Skocz do zawartości
Kuba2000

Turbo późno wstaje AWX-analiza logów

Rekomendowane odpowiedzi

Wróciłem z zabiegu i wnioski mam takie. Nawet nie osiągałem 2000RPM a turbo dmuchało bez problemu 1,5 bara bez maksymalnego deptania.  Co to oznacza? Turbo potrafi ale jest niepoprawnie sterowane?

I co ciekawe jak już wracałem i nie deptałem tylko jechałem 80km/h to wpadłem w awaryjny. Niedługo odczytam jaki błąd.

 

 

EDIT: Kuba, polecam ten sposób na blokadę strzykawki :P 

d01f16157a0c3279gen.jpg

Edytowane przez StreamHD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak też planowałem, ale używałem tego co miałem w aucie, też zadziałało ;) @StreamHD cóż logi i przejrzyj podciśnienie, mnie dużo podciśnienia "ucinał" zaworek zwrotny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W końcu udało się rozwiązać problem przeładowania turbo, dmucha jak trzeba, ale nadal wstaje za późno 2200-2300 dmucha pełne ciśnienie zadane. Kupiłem n75, ale jeszcze nie wymieniłem. Podciśnienie jest jak trzeba (na wyczucie), ale martwi mnie ten słaby doł. Myślę o poprawie programem, bo wszystko ma prawidłowe wartości, jedynie wałek rozrządu jest do cofnięcia bo ma na plusie 1.1 i przepływka zawyża (zaślepiony egr), ale auto realnie nie ma mocy, bo wg stopera wychodzi 11.8s do 100 przy spokojnym starcie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
20 minut temu, Kuba2000 napisał:

W końcu udało się rozwiązać problem przeładowania turbo, dmucha jak trzeba, ale nadal wstaje za późno 2200-2300 dmucha pełne ciśnienie zadane. Kupiłem n75, ale jeszcze nie wymieniłem. Podciśnienie jest jak trzeba (na wyczucie), ale martwi mnie ten słaby doł. Myślę o poprawie programem, bo wszystko ma prawidłowe wartości, jedynie wałek rozrządu jest do cofnięcia bo ma na plusie 1.1 i przepływka zawyża (zaślepiony egr), ale auto realnie nie ma mocy, bo wg stopera wychodzi 11.8s do 100 przy spokojnym starcie.

Turbo regenerowane?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@dartroom Nie wiem, auto u nas zrobiło te 130 tyś km na tej turbinie i z tego co wiem to tak było od zakupu, ojciec jeździł spokojnie więc mu to nie przeszkadzało, a mnie jednak brakuje każdego konia którego nie ma względem serii. Mam wrażenie że na tej turbinie wcześniej odpychał się trochę lepiej, ale może to kwestia przeładowania i tego że dawka szła na full zgodnie z ogranicznikiem dymienia. Chcę utrzymać serię, a docelowo wrzucić chipa więc cały czas walczę.

 

Myślę o wywaleniu kata bo podejrzewam że on może mulić auto, wystarczy wyciąć czy trzeba grzebać w kompie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 minuty temu, Kuba2000 napisał:

@dartroom Nie wiem, auto u nas zrobiło te 130 tyś km na tej turbinie i z tego co wiem to tak było od zakupu, ojciec jeździł spokojnie więc mu to nie przeszkadzało, a mnie jednak brakuje każdego konia którego nie ma względem serii. Mam wrażenie że na tej turbinie wcześniej odpychał się trochę lepiej, ale może to kwestia przeładowania i tego że dawka szła na full zgodnie z ogranicznikiem dymienia. Chcę utrzymać serię, a docelowo wrzucić chipa więc cały czas walczę.

 

Myślę o wywaleniu kata bo podejrzewam że on może mulić auto, wystarczy wyciąć czy trzeba grzebać w kompie?

Mysle ze turbo jest po regeneracji. Zazwyczaj takie regenerowane maja problem ze wstawaniem.

Kata mozesz wywalic i tyle.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe jest to że jak maksymalnie zaciągniesz gruszke i jedziesz to ono jedzie od samego dołu. Pytanie czy warto walczyć z tym turbo czy zaakceptować to i szykować się do wymiany turbo. I czy bawić się w boxa/gotowca/chipa na hamowni zeby to turbo wczesniej wstawało?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Kuba2000 napisał:

Ciekawe jest to że jak maksymalnie zaciągniesz gruszke i jedziesz to ono jedzie od samego dołu. Pytanie czy warto walczyć z tym turbo czy zaakceptować to i szykować się do wymiany turbo. I czy bawić się w boxa/gotowca/chipa na hamowni zeby to turbo wczesniej wstawało?

Zrobić dobre strojenie, powiedziec tunerowi ze slabo wstaje to poprawi wysterowanie n75 i limiter dymu.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności