mafik Zgłoś #1 Napisano 4 Lipca 2018 Witam, podczas wyjazdu do Chorwacji, w połowie trasy tj. po przejechaniu 500km po krótkim postoju i ponownym odpaleniu samochodu zapaliła się żółta kontrolka Check Engine. Auto nie straciło mocy, gnało kolejne 500km oraz całą trasę powrotną bez żadnego problemu, po powrocie do kraju podpiąłem Texę i pokazało błąd Zaworu recyrkulacji spalin P0403 00 - złe działanie, błąd skasowałem ale po przejechaniu 30km zapalił sie ponownie Tak jak wspomniałem auto nie wchodzi w tryb awaryjny, nie zapala się świeca, normalnie przyspiesza Miał ktos może taką sytuację? Przewertowałem internety i wszystkie przypadki wiążą się z trybem awaryjnym i spadkiem mocy, u mnie tego nie ma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KLICHO Zgłoś #2 Napisano 4 Lipca 2018 4891 - EGR Valve (N18) i 4892 ? Jeśli tak możliwe że EGR jest przybrudzony i klapka prawidlowo nie pracuje. Lub też n18 jest uszkodzony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mafik Zgłoś #3 Napisano 4 Lipca 2018 Niestety takich szczegółów mi Texa nie wyświetla, jedynie: błąd Zaworu recyrkulacji spalin P0403 00 - złe działanie A co to jest N18 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KLICHO Zgłoś #4 Napisano 4 Lipca 2018 Zawór który reguluje otwarcie klapki w EGR Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mafik Zgłoś #5 Napisano 5 Lipca 2018 Dzisiaj rano samochód 2 razy delikatnie się przydławił i po 10km jazdy kontrolka zgasła, już zgłupiałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KLICHO Zgłoś #6 Napisano 6 Lipca 2018 Zobacz czy gwizdek wchodzący do przepustnicy nie jest oblepiony negarem mocno. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mafik Zgłoś #7 Napisano 6 Lipca 2018 Niestety trafiłeś na laika i ni chu... nie wiem o jakim gwizdu mówisz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KLICHO Zgłoś #8 Napisano 6 Lipca 2018 Jak idzie rurka z głowicy do przepustnicy. I na koncu jej jest taki gwizdek. Zaznaczyłem strzałkami gdzie odkręcić tą rurkę. I jak odkręcisz będziesz miał dostęp do tego gwizdka. Który też jest przykręcany do przepustnicy na dwie śruby torx chyba 20 albo 25. I wyjmujesz przeczyść tą rurkę w srodku bardzo dokładnie i ten gwizdek na błysk. I odwróc go aby otwór był skierowany do silnika a nie w dół. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #9 Napisano 9 Lipca 2018 (edytowane) Tu masz podobny temat https://forum.vw-passat.pl/topic/56500-błąd-p0403-błąd-p2015/ Edytowane 9 Lipca 2018 przez sylwek1972 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach