tygrys1111 Zgłoś #41 Napisano 21 Września 2018 (edytowane) Kolego ja mam to samo, tak jak pokazałem, wyczyściłem egr, przepustnicę i klapy, kolektor, także auto oddycha teraz pełną piersią ale po za tym nic się nie zmieniło, jak wypalał tak wypala co 20, 30km!!!! Sam się zastanawiam co dalej? Tak jak kolega polecił wlałem Liqui Moly 2666 i zobaczę później jak wtryski wyglądają ale też mi się wydaje że to nie wina wtrysków. Zauważyłem że sadza najszybciej idzie w górę jak jest autko zimne później zaczyna wolniej nabijać. U mnie również ciśnienie jest dużo, codziennie czytam na necie, szukam różnych informacji i doczytałem że ciśnienie powinno być do 7 mbar a mój ma różnie raz 15 raz 21mbar!!! diabli wiedzą co za to odpowiada. Wymieniłem czujnik różnicy ciśnień też nie potrzebnie bo okazał się sprawny. Brak mi już pomysłów co jeszcze zrobić a boję się że silnik wkońcu załatwię tym ciągłym wypalaniem. Gdybym miał pewność że to wina dpf to bym kupił nowy, ale szkoda nie potrzebnie tyle kasy wydawać. A jakie jest u was ciśnienie??? Może jest też wysokie a wypala co 800km i jest wszystko ok. Edytowane 21 Września 2018 przez tygrys1111 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tygrys1111 Zgłoś #42 Napisano 21 Września 2018 (edytowane) Dobra, sprawdziłem dane Jacka i on ma ciśnienie na biegu jałowym 5mbar a drugie -3mbar, czyli chyba tu jest pies pogrzebany, wszystkiemu winne za wysokie ciśnienie!!! I co dalej z tym fantem??? Tutaj właśnie kolega pisał ale nie wiadomo jak sobie z tym poradził Na filmiku koleś w vcdsie w ustawieniach podstawowych ma masę różnych opcji a ja mam raptem z pięć, nie wiem dlaczego? Edytowane 21 Września 2018 przez tygrys1111 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mario_wawa Zgłoś #43 Napisano 21 Września 2018 Jeśli chodzi o to ciśnienie to po odbiorze samochodu z warsztatu, gdzie regenerowali dpf i było zle to pojechałem do znajomego, który podłączył kompa. W momencie podłączenia dpf zaczal sie wypalac i ciśnienie było prawie 30. Jeździliśmy z podpiętym kompem w czasie wypalania i ciśnienie malalo. Po wypalania było 3, więc znajomy powiedzial, że to bardzo dobra wartość i może już będzie dobrze. W serwisie, gdzie regenerowali dpf nie podali mi żadnych wartośći, tylko powiedzieli, że jest czysty. Zastanawiałem się, bo moje auto ma 350 tyś przelotu, czy może skutecznosc tego dpf-a jest tak mała, że szybko się zapycha. Ktoś mi jeszcze podpowiedział, choć nie wiem na ile to jest do zrobienia, żeby spróbować odlaczyc ten dpf i zobaczyć wtedy, czy kopci samochód. Jeśli tak to wina nie leży po stronie dpf-a. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tygrys1111 Zgłoś #44 Napisano 21 Września 2018 Mam paru kolegów którzy mają wycięty dpf i każdemu auto więcej kopci, po to jest dpf żeby to zatrzymywać, ale te większe ciśnienie wydaje mi się że pokazuje przypchany filtr. Ja miesiąc temu czyściłem filtr clearnerem i też nic nie dało. Przydałby się jakiś dobry fachowiec. Albo pojechać do aso żeby tylko zdiagnozowali usterkę, cholera wie co robić ale nie zamierzam go wycinać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cinek1987cinek Zgłoś #45 Napisano 3 Października 2018 Przypuszczam, że filtr jest do wymiany - stracił swoje właściwości. Tylko czy jest sens kupować nowy... koszt nie-mały... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #46 Napisano 3 Października 2018 Zdradzcie jaka technika DPF zostal "zregenerowany".... Moze po niej sa w gorszym stanie niz przed.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tygrys1111 Zgłoś #47 Napisano 3 Października 2018 No ja po ciężkich walkach zdecydowałem że jednak kupuję nowy filtr i mam nadzieję że będę miał spokój na ładnych parę lat Oczywiście jak wymienię na nowy to stary rozetnę i sprawdzę w jakim był stanie, jak się okaże że w miarę dobry to mam możliwość wypalić go w piecu indukcyjnym np. w temperaturze 800 stopni i zobaczę co z niego będzie, może pospawam i sprzedam Jeśli chodzi o nowy dpf to kosztuje 1370zł także jakoś przeżyję i nie będę się martwił na przeglądach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #48 Napisano 3 Października 2018 40 minut temu, tygrys1111 napisał: Jeśli chodzi o nowy dpf to kosztuje 1370zł To cena w ASO? Brutto? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tygrys1111 Zgłoś #49 Napisano 3 Października 2018 He,he w aso to około 3 tysięcy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mario_wawa Zgłoś #50 Napisano 3 Października 2018 To czekamy na info, jak już wymienisz. U mnie nic się nie zmieniło, więc jestem ciekaw, czy to pomoże. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mario_wawa Zgłoś #51 Napisano 3 Października 2018 6 godzin temu, rosol napisał: Zdradzcie jaka technika DPF zostal "zregenerowany".... Moze po niej sa w gorszym stanie niz przed.... Moja regeneracja była w http://www.dpf-technologies.com/kontakt.html Jak wstawiłem do nich samochód to wypalał się cały czas, proces wypalania się nie kończył nawet podczas trasy ok. 50 kilometrów. Po odebraniu auta wypala się co 50-70 kilometrów. Koszt tak jak pisałem 900 PLN. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
truna Zgłoś #52 Napisano 3 Października 2018 1 godzinę temu, tygrys1111 napisał: He,he w aso to około 3 tysięcy Pomóż to razy 3, wtedy wyjdzie Ci cena z aso Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tygrys1111 Zgłoś #53 Napisano 4 Października 2018 (edytowane) 19 godzin temu, truna napisał: Pomóż to razy 3, wtedy wyjdzie Ci cena z aso Może i masz rację Ja mogę wam pokazać moją regenerację, co mi tam i też po pół roku zaczął wypalać co 30km. Może szlag go trafił bo jest struktura krucha i się rozpadł. Edytowane 4 Października 2018 przez tygrys1111 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #54 Napisano 4 Października 2018 górne zdjęcie przed a dolne po regeneracji? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tygrys1111 Zgłoś #55 Napisano 4 Października 2018 niby tak wyglądał przed a na dole po, ale cholera wie czy w to wierzyć, zdjęcie zawsze można jakieś wlepić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cinek1987cinek Zgłoś #56 Napisano 4 Października 2018 Ja może jeszcze spróbuję wodorowanie silnika zrobić. Może coś tam oczyści silnik, EGR itd. I wtedy zobaczę... bo też już rozważam zakup nowego dpf. Czekam na info cz po wymianie jest spokój Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #57 Napisano 5 Października 2018 10 godzin temu, tygrys1111 napisał: niby tak wyglądał przed a na dole po, ale cholera wie czy w to wierzyć, zdjęcie zawsze można jakieś wlepić to ciekawe to jak po pół roku zapchał się całkowicie to chyba te regeneracje są do dupy lub..... trzeba je robić wcześniej a nie jak już DPF prawie nie żyje.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tygrys1111 Zgłoś #58 Napisano 5 Października 2018 Panowie, właśnie zamówiłem dpfa i we wtorek ma być kurier. Dpf do mojego silnika okazał się trochę droższy, mianowicie 1595zł + dostawa 20zł. Także pod koniec przyszłego tygodnia powinienem mieć już założony nowy filterek i zobaczymy jak będzie działał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cinek1987cinek Zgłoś #59 Napisano 11 Października 2018 (edytowane) Dnia 5.10.2018 o 17:17, tygrys1111 napisał: Panowie, właśnie zamówiłem dpfa i we wtorek ma być kurier. Dpf do mojego silnika okazał się trochę droższy, mianowicie 1595zł + dostawa 20zł. Także pod koniec przyszłego tygodnia powinienem mieć już założony nowy filterek i zobaczymy jak będzie działał I jak tam ? Działa to jak powinno ? Edytowane 11 Października 2018 przez cinek1987cinek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tygrys1111 Zgłoś #60 Napisano 12 Października 2018 Także Panowie dostałem i zamontowałem nowego dpfa i jestem pod wrażeniem Działa super, wcześniej miałem obawy czy to na pewno wina dpfa ale teraz jestem przekonany w 100%, pojeździłem trochę i do tej pory już ze dwa razy by wypalał go a tu nic, po wymianie myślałem że będę musiał go zresetować kompem ale przejechałem się kawałek i parametry zaczęły schodzić same w dół, wszystko samo zeszło do zera, czyli zapełnienie sadzy, ciśnienie się zmniejszyło, jak miałem minimum 8 i 13mpa to teraz mam cały czas 0 lub 3. Ogólnie jest supe, jestem mega zadowolony, choć trochę kasy to kosztuje. Macie parę fotek jak to wygląda, oczywiście jest to podróbka, jak mi gościu powiedział filtr jest niemiecki a puchę oni składają, oczywiście nie obyło się bez małych przeróbek bo nie do końca tak wszystko idealnie pasowało. Także lepiej mieć szlifierkę do cięcia i spawarkę przy sobie, bo jeden uchwyt trzeba odciąć i przyspawać pod innym kątem, chyba że tylko u mnie nie pasował Jakby co to mam parę zdjęć jak chcecie z roboty, a i jeszcze jedno bo wszędzie czytałem że trzeba belkę ściągać jest to nie prawda bo wystarczy prawą półoś odkręcić, uchwyt od dpfa też i eleganco wychodzi Ja robiłem to z kolegą u niego w warsztacie i nam się zeszło 3 godziny z wymianą. Także ja polecam nowego dpfa jakby ktoś chciał mogę dać namiary. Dają 2 lata gwarancji. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach