Skocz do zawartości
grzybk

czasem rano ciężko odpala

Rekomendowane odpowiedzi

witam

mój passat czasem przeważnie rano po nocy ciężko odpala. Ogólnie mówiąc raz na jakiś czas długo kręci aż odpali. Zdarza się to może raz na tydzień. Czy ktoś z Was coś może podobnego miał  i podpowie co z tym zrobić?

dziękuję za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Były/są cały czas takie przypadki, u mnie było i jest bardzo sporadycznie, że dłużej kręci, czym to jest spowodowane to nie mam pojęcia. Występuje relatywnie rzadko, nie zawracam sobie tym głowy. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja tak samo mam, często po chłodniejszej nocy dłużej kręci żeby załapał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest ten sam przypadek .Czyli to nie jestem sam , ale stosunkowo żadko się to zdarza .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie przy tym samym motorze nie ma takich objawów, może raz się zdarzyło, że pokręcił 2s w zimę. Auto garażowane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie tez parę razy sie zdarzyło ze długo kręcił zanim odpalił. Było to tylko rano. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz zauważyłem ze każdy komu źle odpalało ma auto z 2015 albo 2014r .. dziwne 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, na to odpalanie to na pewno pomoże jakaś firma chiptuningowa. Pewnie trzeba zmienić lekko program. Przynajmniej w 1.9 TDI czy to problem z odpaleniem na ciepłym silniku, czy u znajomego na zimnym zakład do którego jeździliśmy zawsze pomagał. Koszt kilka stówek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zauważyłem ze jak ostatnio mi źle odpalił to zaraz wyskoczył błąd systemu start stop . Nie zdążyłem jescze szczytać błędów ze sterownika .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A nie słyszysz Kolego minimalnie głośniejszej pracy silnika przez pierwsze 2-3 sekundy? Tak jakby delikatnie zawory stukały? W poprzednim passacie b8 walczyłem z tym problemem (też w takim przypadku dłużej kręcił). Po wielu tygodniach walki, serwis wymienił jakiś modul sterujący wtryskiem (wcześniej wymienili cały common rail, układ hydraulicznej regulacji zaworów). Po wymianie był spokój i nigdy się więcej problem nie pojawił a samochodem w dwa lata zrobiłem 170 tysięcy.

A nie słyszysz Kolego minimalnie głośniejszej pracy silnika przez pierwsze 2-3 sekundy? Tak jakby delikatnie zawory stukały? W poprzednim passacie b8 walczyłem z tym problemem (też w takim przypadku dłużej kręcił). Po wielu tygodniach walki, serwis wymienił jakiś modul sterujący fazami rozrządu serwis nazwał element „fazatorem” (wcześniej wymienili cały common rail, układ hydraulicznej regulacji zaworów). Po wymianie był spokój i nigdy się więcej problem nie pojawił a samochodem w dwa lata zrobiłem 170 tysięcy. Auto było z grudnia 2014. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czasami ma tak ze jak by chciał załapać ale nie umie ..( zapowietrzony układ - tak wygląda odpalanie  )jeszcze nie miałem czasu sprawdzić błędów . Jak sprawdzę dam znać jakie mam błędy 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

właśnie tak u mnie jest, że jak długo kręci to pokazuje się też błąd systemu Start-Stop . Ale potem w komputerze nic nie ma!  Pytałem się gościa i mówił, że może być problem z ciśnieniem paliwa na powrocie. Może to być oznaka problemu któregoś z wtrysków. Sam już nie wiem. Problem nie powiem ale się powtarza. Jak byłem zmuszony samochód parkować na pochyłej powierzchni (pod górę) to ten problem pojawiał się praktycznie każdego dnia. Podpowiecie coś?

są też zdania , że coś może się dziać z podciśnieniem?????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Kolegów ja mam passata z 2014 roku przebieg 101 tyś B8 150 KM mam te same objawy, teraz już codziennie i się nasilają. Za dwa dni jadę do serwisu. Czy u kogoś z was stwierdzono coś konkretnie jaka może być przyczyna ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

daj znać co powiedzieli w serwisie. Może to jest jakaś grubsza sprawa i może warto powalczyć z serwisem? a może pójdą na ugodę i jakaś kulencja?  Trzymam kciuki i czekam na wieści

 

może trzeba to nagłośnić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie do wymiany czujnik tem. paliwa. Wymieniałem w kilku autach i pomogło 100 % Zapytajcie w ASO

 

 

czujnik tem.paliwa.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, wagen napisał:

Panowie do wymiany czujnik tem. paliwa. Wymieniałem w kilku autach i pomogło 100 % Zapytajcie w ASO

 

ale czy to się tyczy naszego modelu 2.0 tdi 150 koni?

 

czujnik tem.paliwa.jpg

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.06.2018 o 23:42, grzybk napisał:

witam

mój passat czasem przeważnie rano po nocy ciężko odpala. Ogólnie mówiąc raz na jakiś czas długo kręci aż odpali. Zdarza się to może raz na tydzień. Czy ktoś z Was coś może podobnego miał  i podpowie co z tym zrobić?

dziękuję za pomoc

Na 90% problem z nastawnikiem faz rozrządu. Miałem to samo w 190km. Podobno powrzechny problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Wczoraj byłem w serwisie, zapłaciłem za przegląd 255 złotych, sprawdzili całą elektronikę w samochodzie i nic. Mechanik dołączył regułkę z wytycznymi producenta do dokumentów TPI 2045 401/2  W wytycznych było napisane że : producent po wyżej przebiegu 60 tysięcy km przewiduje głośniejsze odgłosy przy uruchamianiu zimnego silnika. Dokładnie było napisane to jest cecha produktu  jest to związane z luzem na łańcuszku Wakum pompy. Poprosiłem serwisanta o ksero tego dokumentu żeby mieć jakiś konkret w tym momencie z, za trzeciego biurka wyskoczył kierownik serwisu zaczął się rzucać i twierdzić że nie mogą mi przekazać tej dokumentacji ponieważ są to dokumenty wewnętrzne firmy. Po prostu żenada Serwis Lubin nie polecam masakra.  

Plus z tego taki, że wiem chociaż co mam zrobić w samochodzie, w  środę auto idzie na warsztat (inny warsztat!). Dodam jeszcze że kierownik serwisu póżniej przytaczał że już kilku klientów miało ten problem, lecz zostali odesłani z kwitkiem, ponieważ VW nie bierze odpowiedzialności...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli nadal nic nie wiemy, szkoda

12 godzin temu, Niagara napisał:

Na 90% problem z nastawnikiem faz rozrządu. Miałem to samo w 190km. Podobno powrzechny problem.

i co zrobili Ci z tym nastawnikiem?  czy chodzi tylko o regulację rozrządu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W końcu udało mi się sprawdzić błędy  (sorry że tak długo przeprowadzka) ,faktycznie mam błąd czujnika wałka rozrządu . Wiadomo ile taki nastawnik kosztuje ? Ma ktoś jakieś numery ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności