Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

podczas wyjazdu do Chorwacji, w połowie trasy tj. po przejechaniu 500km po krótkim postoju i ponownym odpaleniu samochodu zapaliła się żółta kontrolka Check Engine.

Auto nie straciło mocy, gnało kolejne 500km oraz całą trasę powrotną bez żadnego problemu, po powrocie do kraju podpiąłem Texę i pokazało błąd  Zaworu recyrkulacji spalin P0403 00 - złe działanie, błąd skasowałem ale po przejechaniu 30km zapalił sie ponownie

Tak jak wspomniałem auto nie wchodzi w tryb awaryjny, nie zapala się świeca, normalnie przyspiesza

Miał ktos może taką sytuację? Przewertowałem internety i wszystkie przypadki wiążą się z trybem awaryjnym i spadkiem mocy, u mnie tego nie ma

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

4891 - EGR Valve (N18) i 4892 ? Jeśli tak możliwe że EGR jest przybrudzony i klapka prawidlowo nie pracuje. Lub też n18 jest uszkodzony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety takich szczegółów mi Texa nie wyświetla, jedynie: błąd  Zaworu recyrkulacji spalin P0403 00 - złe działanie

A co to jest N18 ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zawór który reguluje otwarcie klapki w EGR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj rano samochód 2 razy delikatnie się przydławił i po 10km jazdy kontrolka zgasła, już zgłupiałem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zobacz czy gwizdek wchodzący do przepustnicy nie jest oblepiony negarem mocno. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety trafiłeś na laika i ni chu... nie wiem o jakim gwizdu mówisz :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak idzie rurka z głowicy do przepustnicy. I na koncu jej jest taki gwizdek. Zaznaczyłem strzałkami gdzie odkręcić tą rurkę. I jak odkręcisz będziesz miał dostęp do tego gwizdka. Który też jest przykręcany do przepustnicy na dwie śruby torx chyba 20 albo 25. I wyjmujesz przeczyść tą rurkę w srodku bardzo dokładnie i ten gwizdek na błysk. I odwróc go aby otwór był skierowany do silnika a nie w dół. 

vw-golf-vi-plus-jetta-silnik-20-tdi-cff-cffb-140.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności