razor1199 Zgłoś #1 Napisano 26 Czerwca 2018 Witam serdecznie. Mam problem z tym motorem, a w zasadzie z ciśnieniem doładowania, manualna skrzynia biegów. Do około 2100-2200 RPM występuje niedoładowanie, potem zaczyna pompować. Dolot sprawny, bez rozszczelnień, turbo przeszło regenerację, zacinała się geometria, było niedoładowanie na niskich obrotach i spore przeładowanie na wysokich, auto wpadało w tryb awaryjny, ale tylko na 5/6 biegu. Po regeneracji turbo na wysokim biegu pod górę też tryb awaryjny, ale błąd niedoładowania, co by nie było, jeździć tym nawet na niższych biegach przy obrotach poniżej 2100/2200 po prostu się nie da. W sterowniku lekka modyfikacja, ale nic co by wpływało na te niedoładowanie z niskich obrotów. Wymienione/podstawione na sprawne: -Zaworek N75 -Wężyki podciśnień -Przepływomierz -Czujnik ciśnienia doładowania -EGR zaślepiony dla sprawdzenia -Wyciągnięty katalizator dla sprawdzenia Geometria od odpalenia ładnie jest zaciągana na maksymalne wychylenie, po ściągnięciu wężyka z gruszki też czuć palcem jak mocno ciągnie podciśnienie. Po zabiegach wyżej wymienionych auto dalej ma muła do tych 2100/2200RPM. Czego tu się czepić? Dorzucam logi. LOG-01-001-008-011 nowe turbo.CSV LOG-01-011-003-xxxstare turbo.CSV Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pestek92 Zgłoś #2 Napisano 31 Lipca 2018 Jeżeli masz silnik ATJ 115KM i Kombi to chyba ten typ tak ma (jeśli się mylę to prosze o opinie ludzi, którzy mają te silniki i Kombi) mój 115km ATJ jest mułowaty właśnie tak jak piszesz a od 2 tysi ładnie ciągnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yaro666 Zgłoś #3 Napisano 2 Sierpnia 2018 Proponuję Tunera..... Ja byłem u Darona od nas z forum i powiem ,że jestem bardziej niż zadowolony. Start pompki od 1600 było nie całe 105PS a powinno 115 i 244 Nma jest teraz 147 Ps i 343 Nm Wszystkie problemy znikneły. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertaz Zgłoś #4 Napisano 20 Września 2018 Potwierdzam, moje 1.9 TDI 115 PS ATJ kombi również niedoładowuje do 2000 obrotów, od 2000 lekkie przeładowanie do 2.5 Bara a później już normalnie. Nie wiem czy było już tak fabrycznie ponieważ moja turbinka też już jest regenerowana a ponoć często to potrafią spaprać składając na chińskich częściach.... Tak czy owak, chyba będę musiał się pobawić trochę mapami sterującymi zaworkiem N75. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach