Skocz do zawartości
bigadamus

diesel Wymiana silnika z BKP na BKD (103KW) problem z światłami stopu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem właśnie po wymianie silnika z BKP na BKD. Początkowo okazało się że miałem pompowtryski Simensa a w załatwionym silniku BKD Boscha przez co między innymi musiałem wymienić również cały sterownik silnika z Simensa na Boscha. Na tą chwilę wszystko jest zrobione samochód odpala, jeździ ale problem jest taki że palą się cały czas światła hamulca (tak jakby był cały czas wciśnięty hamulec) Gdy podłącze na chwilę stary sterownik Simensa światła stopu zachowają się prawidłowo. Podejrzewam że problem leży w kostce która wchodzi do sterownika silnika (trzeba zamienić któreś przewody ale nie mam pojęcia jakie) 

Proszę o pomoc.

Dzięki

EDIT:
z tego co się dowiedziałem to w starym Simensie (trzy przewody) nie idzie do ABS
a tam gdzie jest Bosch (cztery przewody) to najpierw idzie w ABS, zasilanie daje mu sygnał a wychodzi sygnał po camie

Bosch.jpg

Simens.jpg

Edytowane przez bigadamus
dodanie zdjęć i dodatkowego opisu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności