gudmar Zgłoś #1 Napisano 5 Czerwca 2018 Witam Panowie, Szukałem na forum i nie do końca znalazłem. Jakie firmy polecacie do regeneracji pompek? Mam nalatane 320 tys i całkowity brak mocy. Po diagnostyce wyszło że pompki leżą. Pomóżcie, jestem z Wrocławia, ale wchodzi w grę cała Polska. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariuszz Zgłoś #2 Napisano 6 Czerwca 2018 W jaki sposób diagnozowałeś wtryski? Jeśli przez komputer serwisowy / VCDS, to czy wymieniałeś uszczelnienia pod wtryskami tak na dobry początek ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gudmar Zgłoś #3 Napisano 6 Czerwca 2018 Witam, nie mam wiedzy na temat jak zostało to zdiagnozowane. Objawy mojego auta opisałem tutaj: "Dnia 30.05.2018 o 13:52, gudmar napisał: Witam Panowie, Mam passata b6 1,9 TDI 105KM BKC i mam problem z późno załączając się turbina, od ok 2500 jakoś jedzie ale do 2500 to taka turbodziura że szok. Mam go 6 lat i wcześniej był żwawszy. Turbo regenerowane w Borowej jakieś 50-70 tys temu. Czy możecie polecić jakiegoś solidnego gościa co zdiqgnozuje mi problem czy to podciśnienie czy turbina a może jakiś czujnik lub zaworek. Boje się oddawać byle komu bo każdy mówi że turbo na bank. Mój mechanik z którego jestem bardzo zadowolony nie bardzo ma czas siedzieć i szukać co mu dolega bo nie specjalizuje się w VAG. Pozdrawiam" Odpowiedź: "generalnie z czystym sumieniem, zarówno ja jak i @Bart_wro możemy polecić warsztat na ul.Kolarskiej 7/9 Andrzej jest przede wszystkim świetnym diagnostą i nie boi się takich aut jak Barta W8 czy moje V8. Numer tel do niego to 604955473" Oddałem do tego warsztatu i diagnoza że wtryski nie żyją. Jeżeli chodzi o uszczelki czy oringi czy gniazda to miałem kompleksowy remont głowicy jakieś 60-70 tys temu z wymianą gniazd pompowtryskiwaczy na mosiężne i wtedy komplet uszczelek też był wymieniany. Warsztat w którym byłem na diagnostyce specjalizuje się w VW i cieszy się dobrą renomą. Jednak z uwagi że koszty związane z regeneracja wtrysków wąchają się od 1700 do 3000 z montażem w zaleznosci w jakim są stanie to myślałem że oddał bym komuś innemu w celu upewnienia się że diagnoza jest poprawna. Nie wiem co robić. M Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariuszz Zgłoś #4 Napisano 7 Czerwca 2018 Skoro silnik po kompletnym remoncie, to zapewne uszczelki nie są tu przyczyną. Ja na Twoim miejscu szukał bym używanych wtrysków np. z Anglika z mniejszym przebiegiem i gwarancją rozruchową. Regeneracja często gęsto nie wychodzi tak jak trzeba. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gudmar Zgłoś #5 Napisano 7 Czerwca 2018 2 godziny temu, mariuszz napisał: Skoro silnik po kompletnym remoncie, to zapewne uszczelki nie są tu przyczyną. Ja na Twoim miejscu szukał bym używanych wtrysków np. z Anglika z mniejszym przebiegiem i gwarancją rozruchową. Regeneracja często gęsto nie wychodzi tak jak trzeba. Wiem że regeneracja często nie jest wykonana tak jak być powinna i nie spełnia oczekiwań. Jednak jakbym regenerował to bym tutaj wysłał: Bosch Service Pawlik Komisji Edukacji Narodowej 20, 37-450 Stalowa Wola 725 801 801 https://g.co/kgs/CqHBqx Czytałem opinie i ludzie są bardzo zadowoleni. W busie sprinterze regenerował email wtryski gdzieś we Wrocławiu i też byłem zadowolony, ale to CR i inna sprawa. Osobiście trochę boję się używanych z niesprawdzonego źródła. Na mój chłopski rozum każd sprzedajqcyy powie że "igła i nieduży przebieg". Chyba że macie jakieś sprawdzone źródła z częściami używanymi. Ciężka sprawa żeby się na minę nie wpierd**ić A może ktoś ma na podmianę we Wrocławiu??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariuszz Zgłoś #6 Napisano 8 Czerwca 2018 (edytowane) A wiesz jakie oznaczenie mają Twoje pompki teraz? może znalazł by coś z młodszego auta lub wersję "fabrycznie" odświeżoną z jakiejś wymiany gwarancyjnej Edit: Ok, znalazłem w ETCE 038130073AG lub 038130079GX. Na alledrogo sprzedają nawet nowe, oryginalne Edytowane 8 Czerwca 2018 przez mariuszz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gudmar Zgłoś #7 Napisano 8 Czerwca 2018 To że jest ich od groma to wiem. Tylko pochodzenie nie pewne. Są albo regenerowane w różnych pieniądzach, albo podejrzanie tanie albo już zbliżone do nowego. Używane to strach bo nie znam źródła, a przecież moje 30-40 tys temu też były dobre. Co do nowych.... cena dobija. Motor cały sprawny kupię w cenie nowych wtrysków.... Z tego co piszesz to może masz coś ciekawego u siebie. Domyślam się że pracujesz w VW. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariuszz Zgłoś #8 Napisano 11 Czerwca 2018 Nie pracuje w VW.. ale zdarzyło mi się wymieniać wtrysk. Zamówiłem wtedy używkę z ebaya, bo nie było nigdzie w Polsce o takim oznaczeniu. Szło z Austrii kilka dni, ale przyszedł w pełni sprawny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gudmar Zgłoś #9 Napisano 11 Czerwca 2018 No właśnie patrzyłem nawet na allegro i są używki z gwarancją 14dni za 200zl Bo to można w nieskończoność tak iść, można kupić nówki po 720zl ale to daje prawie 3000zl. Ja te nie wiem jak długo będę tym autem jeździł. Mam je 6 lat i w sumie planowałem niedługo zmieniać. Auto też ma nalatane 320tys więc optymistycznie jeszcze z 200 i kaput. Myślę że chyba kupię używki, nie regenerowane za 200zl i będzie dobrze. Myślę że do sprzedaży walne jeszcze 30-40 tys to chyba wytrzymają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach