krispassat Zgłoś #121 Napisano 26 Lutego 2020 A co w sytuacji silnika 1.6 . Tam nie ma tego nastawnika, a mi też czasem ciężko odpala Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krojcu Zgłoś #122 Napisano 26 Lutego 2020 Chyba 1.6 I 2.0 wydaję mi się że są podobne . Więc nasatwnik będzie też w 1.6 TDI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ktry Zgłoś #123 Napisano 26 Lutego 2020 1,6 nie posiada tego czegoś jest tylko zwykła chyba nawet plastikowa zaślepka z uszczelką . Gdzieś ten temat już był nawet ze zdjęciem przez kogoś wrzuconym z 1,6. Może to było na forum Superb i mi się pomieszało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krispassat Zgłoś #124 Napisano 29 Lutego 2020 (edytowane) Masz jakiś link do tej wiadomości ? Chętnie bym poczytał jak to działa. Wczoraj wyczyściłem czujnik położenia wałka rozrządu, zobaczymy jaki będzie efekt Edytowane 17 Kwietnia 2020 przez mkpol nie cytuj posta pod którym bezpośrednio odpowiadasz ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pablo9407 Zgłoś #125 Napisano 25 Marca 2020 (edytowane) W dniu 26.02.2020 o 22:39, krojcu napisał: Chyba 1.6 I 2.0 wydaję mi się że są podobne . Więc nasatwnik będzie też w 1.6 TDI Nie ma w 1.6 tdi i nie ma tez tego nastawnika w niektórych 2.0 tdi i tez ciężko palą, jest zaslepka zamiast tego.. i ciekawe gdzie w takim przypadku szukać problemu.. np silnik 2.0 tdi 184km cuna ma a 2.0 tdi 184 cupa nie ma nastawnika faz a tez są problemy.. dodam ze samochod cala zime pali bezproblemowo a przyjdzie lato i przez noc ok 15 stopni i o poranku dlugo kreci.. w zimie -10 i od strzała.. czujnik walka czyszczony nastawnika nie ma więc co to..? ? aku ok wtryski ok żadnych błędów.. a zdarza się to co któryś poranek wiele osob na grupie seata ma z tym problem.. 2.0 tdi 184km, 150km czy 1.6 tdi.. moze ktos probowal podnosic dawke rozruchową zimnego silnika?? Bo to jedyna rzecz jaka przychodzi mi do glowy.. Edytowane 25 Marca 2020 przez pablo9407 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traksio Zgłoś #126 Napisano 10 Kwietnia 2020 (edytowane) Mam ten sam problem. Zawor zmiennych faz z obudowa wymieniony. Bylo zimno palil od strzala. Zrobilo sie cieplej i zaczol znowu dlugo krecic przy pierwszym rozruchu. Jak ktos znajdzie przyczyne niech sie podzieli rozwiazaniem Edytowane 17 Kwietnia 2020 przez mkpol nie cytuj posta pod którym bezpośrednio odpowiadasz ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pablo9407 Zgłoś #127 Napisano 17 Kwietnia 2020 (edytowane) No właśnie i tu jest problem jak się cieplej zaczyna robić to z paleniem o poranku gorzej.. jak masz możliwość jedź do dobrego tunera i powiedz zeby ci zwiększył dawkę rozruchową silnika to powinno pomóc.. w zimie pali dobrze bo ponizej iluś stopni wieksza dawk komputer podaje sam od siebie ze wzgledu na niską temperaturę a w lecie o.poranku gdy jest ciepło powinien palic przy takiej dawce jak jest cieply ale widocznie to dla silnika za mala dawka i kręci dłużej dlatego zwiększenie dawki powinno rozwiazac problem.. ASO jak wiadomo nie widzi problemu bo.do iluś sekund jest to dla nich normalne ale nowy diesel powinien palic od strzała Edytowane 17 Kwietnia 2020 przez mkpol nie cytuj posta pod którym bezpośrednio odpowiadasz ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzybk Zgłoś #128 Napisano 17 Kwietnia 2020 Musisz wykonać ta operację co ja wykonałem, teraz nie mam problemu z odpalaniem. Musisz wymienić ten wskazany element! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traksio Zgłoś #129 Napisano 17 Kwietnia 2020 (edytowane) To juz dawno naprawione zawor z obudowa. Problem lezy gdzie indziej. Auta bez zmiennych faz rozrzadu rowniez maja ten sam problem. Pozdrawiam Edytowane 17 Kwietnia 2020 przez mkpol nie cytuj posta pod którym bezpośrednio odpowiadasz ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pablo9407 Zgłoś #130 Napisano 17 Kwietnia 2020 (edytowane) No właśnie caly czas o tym pisze bo wszyscy sie uparli na ten nastawnik zmiennych faz rozrządu.. a AUTA BEZ TEGO TEZ MAJA PROBLEM Z PORANNYM ODPALANIEM! Edytowane 25 Kwietnia 2020 przez mkpol nie cytujemy posta pod którym bezpośrednio odpisujemy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traksio Zgłoś #131 Napisano 17 Kwietnia 2020 (edytowane) Dzisiaj dla sprawdzenia przekrecilem sam zaplon 2 razy i dopiero potem odpalilem i odziwo odpalil normalnie. Wiec wniosek jest taki ze albo swiece zarowe lub ich sterownik albo pompa paliwa w baku lub jej sterownik. Bede jeszcze sprawdzal czy nspewno po przekrecaniu samego zaplonu problem ustapi i wtedy dlasza diagnoza ww elementow. Edytowane 25 Kwietnia 2020 przez mkpol nie cytujemy posta pod którym bezpośrednio odpisujemy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pablo9407 Zgłoś #132 Napisano 17 Kwietnia 2020 (edytowane) Ja juz tak próbowałem.. i mialem tez tak ze mimo ze przekrecilem dwa razy to dłużej kręcil.. czasem pali od strzala a czasem dłużej.. probowalem tez odczekać chwilę dłużej po przekreceniu zaplonu i tez bez różnicy.. Edytowane 25 Kwietnia 2020 przez mkpol nie cytujemy posta pod którym bezpośrednio odpisujemy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traksio Zgłoś #133 Napisano 25 Kwietnia 2020 No i problem rozwiązałem U mnie winny był rozrusznik. Trafiłem do kupienia za 100 zł rozrusznik z auta powypadkowego z 2016 roku z bardzo niskim przebiegiem. i mowie koszt niewielki a sprobowac warto. Bo 2 kolegow mechaników doradzalo wlasnie regeneracje rozrusznika. 15 minut roboty z wymianą. I jak ręką odjął.(oczywiscie bede jeszcze jeździł i obserwował??) Stary rozrusznik za wolno krecił i nie wytwarzał odpowiedniego ciśnienia na pompie do otwarcia wtryskiwaczy. Po zamianie rozrusznika kazde odpalenie trwa 0.5 sekundy. Oczywiscie mam start stop (ja nie używam ale nie wiem jak poprzednicy)i pewnie dlatego rozrusznik ulegl szybszemu zużyciu. Auto aktualnie 180k przebiegu. Ps. Stary rozrusznik był firmy Valeo o numerze 02M911024B Nowy zamontowalem firmy Denso o numerze 02M911024B Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pablo9407 Zgłoś #134 Napisano 26 Kwietnia 2020 (edytowane) Fajnie jeśli by to bylo to.. tylko u mnie mysle ze to nie to poniewaz nieraz jest tak ze wieczorem zgaszę auto stoi jedną noc i o poranku juz dluzej kreci na dworze ok 15 stopni a czasem zgaszę wieczorem stoi auto 3 lub 4 dni i zapalam rano tez na dworze ok 15 stopni a on od strzała.. doslownie pol obrotu.. kiedyś podladowalem aku prostownikiem przez dzień i na drugi dzien rano byl efekt ale taki ze słychać bylo ze zakrecił żwawo jednak nie od razu ale po 3 czy 4 obrotach zapalil.. więc ja u siebie wykluczam rozrusznik i akumulator.. na forum skody również byli tacy co wymieniali aku i nic to nie pomagało.. ja to potwierdzilem naładowaniem akumulatora do maxa.. i dalej podejrzewam te dawkę rozruchową.. jednak daj znać jak trochę pojezdzisz czy odpalal będzie zawsze szybko czy zdarzy mu się zakręcić dłużej mimo "świeżego" rozrusznika ? Edytowane 26 Kwietnia 2020 przez mkpol nie cytujemy posta pod którym bezpośrednio odpisujemy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
osin1112 Zgłoś #135 Napisano 1 Czerwca 2020 Ja mam podobny problem co koledzy, wersja 150km, przebieg 190 tyś. Problem wystepuje jak auto stoi 3-4 dni i dłużej. U mnie nie moze być rozrusznik bo w takim przypadku problem byłby za kazdym razem a nie jest. Aku nowe. Ładowanie idealne. Jak po takim postoju się odpala tak na ucho brakuje paliwa w silniku. Albo któryś wtrysk przepuszcza, albo przelewa. Ja chyba poczekam aż się zepsuje na dobre albo problem bedzie co dziennie. Mysle że kierunek z większą dawką paliwa przy odpaleniu jest właściwy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roberto190 Zgłoś #136 Napisano 11 Lipca 2020 Cześć, chyba nabroiłem, chciałem samemu wymienić ten zawór, wymieniłem go ale po tym zabiegu mam błąd P0016. Nie mogę go wykasować bo ciągle powraca, Czy jest możliwe że coś przestawiłem? i jak tak to co? Auto odpala od strzała. do blokady użyłem wiertła które miało delikatny luz. Proszę o pomoc, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traksio Zgłoś #137 Napisano 11 Lipca 2020 2 minuty temu, roberto190 napisał: Cześć, chyba nabroiłem, chciałem samemu wymienić ten zawór, wymieniłem go ale po tym zabiegu mam błąd P0016. Nie mogę go wykasować bo ciągle powraca, Czy jest możliwe że coś przestawiłem? i jak tak to co? Auto odpala od strzała. do blokady użyłem wiertła które miało delikatny luz. Proszę o pomoc, A dokreciles zawor siła 50nm?? Tam trzeba to dokrecic z taka sila zeby sie pokrywaly kanaly olejowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roberto190 Zgłoś #138 Napisano 11 Lipca 2020 Tak, a czy coś jeszcze mogło się przestawić? Zastanawiam się czy mogłem w złym miejscu zrobić tą moją blokadę? Bo przyglądam się teraz temu i widzę że w tym wału jest jeszcze taki wycięty kwadracik, który pokrywa się z tym otworem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roberto190 Zgłoś #139 Napisano 11 Lipca 2020 (edytowane) Założyłem stary zawór i mam ten sam błąd, nie mam już pomysłu, ktoś pomoże ? Edytowane 12 Lipca 2020 przez roberto190 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ryba84 Zgłoś #140 Napisano 21 Lipca 2020 (edytowane) Głupie pytanie. Poprzednie auto miało zwykły kluczyk i po długim postoju miało problem z odpalaniem więc włączałem zapłon dwa razy przed uruchomieniem żeby pompa paliwa nabiła ciśnienie. Wtedy odpalał normalnie. W B8 nie mam kluczyka tylko guzik. Jak w takim przypadku 2 razy uruchomić pompę bez odpalania? Dodam że jest DSG na pokładzie. Edytowane 21 Lipca 2020 przez ryba84 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach