Kris_W Zgłoś #1 Napisano 4 Lipca 2018 (edytowane) Witam forumowiczów mam problem z moim paskiem b6 mianowicie wcześniej opisałem wymianę nieudaczników tapicerki i modułu bordnetz temat wraca po wymianie bordnetz i nie zczytaniu że starego i wybicie do nowego adaptacji i bajtów przez pseudo elektryków chciałem dojść do ładu z moim autem. Aktualnie jest bordnetz od nowego passat mój został uszkodzony przy wymianie. Są tam kodowania z passata z 2008automatu mój 2006 manualna do czego zmierzam dziś po powrocie z za granicy sprawdziłem co geniusze zrobili i błędów jest z 15 ale najbardziej zdziwiło mnie to że po skasowanie błędów nie działa mi zamek tylniej klapy nie wiem czy to przypadek czy w vcds coś się popierniczylo? Nie idzie otworzyć klapy ani z kluczyka ani manualnie tak jakby nie było zasilania, z tym że tablica rejestracjyjna się świeci więc musi być to wina kodowania tak mi się zdaje. I teraz prośbą do was jak to naprawić? Gdzie i w jakim bajcie trzeba zmienić żeby funkcjonowało również mam problem z funkcją potwierdzenia zamknięcia zamka przez mrugnięcie wcześniej miałem ta opcje teraz jak wchodzę w vcds znajduje potwierdzenie przez mrugnięcie zaznaczam, zastosuj i dalej nie działa ta opcja wyskoczył błąd czujnika deszczu czyżby to z nim był problem jutro podeślę logi Edytowane 4 Lipca 2018 przez Kris_W Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kristekk Zgłoś #2 Napisano 30 Lipca 2018 Udało się rozwiązać problem? Zmagam się z podobnym... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris_W Zgłoś #3 Napisano 30 Lipca 2018 Narazie nic nie robilem nawet skanów nie mam. Jestem za granicą dopiero w czwartek zacznę ogarniać temat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kristekk Zgłoś #4 Napisano 30 Lipca 2018 Ostatnio po robieniu logów wpadłem na genialny pomysł, by pogrzebać w kodowaniu (ostatnio były same sukcesy z BMW). Niestety od tego czasu przestał mi działać zamek od klapy bagażnika (Variant). Myślałem, że to zamek, bo wcześniej potrafił się "zaciąć" i WD-40 mu pomagało. Niestety. Zamek wymieniony na nowy zamiennik (stary przy rozbieraniu pękł), mikrostyk działa. Opcje moim zdaniem są dwie: - albo przewód od zasilania zamka jest pęknięty (masa ok) - moje "kodowanie" coś pochrzaniło. Przy próbie reanimacji VCDSem pojawiły się dodatkowe objawy: - przycisk lewej przedniej szyby otwiera prawą i odwrotnie - przycisk jednej tylnej nie robi nic, drugi otwiera obie tylne szyby (nie pamiętam, który) - po otwarciu tylnych drzwi obrysówki w drzwiach (te czerwono białe) migają. - tylne drzwi pokazują się na ekranie odwrotnie, niż są w rzeczywistości otwarte. Wracając jeszcze do zamka, to w blokach pomiarowych 004 mam Rear Lid Lock Unit (f256) Pre-latch - ZABEZPIECZONY. W moim mniemaniu, to tak jakby klapa była zaryglowana jak centralnym zamkiem i dlatego komputer nie wysyła sygnału do jego otwarcia. Przycisk otwierania drzwi i bagażnika zarówno w pilocie, jak i na drzwiach nie rozwiązuje sytuacji... Pomocy, bo to strasznie upierdliwe, a wózek się słabo wkłada przez tylną kanapę... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach