grzybk Zgłoś #1 Napisano 10 Czerwca 2018 witam mój passat czasem przeważnie rano po nocy ciężko odpala. Ogólnie mówiąc raz na jakiś czas długo kręci aż odpali. Zdarza się to może raz na tydzień. Czy ktoś z Was coś może podobnego miał i podpowie co z tym zrobić? dziękuję za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #2 Napisano 11 Czerwca 2018 Były/są cały czas takie przypadki, u mnie było i jest bardzo sporadycznie, że dłużej kręci, czym to jest spowodowane to nie mam pojęcia. Występuje relatywnie rzadko, nie zawracam sobie tym głowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
goalabek Zgłoś #3 Napisano 11 Czerwca 2018 ja tak samo mam, często po chłodniejszej nocy dłużej kręci żeby załapał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krojcu Zgłoś #4 Napisano 12 Czerwca 2018 U mnie jest ten sam przypadek .Czyli to nie jestem sam , ale stosunkowo żadko się to zdarza . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ragefan Zgłoś #5 Napisano 13 Czerwca 2018 U mnie przy tym samym motorze nie ma takich objawów, może raz się zdarzyło, że pokręcił 2s w zimę. Auto garażowane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kameleon7 Zgłoś #6 Napisano 13 Czerwca 2018 U mnie tez parę razy sie zdarzyło ze długo kręcił zanim odpalił. Było to tylko rano. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krojcu Zgłoś #7 Napisano 14 Czerwca 2018 Teraz zauważyłem ze każdy komu źle odpalało ma auto z 2015 albo 2014r .. dziwne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ragefan Zgłoś #8 Napisano 22 Czerwca 2018 Panowie, na to odpalanie to na pewno pomoże jakaś firma chiptuningowa. Pewnie trzeba zmienić lekko program. Przynajmniej w 1.9 TDI czy to problem z odpaleniem na ciepłym silniku, czy u znajomego na zimnym zakład do którego jeździliśmy zawsze pomagał. Koszt kilka stówek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krojcu Zgłoś #9 Napisano 3 Lipca 2018 Zauważyłem ze jak ostatnio mi źle odpalił to zaraz wyskoczył błąd systemu start stop . Nie zdążyłem jescze szczytać błędów ze sterownika . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaca 1973 Zgłoś #10 Napisano 7 Lipca 2018 A nie słyszysz Kolego minimalnie głośniejszej pracy silnika przez pierwsze 2-3 sekundy? Tak jakby delikatnie zawory stukały? W poprzednim passacie b8 walczyłem z tym problemem (też w takim przypadku dłużej kręcił). Po wielu tygodniach walki, serwis wymienił jakiś modul sterujący wtryskiem (wcześniej wymienili cały common rail, układ hydraulicznej regulacji zaworów). Po wymianie był spokój i nigdy się więcej problem nie pojawił a samochodem w dwa lata zrobiłem 170 tysięcy. A nie słyszysz Kolego minimalnie głośniejszej pracy silnika przez pierwsze 2-3 sekundy? Tak jakby delikatnie zawory stukały? W poprzednim passacie b8 walczyłem z tym problemem (też w takim przypadku dłużej kręcił). Po wielu tygodniach walki, serwis wymienił jakiś modul sterujący fazami rozrządu serwis nazwał element „fazatorem” (wcześniej wymienili cały common rail, układ hydraulicznej regulacji zaworów). Po wymianie był spokój i nigdy się więcej problem nie pojawił a samochodem w dwa lata zrobiłem 170 tysięcy. Auto było z grudnia 2014. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krojcu Zgłoś #11 Napisano 10 Lipca 2018 Czasami ma tak ze jak by chciał załapać ale nie umie ..( zapowietrzony układ - tak wygląda odpalanie )jeszcze nie miałem czasu sprawdzić błędów . Jak sprawdzę dam znać jakie mam błędy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzybk Zgłoś #12 Napisano 25 Lipca 2018 właśnie tak u mnie jest, że jak długo kręci to pokazuje się też błąd systemu Start-Stop . Ale potem w komputerze nic nie ma! Pytałem się gościa i mówił, że może być problem z ciśnieniem paliwa na powrocie. Może to być oznaka problemu któregoś z wtrysków. Sam już nie wiem. Problem nie powiem ale się powtarza. Jak byłem zmuszony samochód parkować na pochyłej powierzchni (pod górę) to ten problem pojawiał się praktycznie każdego dnia. Podpowiecie coś? są też zdania , że coś może się dziać z podciśnieniem????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Seba b8 Zgłoś #13 Napisano 31 Lipca 2018 Witam Kolegów ja mam passata z 2014 roku przebieg 101 tyś B8 150 KM mam te same objawy, teraz już codziennie i się nasilają. Za dwa dni jadę do serwisu. Czy u kogoś z was stwierdzono coś konkretnie jaka może być przyczyna ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzybk Zgłoś #14 Napisano 31 Lipca 2018 daj znać co powiedzieli w serwisie. Może to jest jakaś grubsza sprawa i może warto powalczyć z serwisem? a może pójdą na ugodę i jakaś kulencja? Trzymam kciuki i czekam na wieści może trzeba to nagłośnić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wagen Zgłoś #15 Napisano 2 Sierpnia 2018 Panowie do wymiany czujnik tem. paliwa. Wymieniałem w kilku autach i pomogło 100 % Zapytajcie w ASO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzybk Zgłoś #16 Napisano 2 Sierpnia 2018 12 godzin temu, wagen napisał: Panowie do wymiany czujnik tem. paliwa. Wymieniałem w kilku autach i pomogło 100 % Zapytajcie w ASO ale czy to się tyczy naszego modelu 2.0 tdi 150 koni? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Niagara Zgłoś #17 Napisano 3 Sierpnia 2018 Dnia 10.06.2018 o 23:42, grzybk napisał: witam mój passat czasem przeważnie rano po nocy ciężko odpala. Ogólnie mówiąc raz na jakiś czas długo kręci aż odpali. Zdarza się to może raz na tydzień. Czy ktoś z Was coś może podobnego miał i podpowie co z tym zrobić? dziękuję za pomoc Na 90% problem z nastawnikiem faz rozrządu. Miałem to samo w 190km. Podobno powrzechny problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Seba b8 Zgłoś #18 Napisano 3 Sierpnia 2018 Witam. Wczoraj byłem w serwisie, zapłaciłem za przegląd 255 złotych, sprawdzili całą elektronikę w samochodzie i nic. Mechanik dołączył regułkę z wytycznymi producenta do dokumentów TPI 2045 401/2 W wytycznych było napisane że : producent po wyżej przebiegu 60 tysięcy km przewiduje głośniejsze odgłosy przy uruchamianiu zimnego silnika. Dokładnie było napisane to jest cecha produktu jest to związane z luzem na łańcuszku Wakum pompy. Poprosiłem serwisanta o ksero tego dokumentu żeby mieć jakiś konkret w tym momencie z, za trzeciego biurka wyskoczył kierownik serwisu zaczął się rzucać i twierdzić że nie mogą mi przekazać tej dokumentacji ponieważ są to dokumenty wewnętrzne firmy. Po prostu żenada Serwis Lubin nie polecam masakra. Plus z tego taki, że wiem chociaż co mam zrobić w samochodzie, w środę auto idzie na warsztat (inny warsztat!). Dodam jeszcze że kierownik serwisu póżniej przytaczał że już kilku klientów miało ten problem, lecz zostali odesłani z kwitkiem, ponieważ VW nie bierze odpowiedzialności... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzybk Zgłoś #19 Napisano 3 Sierpnia 2018 czyli nadal nic nie wiemy, szkoda 12 godzin temu, Niagara napisał: Na 90% problem z nastawnikiem faz rozrządu. Miałem to samo w 190km. Podobno powrzechny problem. i co zrobili Ci z tym nastawnikiem? czy chodzi tylko o regulację rozrządu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krojcu Zgłoś #20 Napisano 15 Sierpnia 2018 W końcu udało mi się sprawdzić błędy (sorry że tak długo przeprowadzka) ,faktycznie mam błąd czujnika wałka rozrządu . Wiadomo ile taki nastawnik kosztuje ? Ma ktoś jakieś numery ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach