StreamHD Zgłoś #41 Napisano 23 Września 2018 (edytowane) Wróciłem z zabiegu i wnioski mam takie. Nawet nie osiągałem 2000RPM a turbo dmuchało bez problemu 1,5 bara bez maksymalnego deptania. Co to oznacza? Turbo potrafi ale jest niepoprawnie sterowane? I co ciekawe jak już wracałem i nie deptałem tylko jechałem 80km/h to wpadłem w awaryjny. Niedługo odczytam jaki błąd. EDIT: Kuba, polecam ten sposób na blokadę strzykawki Edytowane 23 Września 2018 przez StreamHD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuba2000 Zgłoś #42 Napisano 23 Września 2018 Tak też planowałem, ale używałem tego co miałem w aucie, też zadziałało @StreamHD cóż logi i przejrzyj podciśnienie, mnie dużo podciśnienia "ucinał" zaworek zwrotny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuba2000 Zgłoś #43 Napisano 8 Listopada 2018 W końcu udało się rozwiązać problem przeładowania turbo, dmucha jak trzeba, ale nadal wstaje za późno 2200-2300 dmucha pełne ciśnienie zadane. Kupiłem n75, ale jeszcze nie wymieniłem. Podciśnienie jest jak trzeba (na wyczucie), ale martwi mnie ten słaby doł. Myślę o poprawie programem, bo wszystko ma prawidłowe wartości, jedynie wałek rozrządu jest do cofnięcia bo ma na plusie 1.1 i przepływka zawyża (zaślepiony egr), ale auto realnie nie ma mocy, bo wg stopera wychodzi 11.8s do 100 przy spokojnym starcie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dartroom Zgłoś #44 Napisano 8 Listopada 2018 20 minut temu, Kuba2000 napisał: W końcu udało się rozwiązać problem przeładowania turbo, dmucha jak trzeba, ale nadal wstaje za późno 2200-2300 dmucha pełne ciśnienie zadane. Kupiłem n75, ale jeszcze nie wymieniłem. Podciśnienie jest jak trzeba (na wyczucie), ale martwi mnie ten słaby doł. Myślę o poprawie programem, bo wszystko ma prawidłowe wartości, jedynie wałek rozrządu jest do cofnięcia bo ma na plusie 1.1 i przepływka zawyża (zaślepiony egr), ale auto realnie nie ma mocy, bo wg stopera wychodzi 11.8s do 100 przy spokojnym starcie. Turbo regenerowane? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuba2000 Zgłoś #45 Napisano 8 Listopada 2018 @dartroom Nie wiem, auto u nas zrobiło te 130 tyś km na tej turbinie i z tego co wiem to tak było od zakupu, ojciec jeździł spokojnie więc mu to nie przeszkadzało, a mnie jednak brakuje każdego konia którego nie ma względem serii. Mam wrażenie że na tej turbinie wcześniej odpychał się trochę lepiej, ale może to kwestia przeładowania i tego że dawka szła na full zgodnie z ogranicznikiem dymienia. Chcę utrzymać serię, a docelowo wrzucić chipa więc cały czas walczę. Myślę o wywaleniu kata bo podejrzewam że on może mulić auto, wystarczy wyciąć czy trzeba grzebać w kompie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dartroom Zgłoś #46 Napisano 8 Listopada 2018 23 minuty temu, Kuba2000 napisał: @dartroom Nie wiem, auto u nas zrobiło te 130 tyś km na tej turbinie i z tego co wiem to tak było od zakupu, ojciec jeździł spokojnie więc mu to nie przeszkadzało, a mnie jednak brakuje każdego konia którego nie ma względem serii. Mam wrażenie że na tej turbinie wcześniej odpychał się trochę lepiej, ale może to kwestia przeładowania i tego że dawka szła na full zgodnie z ogranicznikiem dymienia. Chcę utrzymać serię, a docelowo wrzucić chipa więc cały czas walczę. Myślę o wywaleniu kata bo podejrzewam że on może mulić auto, wystarczy wyciąć czy trzeba grzebać w kompie? Mysle ze turbo jest po regeneracji. Zazwyczaj takie regenerowane maja problem ze wstawaniem. Kata mozesz wywalic i tyle. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuba2000 Zgłoś #47 Napisano 8 Listopada 2018 Ciekawe jest to że jak maksymalnie zaciągniesz gruszke i jedziesz to ono jedzie od samego dołu. Pytanie czy warto walczyć z tym turbo czy zaakceptować to i szykować się do wymiany turbo. I czy bawić się w boxa/gotowca/chipa na hamowni zeby to turbo wczesniej wstawało? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dartroom Zgłoś #48 Napisano 8 Listopada 2018 1 godzinę temu, Kuba2000 napisał: Ciekawe jest to że jak maksymalnie zaciągniesz gruszke i jedziesz to ono jedzie od samego dołu. Pytanie czy warto walczyć z tym turbo czy zaakceptować to i szykować się do wymiany turbo. I czy bawić się w boxa/gotowca/chipa na hamowni zeby to turbo wczesniej wstawało? Zrobić dobre strojenie, powiedziec tunerowi ze slabo wstaje to poprawi wysterowanie n75 i limiter dymu. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach