Miras11 Zgłoś #101 Napisano 25 Listopada 2019 Witam ten sam problem mój pasek praktycznie codziennie źle odpalał - teraz po wymianie akumulatora jest lepiej ale to jeszcze nie to- przed porannym rozruchem zakręci już tylko dwa razy i pali . Nie jest to co normalne odpalanie w ciągu dnia ale jest lepiej. Podobno akumulator dawał 9V tylko podczas rozruchu i widocznie obroty rozrusznika były zbyt małe. Akumulator wstawili mi Varta 70 Ah 760A AGM Ponadto dodam że wymieniłem czujnik wałka - brak poprawy filtr paliwa - brak poprawy zawór regulacji ciśnienia - brak reakcji - diagnoza ASO moim zdaniem to chyba musi być przyczyna w opadającym paliwie i zbyt niskim ciśnieniu podczas porannego rozruchu bo nowy akumulator szybciej kręci i tym samym szybciej dobija ciśnienie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tymonn Zgłoś #102 Napisano 1 Grudnia 2019 witam, silnik 2.0 TDI CRLB 150 kM 2015 r Audi A3 8V po zakupie samochodu pojawił się problem z dłuższym rozruchem przeważnie raz na dobę po dłuższym postoju najczęściej po nocy gdy silnik by wychłodzony chociaż nie było to regułą jednak ciepły zawsze odpalał, coś się działo po dłuższym czasie, komputer pokazywał błąd położenia wałka rozrządu, wymieniłem czujnik położenia wałka wraz ze sprawdzeniem wiązki nie pomogło, wymieniłem rozrząd wraz z pompą vacum nie pomogło, olej wymieniłem dwa razy wcześniej nie pomogło, dopiero wymiana nastawnika faz rozrządu wraz ze śrubą olejową rozwiązała problem całkowicie, samochód odpala "od strzału" regularnie, nie jest to tania część w ASO Audi około 3100 zł można szukać na portalach zagranicznych, mi się udało kupić nowy bez oryginalnego opakowania wraz ze śrubą za 240 euro, sprawność tej części zapewni regularna wymiana oleju. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xplone Zgłoś #103 Napisano 2 Grudnia 2019 u mnie też problem występuje, raz pali na dotyk a czasem po postoju dziwnie pali i za każdym razem później pali na dotyk. Czyściłem czujnik i nic nie pomogło: Jaki powinien być fabrycznie akumulator ? Ja mam niby dobry ale wydaje mi się że jest słaby czasem jak chwilę dłużej pobawię się na zapłonie bo już się rozładowuje poniżej 12 V i czasem rozładowałem go tak że nie chciał palić. Ogólnie strach nawet siedzieć w aucie i czekać na kogoś na zapalonym radiu długo. Pamiętam że w peugeocie 508 z mniejszym wyposażeniem jak w tym passacie miałem większy aku. akumulator mam: 77ah i 760A Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #104 Napisano 3 Grudnia 2019 Pojemność jest dobra, tylko robisz malo tras i aku jednak nie wyrabia. U mnie było podobnie, akumulator wymienili mi dokładnie po 5 latach. W sumie cały czas jeździłem na słabym bo jednak dużo do pracy tylko. A jak aku słabe to i błędy dziwne też czasami pokazywalo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paweł 83 Zgłoś #105 Napisano 3 Grudnia 2019 On 7/31/2018 at 9:33 PM, Seba b8 said: Witam Kolegów ja mam passata z 2014 roku przebieg 101 tyś B8 150 KM mam te same objawy, teraz już codziennie i się nasilają. Za dwa dni jadę do serwisu. Czy u kogoś z was stwierdzono coś konkretnie jaka może być przyczyna ? Witam wszystkich Mój Passat z 2015r i 105 tyś na liczniku ciężko odpala rano. Wchodze rano włączam zapłon i się zaczyna - błąd czujnika parkowania, błąd start stop, blod czujników ciśnienia opon itd... Auto oddałem do mechanika (3 dni tam spędził) i jest wszystko niby sprawne zero błędów i problemów. ? Powiedzieli mi, że jak jest zimno i akumulator (AGM) ma poniżej wartości 12,5 lub 12,4 nie pamiętam dokładnie komputer wyłącza wszystkie niepotrzebne systemy do rozruchu i tak jest mam odczekać aż wszystko przewinie się i wtedy odpalać. ?♂️ Fakt taki naładowałem akumulator i jest to samo czyli nic dalej kilka razy trzeba czekać aż przewiń się te będę i po którymś razie odpala. ?♂️ Jest to strasznie irytujące jeśli gdzieś się spieszę?. Auto raczej używane na małych dystansach ale po naładowaniu i sprawdzeniu aku nie powinno być problemu. Jeśli ktoś wie co mogę zrobić proszę o pomoc. Jeszcze wymienię aku ale nie wiem czy jest sens bo byłem sprawdzić i powiedzieli mi że aku jest dobre ładowanie w auci również tylko muszę podladować od czasu do czasu jeśli używam na małych dystansach. Co robić nie wiem ?♂️? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #106 Napisano 3 Grudnia 2019 Sprawdź pobór prądu kiedy wszystkie systemy są całkowicie uśpione. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paweł 83 Zgłoś #107 Napisano 3 Grudnia 2019 (edytowane) Czyli odłączyć kleme i sprawdzić miernikiem tak? Nie wiem dokładnie jak to zrobić Edytowane 3 Grudnia 2019 przez Paweł 83 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #108 Napisano 3 Grudnia 2019 Czyli wpiąć miernik w obwód, pozamykać drzwi i ewentualnie zabezpieczyć czujnik klapy. Zostawić auto w spokoju na pół godziny i sprawdzić jaki jest pobór prądu. Poszukaj na forum jest gdzieś opis jak to zrobić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
revir85 Zgłoś #109 Napisano 4 Grudnia 2019 Panowie a ja mam problem że rano czy tam po dłuższym postoju pali od strzała... Gdy silnik ciepły też pali bez problemu... Problem natomiast pojawia się gdy postoi ze 2, 3 godziny muszę wtedy dłużej kręcić... Myślałem że to wina nastawnika wałka rozrządu ale to by chyba głównie długo kręcił po długim postoju... Błędów oczywiście brak... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xplone Zgłoś #110 Napisano 7 Grudnia 2019 u mnie jak na razie pali od strzała, ale dogrzewam sam raz świecę i potem odpalam. Ciekawe czy to nie wina świec albo zbyt krótkiego grzania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzybk Zgłoś #111 Napisano 8 Grudnia 2019 (edytowane) witam wszystkich ponownie. Po długich poszukiwaniach myślę, że mogę powiedzieć Wam, że problem został naprawiony! Mój kolega mocno do tematu się przyłożył i wyszukał w necie taki film, który jasno mówi o naszym problemie. Zgodnie z filmem dokonaliśmy wymiany w moim Passacie wskazanej części i problem już nie istnieje!!!!!!!!! Tylko nie dajcie się naciągnąć w stacji ASO bo oni mają wytyczne z centrali aby wymieniać całą klawiaturę a to kosztuje ok 5000zł. w załączeniu pokazuje zdjęcie tej części tj, nastawnik wałka rozrządu oraz jej numer. Ja musiałem zamawiać tą część w Niemczech. Koszt ok . 500zl https://www.ecstuning.com/b-genuine-volkswagen-audi-parts/valve/03l906455c/ nr części O3L-906-455-C oraz nagranie z odpalania przed naprawą - masakra! Wymiany tego nastawnika dokonałem w październiku, nie pisałem co i jak bo chciałem być pewny, że jest OK no i JEST! W filmie pokazane jest, że trzeba zmienić też obudowę - ja tego nie zrobiłem i wszystko działa jak trzeba! Na moim zdjęciu jest mój stary wymontowany nastawnik, ten nowy jest troszkę inny - ma inaczej nawiercone dziurki i ma dłuższy kołnierz za widocznym z dołu elementem gwintowanym. Widać, ma to jakieś znaczenie. powodzenia w naprawie!!!! pozdrawiam Krzysiek odpalanie Passata.m4a Edytowane 8 Grudnia 2019 przez grzybk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
loki7777 Zgłoś #112 Napisano 8 Grudnia 2019 A obudowe miales juz tego nowego typu czy ja tez zmieniales/bedziesz zmienial? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzybk Zgłoś #113 Napisano 8 Grudnia 2019 obudowy nie zmieniałem , pozostała ta stara i jest OK! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
splawik2 Zgłoś #114 Napisano 16 Grudnia 2019 Witam ja w Passacie B8 też mam problem z długim kręceniem jak postoi dwa lub trzy dni w ASO w koninie ciołki wymienili mi akumlator bo powiedzieli że jest słaby ale usterka jest nadal dzis dzwoniłem do ASO w Środzie zaraz serwisant powiedzial mi że to nastawnik wałka rorządu bo już walczyli z takim przypadkiem zaprosili mnie do ASO w celu zrobiena tego ciężkiego odpalania po świętach napisze wam po naprawie czy to pomogło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KamilHarvard Zgłoś #115 Napisano 19 Stycznia 2020 Grzybk prosze o odpowiedz dalej jest ok po tej wymianie mam to same objawy w swoim Passacie Samemu to da rade wymienic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafus1984 Zgłoś #116 Napisano 19 Stycznia 2020 8 godzin temu, KamilHarvard napisał: Samemu to da rade wymienic Kolego zerknij tu wszystko opisane, wymieniałem sam w tamtym roku na przełomie sierpień/wrzesień od tamtej pory mam spokój. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzybk Zgłoś #117 Napisano 19 Stycznia 2020 11 godzin temu, KamilHarvard napisał: Grzybk prosze o odpowiedz dalej jest ok po tej wymianie mam to same objawy w swoim Passacie witam, tak po tej wymianie jest OK! czy sam to wymienisz to nie wiem, ja robiłem u mechanika , pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KamilHarvard Zgłoś #118 Napisano 19 Stycznia 2020 Kolego dziękuje za odpowiedż a może powiesz mi dokładnie gdzie to zamówiłeś pracuje w Niemczech może sam bym sprobowal to kupić Dziekuje koledzy za pomoc A. . . Przez tą strone z tuningu zamawiałeś dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzybk Zgłoś #119 Napisano 20 Stycznia 2020 (edytowane) nie wiem gdzie ta część była kupiona, to mój mechanik zamawiał. Jak jesteś w Niemczech to kupisz to chyba w serwisie - może tam taniej jest. Mechanik chyba zamawiał w Intercarsie ale nie jestem pewny. Edytowane 21 Stycznia 2020 przez mkpol nie cytuj posta pod którym bezpośrednio odpowiadasz ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomasz1982 Zgłoś #120 Napisano 17 Lutego 2020 Cześć Wszystkim, Mam ten sam problem , dziś byłem w warsztacie i po podłączaniu pod kompa wyskoczył błąd. Serwis zdjął/ i wyczyścił i włożył czujnik położenia wałka rozrządu, (zebrał się nagar)., teraz będą testował czy owa przypadłość się nie będzie powtarzać, koszt usługi (nie w ASO) wyniósł mnie 62,00 brutto Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach