KaniuPL Zgłoś #1 Napisano 20 Czerwca 2018 Witam przerabiał ktoś usunięcie układu SAI w 1.8t? Prosiłbym o jakieś dobre poradniki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #2 Napisano 20 Czerwca 2018 wywalić, zaślepić dziurę w bloku fajną blaszką (albo samemu coś dosztukować), usunąć błąd w programie (albo kombinować z jakimiś rezystorami na wtyczce, ale zakładam, że robisz to do modyfikowanego auta, więc usunięcie błędu to kwestia podpięcia kabla i przeflashowania ECU). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KaniuPL Zgłoś #3 Napisano 20 Czerwca 2018 Na razie robię to do seryjnego auta, w przyszłości będziemy działać. Kombinuje bo nie chce dziad palić za pierwszym razem tylko zawsze za drugim lub trzecim zobaczymy jak będzie, wywaliłem pompę zawór też a zaślepkę dorobiłem z brachy dałem trochę silikonu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #4 Napisano 21 Czerwca 2018 ale to palenie to na pewno ma coś wspólnego z SAI? czy masz gaz i po nocy po prostu auto nie odpala? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KaniuPL Zgłoś #5 Napisano 21 Czerwca 2018 Po nocy nie odpala mam gaz ale to i tak nic nie zmienia bo odłączałem i zaślepiałem wszystkie przewody od listwy i od podciśnienia i dalej nie pali od strzała Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #6 Napisano 21 Czerwca 2018 pokaż co w kanale 032 bloków pomiarowych silnika jest zapisane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KaniuPL Zgłoś #7 Napisano 21 Czerwca 2018 Dobrze ale to jutro bo dzisiaj już go odpalałem niech postoi całą noc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KaniuPL Zgłoś #8 Napisano 23 Czerwca 2018 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #9 Napisano 24 Czerwca 2018 to wygląda jakbyś dopiero co błedy usunął... ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KaniuPL Zgłoś #10 Napisano 26 Czerwca 2018 (edytowane) Pojeździłem trochę i w pierwszym okienku jest około 5% a w drugim zero. A rozrząd wczoraj patrzyłem w 090 było 1 albo 2 nie pamiętam a w 093 było 6 Edytowane 26 Czerwca 2018 przez KaniuPL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #11 Napisano 26 Czerwca 2018 %5 plus czy minus? pojeździć i popatrz... pierwsza to dla idle - tutaj widzisz czy są nieszczelności w dolocie. Jak te wartości się rozbiegają powyżej %10 (+/-) to potwierdza że są problemy - nieszczelności, przepływka, sonda... Jak masz VAGa i możesz skasować błąd przepływki, to odpal rano samochód na zimno bez przepływomierza i zobacz czy będzie lepiej. Bez przepływki SAI będzie w ogóle nieaktywny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KaniuPL Zgłoś #12 Napisano 27 Czerwca 2018 nie ma błędu przepływki a wartości są na plusie narazie samochód pojechał na strojenie i wymianę elementów LPG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KaniuPL Zgłoś #13 Napisano 9 Lipca 2018 (edytowane) Samochód wrócił na gazie chodzi ładnie, ale mam pytanie odnośnie regulatora ciśnienia paliwa wydaje mi się że się przyciął/zapiekł nie ważne sprawa wygląda tak zdemontowałem ori przewód powrotny z listwy do zbiornika i założyłem przeźroczysty paliwo nie leciało jednym słowem sucho. Zdemontowałem regulator pękło w nim to sitko, i ten tłoczek co w nim jest wg się nie rusza próbóje wytworzyć podciśnienie i nic wciskam go na siłę ani nie drgnie. Tak powinno być czy uszkodzony? Czy jest możliwe że przez wysokie ciśnienie w listwie dostaje się za dużo paliwa do cylindra i nie może ruszyć, w sumie pokrywało by się to z tym remontem wtedy paliwo było tylko w listwie i to co nabił przy przekręceniu kluczykiem i przekręcił ze 3 razy i odpalił, wydaje mi się też że na benzynie jest troszkę przymulony, chociaż to może moje złudzenie, dodam też że turbina już chyba pada bo słabo coś pompuje ale to raczej nie ma znaczenia. Edytowane 9 Lipca 2018 przez KaniuPL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nerwuss Zgłoś #14 Napisano 12 Kwietnia 2019 Odgrzeje temat. Jak usuwaliscie u siebie ten układ sai to czym zaslepiliscie dziury po przewodach? Ktos usuwal ten zawor odmy na tipie? Czym takie duże dziury pozaślepiac?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach