damcio_damcio Zgłoś #1 Napisano 19 Czerwca 2018 (edytowane) Witam. Po remoncie silnika( wymiana uszczelki pod głowica) występuje wibracja podczas przyspieszania w zakresie 1800 -2500 obr. wyżej są już mniej odczuwalne. Wymieniłem już przeguby wewnętrzne i jeden zewnętrzny, dwumasa zrobiona w zeszłym roku, uszczelnione turbo gdyż się rozszczelniło i spaliny uciekały, wtryski ok, wymieniona poduszka pod skrzynią, opony wyważone bez guzów itp.Na komputerze 0 błedów. Przed oddaniem auta na wymianę uszczelki nie było takich objawów. Może ktoś ma jeszcze jakieś pomysły? Pacjent to passat b6 2007r 140 km , skrzynia DSG Edytowane 19 Czerwca 2018 przez damcio_damcio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bula Zgłoś #2 Napisano 21 Września 2018 Hej,znalazłeś może gdzie jest problem.Mam to samo i wydałem juz kupę siana na czesci od poduszek po przeplywke.Napisz czy i jak rozwiazales problem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damcio_damcio Zgłoś #3 Napisano 3 Lutego 2019 oddałem wtryski do innego warsztatu tym razem serwis Boscha i okazało sie ,że jeden wtrysk był uszkodzony i lał. Nie wiem czemu wcześniejszy zakład tego nie wykrył. koszt 850 za wymiane części w uszkodzonym wtrysku, pozostałem 250zl za korekte czy tam ustawnienie po fachowemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RybsonQS Zgłoś #4 Napisano 7 Kwietnia 2019 Hej, mam podobny problem. Gdzie oddawałeś wtryski, do Nadarzyna? Miałeś jeszcze jakieś inne objawy, np. dymienie albo problem z odpaleniem? U mnie też strasznie wibruje pod obciążeniem w 1800 - 2200 obr., jak odejmę gazu to od razu przestaje. Komplet sprzęgła z dwumasą regenerowany, silnik po remoncie dołu, przeguby w porządku. Korekcje dawek PD w przedziale od -0.40 mg/str do 0.71 mg/str. Problemu z odpalaniem nie ma, tylko co jakiś czas bezpośrednio po odpaleniu puści lekkiego bączka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach