Krawcol82 Zgłoś #21 Napisano 14 Września 2018 Ale to nie tylko EGR. Mogą lać wtryski... może być wiele rzeczy. Jakie mogą być powody, że diesel bez dpf'u kopci, mocno kopci? No i te powody musicie u siebie posprawdzać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cinek1987cinek Zgłoś #22 Napisano 14 Września 2018 Ok. Coś w tym musi być. Generalnie u mnie nie puszcza ani dymku - nawet podczas wypalania. Jakiś czas temu po wymianie pompowtrysku poszła chmura z rury - ale myślę, że to po awarii wtrysku się tam coś zadziało. W załączniku wrzuciłem screeny z vcds-a odnośnie DPF. Czy wg Was widać coś tam dziwnego ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
truna Zgłoś #23 Napisano 14 Września 2018 Panowie, nie szukajcie problemu w dpf, tyko w silniku. Jeżeli w grupie 106 wartość sadzy szybko rośnie to oznacza że silnik dymi. A tego nie będzie widać ponieważ dpf wszystko zatrzymuje i ci chwilę się wypala Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #24 Napisano 14 Września 2018 (edytowane) Dokładnie. Diagnostyka silnika, wtryski, turbo, nieszczelności itd. Edytowane 14 Września 2018 przez Krawcol82 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tygrys1111 Zgłoś #25 Napisano 14 Września 2018 (edytowane) Dokładnie, musimy szukać problemu w silniku a nie w dpfie. Jutro możliwe że będę czyścił Egr przynajmniej mam taki plan Powiedzcie co wam tu wrzucać, jakie logi itd żeby wykluczać poszczególne elementy. Mam cały czas podpięty Obdeleven podczas jazdy, także wszystko mam jak na dłoni tylko żeby ktoś obcykany okiem rzucił Słuchajcie czy Egr otwiera się płynnie do różnych ustawień czy poprostu jest albo otwarty albo zamknięty, bo u mnie właśnie tak działa, otwarty, zamknięty. Tak wyglądają moje wtryski, a szczerze nie mam pojęcia czy dobrze czy źle, wiem tylko że po podliczeniu ma być jak najbliżej zera Edytowane 14 Września 2018 przez tygrys1111 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
truna Zgłoś #26 Napisano 14 Września 2018 Te korekty mówią, że pora na sprawdzenie wtrysków w warsztacie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #27 Napisano 14 Września 2018 (edytowane) Ja bym przepuścił przez te wtryski Liqui Moly 2666 na początek. Ale zamiast dolewać do zbiornika puściłbym preparat prosto do układu zasilania. I po takim czyszczeniu bym sprawdził ponownie korekty. Aktualnie normy jeszcze nie przekraczają. Z tego, co pamiętam to norma jest +/- 1,5. Edytowane 14 Września 2018 przez Krawcol82 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tygrys1111 Zgłoś #28 Napisano 16 Września 2018 Jestem dzisiaj w trakcie czyszczenia egr i kolektora, niby wszystko mam w porządku żadnych błędów nie wywala ale chciałem wam pokazać jak wygląda kolektor, przepustnica i egr. Chyba najwyższy czas na czyszczenie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #29 Napisano 16 Września 2018 Jaki przelot? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tygrys1111 Zgłoś #30 Napisano 16 Września 2018 250k Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #31 Napisano 16 Września 2018 (edytowane) Dnia 25.06.2018 o 16:57, tygrys1111 napisał: Ciągle wywala taki błąd: Dobra, już znalazłem, 275tkm. No to u siebie chyba w najbliższym czasie zrobię grubszy serwis z okazji wymiany oleju i może też coś przeczyszczę. Edytowane 16 Września 2018 przez Krawcol82 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
truna Zgłoś #32 Napisano 16 Września 2018 44 minuty temu, Krawcol82 napisał: może też coś przeczyszczę. Za wczasu kup nowe uszczelki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tygrys1111 Zgłoś #33 Napisano 16 Września 2018 Dokładny przebieg 278822km, o ile nie kręcony Uszczelki jutro rano kupię i będę składał, słuchajcie to cholerstwo na pewno nie miało prawa działać bo było strasznie zasyfione i teraz po czyszczeniu jest jakaś możliwość tego sprawdzić czy działa? Pewno kabelki od aku i podłączyć ale jest tam 5 pinów i cholera wie do których. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
truna Zgłoś #34 Napisano 16 Września 2018 Gdyby to nie działało, to byś o tym na pewno wiedział. Po montaŻu warto zrobić adaptacje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mario_wawa Zgłoś #35 Napisano 20 Września 2018 Witam, jestem właśnie po wymianie egr. Niestety, ale nic się nie zmieniło. Dpf wypala się co jakieś 50-60 kilometrów. U mnie pojawił się jednak błąd p1065. A tak wyglądał mój egr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #36 Napisano 20 Września 2018 4 godziny temu, mario_wawa napisał: U mnie pojawił się jednak błąd p1065. https://a4-klub.pl/topic/361406-błąd-p1065-pomoc-dla-wszystkich-z-trzęsącą-budą/?tab=comments#comment-5015645 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mario_wawa Zgłoś #37 Napisano 20 Września 2018 Czytałem ten post z błędem p1065, natomiast u mnie z obrotami nic się nie dzieje. Dzisiaj byłem u kolejnego specjalisty od vw, który zajmuje się elektroniką. Podłączył komputer, powiedział, że jeden wtrysk jest słabszy, ale to nie jest przyczyną. On twierdzi, że przyczyną jest słaby dpf. Powiedział, że nie da się idealnie zregenerować dpf-a i on się szybko zapycha i dlatego tak często się wypala. Jego rada to usunięcie dpf-a i kłopoty znikną... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
truna Zgłoś #38 Napisano 21 Września 2018 Zmień mechanika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #39 Napisano 21 Września 2018 (edytowane) 9 godzin temu, mario_wawa napisał: Powiedział, że nie da się idealnie zregenerować dpf-a i on się szybko zapycha i dlatego tak często się wypala. Jego rada to usunięcie dpf-a i kłopoty znikną... Fajny mechanik... porada typu "boli ręka, to odetnijmy i nie będzie boleć". Żeby go głowa od myślenia czasem nie rozbolała, bo... Edytowane 21 Września 2018 przez Krawcol82 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mario_wawa Zgłoś #40 Napisano 21 Września 2018 2 godziny temu, truna napisał: Zmień mechanika. To nie jest mój mechanik, tylko warsztat polecony przez znajomego. Po podłączeniu komputera pokazał mi, że na wolnych obrotach ciśnienie wynosiło 18, natomiast powinno podobno wynosić 3. Dpf się wypalal kilka godzin wcześniej, a z tego odczytu wynika, że już był pełny. Po wyjechaniu z warsztatu i przejechaniu jakis 10 km rzeczywiście się zaczął wypalac ponownie. Problem polega na tym, że nie mam mechanika, który by mi powiedział, że wie co jest przyczyną częstego wypalania i wiedziałby, co z tym zrobić. Ponioslem już jakieś koszty, teraz niektórzy radzą sprawdzić wtryski, ale nie ma pewności, że to pomoże. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach