Skocz do zawartości
rzeszot

Proszę o analizę logów vag Passat b5

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o analizę logów Passat b5 1.9 TDI AFN 110KM 98rok 

Logi statyczne:
Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_205pl.html
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_D6jTTde.html
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_JXJgZ6E.html
Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_SlN9k.html
Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_N5D8jgQ.html
Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_G5gn6.html

Logi basic settings:
Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_SDjS4Up.html
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_og8eB8.html
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_5JwMxx.html
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_6GQ67.html

Logi dynamiczne:
Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_N0GyhQ.html
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_vrkwH.html
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_7Jr6rU8.html
Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_dVM5x23.html
Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_2AO5wv.html
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_rH8eu45.html

Dodatkowo  vag wyświetlił błąd:
00575 - Intake Manifold Pressure

        17-00 - Control Difference
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiają mnie logi z grupy 011 dynamiczne oraz 011 bs.

Czy to normalne że w grupie 011 dynamiczne przy obrotach od 1575 do 2688 jest taka dużą różnica  między pozycją zadaną przez mapę a aktualną i z czego to może wynikać ? I czy dobrze interpretuję że powyżej 3000 obrotów widoczne jest przeładowanie turbo ?

Jeśli chodzi o 011 bs wyczytałem że po przejściu na OFF ciśnienie powinno spaść,  a na ON wzrosnąć u mnie jak widać stoi  to w miejscu czy to normalne ?

Mam wrażenie że auto do 2500 obrotów jest mułowate.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Turbo ospale wstaje ,mimo ze sterownik  podciaga gruche na maxa co ma w sofcie.Do sprawdzenia wezyki,podcisnienie na wolnych obrotach,ewentualnie poprawnośc dzialania sztangi,powinienes reka ja podciagnac do gory okolo 2 cm.Egr tez cos nie dokonca sie zamyka i otwiera,przy max zamknietym powinno byc kolo 470mg,a zamknietym ponizej 200,zaslep lub wyczysc.Wtrysyki i pompa ok .Statyczny kat wtrysku przysieczony mocno w bs 000 na 2 pozycji powinno byc kolo 50 .Widac ze w 004 n108 na maxa wysterowany i nie osiaga 1,4 bdtc,popraw to.Kata masz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
59 minut temu, stanek90 napisał:

Statyczny kat wtrysku przysieczony mocno w bs 000 na 2 pozycji powinno byc kolo 50 .Widac ze w 004 n108 na maxa wysterowany i nie osiaga 1,4 bdtc,popraw to.Kata masz?

Jak to poprawić ? Nie sprawdzałem czy jest katalizator, auto mam dopiero 3 tygodnie. Na moje oko sztanga nie chodzi prawidłowo ale sami ocencie: 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poczytałem o ustawianiu kąta wtrysku, więc będę próbował ustawić na około 50. A czy wskazania w grupie 004 są zależne od zbyt dużego kąta wtrysku i przez to może nie osiagać 1,4 bdtc ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sztanga chyba chodzi ok,ciezko mi stwierdzic po filmie.Reka zobacz czy do samego konca mozesz ja podniesc.KAt dynamiczny zalezy od wstepnego ustawienia pompy.Moze ktos cos grzebal z regulacja sztangii.Doprowadz wstawanie turbo do porzadku i zobaczysz ile Nm przybedzie Ci w dolnym zakresie,teraz to jakos jedzie,bo gora moc bedzie, ale kopa zadnego

Edytowane przez stanek90

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A masz jakieś pomysły jak sprawić żeby turbo wstawało wcześniej ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na poczatku zobacz czy jest dobrze sztanga ustawiona,film pomocniczy

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem z późnym wstawaniem turbiny rozwiązałem.

Poniżej dynamiczne logi z grupy 11 po naprawie.

http://vaglogi.pl/log-011_W0I3kD.html

Najpierw wyjąłem turbinę, rozebrałem i wyczyściłem łopatki (w środku był syf, a łopatki zacinały się). 

Przy okazji wyjąłem i wyczyściłem wtyczkę od zawór N75 była mokra w oleju.

Oraz wymieniłem pęknięty przewód przy zbiorniku podciśnienia.

Co było główną przyczyną późnego wstawania turbo trudno mi na 100% określić, może wystarczyło zlokalizować i wymienić pęknięty przewód przy zbiorniku podciśnienia. 

Regeneracja łopatek na pewno też nie zaszkodziła. ( Namęczyłem się tylko żeby rozpołowić gorącą część turbiny )Potraktowałem WD-40 i zostawiłem na noc, później dałem ją na palnik w kuchni, młotek w dłoń i puściła ).

Dziękuję za pomoc.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności