwiązać problem? Zmagam się z podobnym...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Narazie nic nie robilem nawet skanów nie mam. Jestem za granicą dopiero w czwartek zacznę ogarniać temat 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio po robieniu logów wpadłem na genialny pomysł, by pogrzebać w kodowaniu (ostatnio były same sukcesy z BMW). Niestety od tego czasu przestał mi działać zamek od klapy bagażnika (Variant). Myślałem, że to zamek, bo wcześniej potrafił się "zaciąć" i WD-40 mu pomagało. Niestety. Zamek wymieniony na nowy zamiennik (stary przy rozbieraniu pękł), mikrostyk działa. 

Opcje moim zdaniem są dwie:
- albo przewód od zasilania zamka jest pęknięty (masa ok)

- moje "kodowanie"  coś pochrzaniło.

Przy próbie reanimacji VCDSem pojawiły się dodatkowe objawy:

- przycisk lewej przedniej szyby otwiera prawą i odwrotnie

- przycisk jednej tylnej nie robi nic, drugi otwiera obie tylne szyby (nie pamiętam, który)

- po otwarciu tylnych drzwi obrysówki w drzwiach (te czerwono białe) migają.

- tylne drzwi pokazują się na ekranie odwrotnie, niż są w rzeczywistości otwarte.

 

Wracając jeszcze do zamka, to w blokach pomiarowych 004 mam Rear Lid Lock Unit (f256) Pre-latch - ZABEZPIECZONY. W moim mniemaniu, to tak jakby klapa była zaryglowana jak centralnym zamkiem i dlatego komputer nie wysyła sygnału do jego otwarcia. Przycisk otwierania drzwi i bagażnika zarówno w pilocie, jak i na drzwiach nie rozwiązuje sytuacji...

 

Pomocy, bo to strasznie upierdliwe, a wózek się słabo wkłada przez tylną kanapę...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności