traksio Zgłoś #141 Napisano 21 Lipca 2020 (edytowane) Nie wciskaj sprzęgła lub hamulca to nie odpali Edytowane 21 Lipca 2020 przez traksio 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roberto190 Zgłoś #142 Napisano 2 Sierpnia 2020 Cześć, mogę podzielić się z wami tym, że od 2 tygodni samochód odpala perfekcyjnie, jestem w 100 % zadowolony z wymiany tego zaworku, 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Waldmar Zgłoś #143 Napisano 3 Września 2020 Witam Poczytałem, z objawów wynikało, że zawór (nr części: 03L-906-455-C), zakupiłem, wymieniłem i jak ręką odjął. Dziękuję za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lavigru Zgłoś #144 Napisano 17 Września 2020 Potwierdzam. Problem rozwiązał wyżej opisany zawór. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macfit Zgłoś #145 Napisano 16 Października 2020 (edytowane) Cześć, opisywany w tym wątku problem dotyczył również mojego Paska z 2015. Rok temu Serwis ASO zarekomendował wymianę akumulatora, co oczywiście nie pomogło. Więc tym razem posłuchałem się innych i wymieniłem wspomniany zawór. Minęło już ok 2 tygodnie podczas których testowałem nawet 3 dniowy postój na chłodzie i za każdym razem odpala już od razu. Tuż przed wymianą codziennie w chłodne dni kręcił długo. Przy wymianie okazało się po rozmowie z ASO że zawór z literką C na końcu, przeszedł modyfikację technologiczną, więc pewne VW też znalazł powód długiego kręcenia. Poniżej wklejam zdjęcia starego i nowego zaworu dla porównania. Wszystkim, którzy podobnie jak ja się irytują długim zapalaniem polecam wymianę. Koszt zaworu 350-370 zł plus wymiana (poza ASO) ok 100-200 zł. Ja wymieniałem w Warszawie poza ASO i zrobili mi to dobrze i teraz zapala bez problemu (choć przekazałem uwagi jakie tu znalazłem od kolegi Rafusa1984 (dzięki!!) ) Edytowane 16 Października 2020 przez macfit 3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adr3k Zgłoś #146 Napisano 19 Października 2020 Witam mam podobną sytuację pasek 2016 190 DFCA 205kk przebiegu. Miałem błąd świecy nr 2 i wymieniłem na ori taką samą. Nic nie pomogło dalej z rana potrafi pokręcić 4-7 s. Czy myślicie że ten problem może być też u mnie. Błędów nie ma, akumulator AGM doładowany prostownikiem elektronicznym bo małe przebiegi ostatnio robię Proszę o poradę i dziękuję Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrakAn Zgłoś #147 Napisano 19 Października 2020 Witam, ja mam sporadycznie problem z kilkusekundowym kręceniem rozrusznikiem zanim odpali. Zgłaszałem ten problem 2 razy przy okazji wizyty w serwisie . Naciskałem żeby się tym porządnie zajęli, ale próbowali mnie zbyć. Pokazałem im zdjęcia tych zaworów i opis problemu. Na koniec wizyty dostałem odpowiedź, że w silniku 190 km DFCA ten zawór nie występuje i problem może leżeć po stronie układu wtryskowego. Jeżeli ktoś mógłby potwierdzić lub zaprzeczyć to bardzo o to proszę. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
noogman Zgłoś #148 Napisano 23 Października 2020 Tez poproszę o informacje na ten temat. Czy w 190ce jest ten zawór czy nie. Dziekuję Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adr3k Zgłoś #149 Napisano 23 Października 2020 Nawet zmieniłem aku i lipa długo kręci jak jest ok 5st Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafus1984 Zgłoś #150 Napisano 25 Października 2020 Ja mam 190 ale kod silnika to DDAA i u mnie on występuje, nie wiem jak z innymi kodami być może już z tego zaworu zrezygnowano. Zerknij pod maskę i powinno być wszytko jasne. Dodam tylko na marginesie że już ponad rok jestem po wymianie tego zaworu i od tamtej pory zero kłopotów z odpalaniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macfit Zgłoś #151 Napisano 26 Października 2020 Ja też zmieniałem w silniku DDAA ale czy w innych jest to nie wiem. U mnie pomogło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Geralt Zgłoś #152 Napisano 9 Grudnia 2020 (edytowane) Panowie czy ktoś rozwiązał ten problem w BiTdi / CUAA? - tak jak pisałem w innym temacie ten silnik nie ma z boku silnika tego zaworu / nastawnika rozrządu który rozwiązuje problem w jednostkach 150/190km a pierwsze uruchomienie z rana potrafi zająć 2~4sekundy (później od strzała) Edytowane 9 Grudnia 2020 przez Geralt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tiggy Zgłoś #153 Napisano 10 Stycznia 2021 (edytowane) Podpinam się pod pytanie - czy ktoś z BiTdi 240 rozwiązał ten problem? Problem pojawił się w tym tygodniu - wcześniej (4 lata) nie miałem go. Edytowane 19 Kwietnia 2021 przez mkpol nie cytujemy posta pod którym bezpośrednio odpisujemy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zinekkk Zgłoś #154 Napisano 15 Lutego 2021 Również się podpinam . 2.0bitdi Grzanie świec trzy razy i nie ma problemu z odpaleniem a dzieje się tak jak postoi pare dni albo po długiej nocy . Efekt jak by się zapowietrzal . -czujnik walka czyszczony -filtr paliwa nowy -założony zawór zwrotny ktos się już z tym uporał ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karol12 Zgłoś #155 Napisano 18 Kwietnia 2021 Miałem również wydłużony poranny rozruch. Po zmianie oleju z 5W30 na 0W30 problem ustąpił. Odpala bez problemu, poza tym silnik na wolnych obrotach pracuje ciszej. Ja używam Ravenol SVW OW30 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pablo9407 Zgłoś #156 Napisano 19 Kwietnia 2021 (edytowane) Nie wydaje mi się żeby zmiana oleju rozwiazała problem dłuższego kręcenia rozrusznikiem. Co innego bardziej cicha praca silnika, to juz bardziej realne. Teraz obecne temperatury sprawiają że mój równiez pali bez problemu. Zaczekaj do lata do temperatur 15/20 stopni gdzie zostawisz auto na 8 godzin postoju wtedy po pewnym czasie będziesz mógł powiedzieć czy zdarzy mu się kręcić dłużej. Edytowane 19 Kwietnia 2021 przez mkpol Ostatni raz proszę, nie cytuj posta pod którym bezpośrednio odpisujesz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
diverse91 Zgłoś #157 Napisano 25 Kwietnia 2021 (edytowane) W dniu 16.10.2020 o 15:19, macfit napisał: Cześć, opisywany w tym wątku problem dotyczył również mojego Paska z 2015. Rok temu Serwis ASO zarekomendował wymianę akumulatora, co oczywiście nie pomogło. Więc tym razem posłuchałem się innych i wymieniłem wspomniany zawór. Minęło już ok 2 tygodnie podczas których testowałem nawet 3 dniowy postój na chłodzie i za każdym razem odpala już od razu. Tuż przed wymianą codziennie w chłodne dni kręcił długo. Przy wymianie okazało się po rozmowie z ASO że zawór z literką C na końcu, przeszedł modyfikację technologiczną, więc pewne VW też znalazł powód długiego kręcenia. Poniżej wklejam zdjęcia starego i nowego zaworu dla porównania. Wszystkim, którzy podobnie jak ja się irytują długim zapalaniem polecam wymianę. Koszt zaworu 350-370 zł plus wymiana (poza ASO) ok 100-200 zł. Ja wymieniałem w Warszawie poza ASO i zrobili mi to dobrze i teraz zapala bez problemu (choć przekazałem uwagi jakie tu znalazłem od kolegi Rafusa1984 (dzięki!!) ) Witam, dokladnie mialem ten sam problem dziwne chrobotanie i ciężko odpalal, po wymianie tego zaworku wszystko dziala jak należy. Edytowane 25 Kwietnia 2021 przez diverse91 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kur2 Zgłoś #158 Napisano 11 Maja 2021 Nareszcie dotarł. Zrobiły się lepsze pogody to zapala normalnie, ale na przyszłość wymiana nie zaszkodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arekkk100 Zgłoś #159 Napisano 12 Maja 2021 Gdzie kupowałeś zawór i ile cię wyszedł? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
snoxks Zgłoś #160 Napisano 20 Maja 2021 Chcę wymienić ten zawór o którym wszyscy piszą ale wałek nie pokrywa mi się z tym otworek który służy do zablokowania go. Ktoś podpowie jak przestawić wałek żeby go zablokować? Trzeba rozbierać całą obudowę rozrządu czy jest jakiś inny sposób? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach