wwwujek Zgłoś #61 Napisano 8 Czerwca 2010 Luz, tylko pytam.. A poprzedni właściciel Ci o tym mówił czy sam to jakoś wyczaiłeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawaroti Zgłoś #62 Napisano 9 Czerwca 2010 Mam wydruk przebiegu serwisowania samochodu w ASO, a że samochód był na firmę to wszystko robili w ASO. Poprosiłem tylko o kopię FV i na jej podstawie uznano mi gwarancję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cwik7 Zgłoś #63 Napisano 9 Czerwca 2010 nowy kosztuje 3500brutto plus robocizna, a w ASO wymieniają kompresor w komplecie nikt się nie bawi w wymiane samego zaworu- tak usłyszalem od pana doktora mechanika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wwwujek Zgłoś #64 Napisano 11 Czerwca 2010 A kupował ktoś używaną z np. 6 miesięczna gwarancją? Jakie ceny za komplet w Waszej okolicy? U mnie chcą minimum 1400zł.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
s27 Zgłoś #65 Napisano 13 Czerwca 2010 czujnik temperatury wnętrza w B6 ??? ma ktoś rozpiskę bo jak dopatrzyłem się to jest jeden przy lampce oświetlenia z przodu co skutkuje ciekawym zachowaniem klimatyzacji, nawiewy ustawione w górę by nie wiało na kierowcę i pasażera a środkowy nawiew dmucha prosto w czujnik i klima oczywiście pracuje mniej wydajnie bo nosiłem się z zamiarem sprawdzenia ilości czynnika chłodzącego ale siedząc w aucie przy tem. 31 zacząłem się rozglądać za czujnikiem, starsze modele miały przy panelu klimatyzacji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wazzi Zgłoś #66 Napisano 13 Czerwca 2010 przy lampce oswietlenia to jet mikrofon od zestawu glosnowmowiacego, a nei czujnik temperatury. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
s27 Zgłoś #67 Napisano 14 Czerwca 2010 bardzo możliwe bo ja mikrofon mam dokładany więc ponawiam pytanie o miejsce czujników temperatury wnętrza oczywiście przy klimatyzacji automatycznej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cubus Zgłoś #68 Napisano 14 Czerwca 2010 Z tego co mi się wydaje to czujnik temp. wnętrza znajduje się pod deską rozdzieczą po stronie pasażera. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rad0330 Zgłoś #69 Napisano 14 Czerwca 2010 ale klima jest dwustrefowa więc napewno są 2 czujniki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wazzi Zgłoś #70 Napisano 14 Czerwca 2010 Nie mam obecnie etki, ale o ile pamietam byly (w) badz przy bocznych nawiewach, niech ktos kto ma etke potwierdzi lub mnie zgani Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cubus Zgłoś #71 Napisano 14 Czerwca 2010 Są faktycznie chyba 2 czujniki, bo pisze str. lewa i prawa. Nie mam obecnie etki, ale o ile pamietam byly (w) badz przy bocznych nawiewach, niech ktos kto ma etke potwierdzi lub mnie zgani Wygląda na to, że jest tak jak mówisz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wwwujek Zgłoś #72 Napisano 15 Czerwca 2010 Panowie, ile muszę dać za kompresor klimy do B6 z 2007 roku? Bo ceny są naprawdę rożne.. Chcieli mi to zrobić za 1400zł, a teraz mam warsztat, który za 300zł zmieni kompresor, ale kompresor muszę sobie kupić.. Macie jakieś sprawdzone źródło? Pozdrawiam, Łukasz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawaroti Zgłoś #73 Napisano 15 Czerwca 2010 brat kiedyś kupił na Allegro za 600zł do B5 i chodzi już 2 lata bez zarzutu. Jakaś używka, poszukaj może na szrocie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #74 Napisano 15 Czerwca 2010 Panowie, ile muszę dać za kompresor klimy do B6 z 2007 roku?na alledrogo jest pełno, wpisz: sprężarka b6ceny od 400 do 1000 i lepiej, część z nich to regenerowane. Czemu nie chcesz regenerować, może kogoś takiego poszukaj, zapłacisz coś koło 600-800 z napełnieniem itp ... pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tytus_2004 Zgłoś #75 Napisano 21 Czerwca 2010 (edytowane) Nie mam obecnie etki, ale o ile pamietam byly (w) badz przy bocznych nawiewach, niech ktos kto ma etke potwierdzi lub mnie zgani Może to coś wyjaśni. ---------- Post added at 17:06 ---------- Previous post was at 16:00 ---------- I jeszcze jedna wstawka. Edytowane 21 Czerwca 2010 przez Tytus_2004 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mark3k Zgłoś #76 Napisano 22 Czerwca 2010 Nie widzę żadnych odnośników. Sprawdź poprawność wstawionych linków. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tytus_2004 Zgłoś #77 Napisano 22 Czerwca 2010 To dziwne, ja widzę na swojej stronie fotki. Dwa linki: [ame]http://rapidshare.com/files/401351338/klima1.jpg.html[/ame] [ame]http://rapidshare.com/files/401332194/klima.jpg.html[/ame] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #78 Napisano 22 Czerwca 2010 0E5 02h A te kody co oznaczaja ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #79 Napisano 23 Czerwca 2010 (edytowane) Pytalem o 0E5 lewy wyswietlacz i 02h prawy , bo wczoraj robilem ECON+obieg zamkniety i cos takiego sie pojawilo. Dodam ze najpierw wyskoczylo i0 i0 a za sekunde to .Sprawdzalem ze 2-3 razy i to samo. Sprawdzalem dlatego bo odebralem od speca od climy , wymienial mi uszczelnienie czolowe kompresora .O dziwo mial nawet jakis katalog wszystkiego do kompresorow , rozpisane po typie( PXE 16 )nie po numerku z ASO . Do tego by wyjac kompresor odessal czynnik czy olej przefiltrowal i praktycznie nowy po wtloczyl. Starego bylo jakies 360g na 600g nominal .Ale klima chodzila normalnie , nie zglaszala braku czynnika i bledow. Dodal tez barwnika . Mowil ze podlaczal pod komp bo cos wariowalo ,jakby caly uklad sie wylaczal .Na fotkach zobaczycie gdzie pojawial sie czynnik. Jeszcze nie ogladnolem w aucie kompresora i jego okolic by zobaczyc czy wszystko ok dlatego narazie nie polece tego warsztatu z Mszczonowa . Za jakis czas po obserwacji bede pewniejszy , bede wiedzial wiecej to polece tego mechanika . Podkorcilo mnie po odebraniu auta , by sprawdzic czy nie ma bledow i wyszly , wczesniej bylo ok. Zmuszony bylem testowac inne przyciski z ECON by moze wyresetowac klime , zrobic nastawy poczatkowe i sprawdzic ponownie czy sa te bledy . Tak zrobilem tez ze 2-3 razy ale nic znowu te bledy byly na wyswietlaczach . Moje odczucia sa takie ze jak ECON i obieg zamkniety to najwiecej sie dzieje .Reszta to przy ECON+nawiew od dolu do gory niby reset ,tylko wyskoczyly jakies cyfry jakby temp -00o i 08o , a ECON+nawiew do srodka na twarz wyskoczyly krzaki i po sekundzie temperatury te co byly ustawione wczesniej. Nie udalo mi sie tymi opcjami zlikwidowac tych bledow , wiec pojechalem dzis do mechamnika znowu . Mowie mu ze sposobeb zassanym z forum sobie sprawdzalem i cos nie tak z cisnieniem jest . Nato on ze etam z tymi forumowymi sposobami i ze moze zlapal blad po wymianie i ze to nic wielkiego. Ale ja wymeczylem go i podpiol pod kom. ponownie . Niby po naprawie bledow nie bylo . A teraz wyszedl mu blad z cisnieniem , ja na to i co forumowe sprawdzanie do d....y . A on faktycznie , dodal ze to cos z cisnieniem niskim , ze system nie zlapal odczytu niskiego cisnienia . Cos takiego mowil nie jestem pewien czy dobrze to opisuje . Musial bym wiecej czasu widziec ten odczyt by wam dokladnie opisac co tam pisalo . Wykasowal blad , auto na zaplonie . Nastepnie z zaplonu i ponownie zaplon , sprawdzamy i nie ma . Odpalone auto klima wlaczona ,sprawdzamy i nie ma bledu. Nastepnie wylaczamy klime i ponownie zalaczamy i nie ma . Dalej mowie mu ze sprawdze ECON+obieg zamkniety po forumowemu i tez ok . Przejechalem spory odcinek drogi , sprawdzam i tez nie ma . Wszystko iO iO . Wiec nie wiem jak z tym resetem climy sposobem ECON+nawiew od dolu do gory , czy to dziala .Bo mi nie wyszlo z tego nic. A moze te opcje dzialaja na mniejsze bledy i do tego na bledy klap i silniczkow tylko (ustawien). Jesli chodzi o te przyciski to jednak ktory wcisniemy z ECON ma znaczenie bo inny efekt daja i znaczenie maja .Teraz juz wiem ze przy tym czy przy tym co innego w aucie sie dzieje . Pozatym znalazlem wielki spis kodow usterek i tam byl ten 0E5 opisany jako cisnienie czynnika . Oto ten spis kodow nie tylko do climy , widze tam i inne .Brany z forum skody z Rosji. Moze jest tam wiecej kodow do naszych paskow ? Popatrzcie . Adres strony http://forum.skoda-club.ru/viewtopic.php?f=16&t=20218 A i znalazlem takie zalecenia co robic po naprawie climy. "Po wymianach - naprawie układu klimatyzacji należy ustawić sterownik klimatyzacji (elektronika Climatronika) dokonać właściwych nastaw i adaptacji - tak aby urządzenia załączały się we właściwym czasie lub odpowiednim momencie - przez pierwsze dni eksploatacji (po naprawie) należy poruszać się z włączonym układem na maksymalnym ustawieniu klimy - w celu - (dotarcia i nasmarowania sprężarki) - oraz rozprowadzenia oleju w całym obiegu klimatyzacji." Dzisiaj ogladnolem okolice i sam kompresor po naprawie i wyglada na to ze wszystko ok. Mam zwykla zapalniczke ze swiatelkiem niebieskim, widac to ultrafiolet . Tym poswiecilem bo w takim swietle widac barwnik climy jak gdzies tam sie wydostaje i jest ok . Oczywiscie troche trzeba bylo powycierac odpryski sprzed naprawy , jak narazie nic nie widac jest dobrze . Edytowane 24 Czerwca 2010 przez Gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzychowaty Zgłoś #80 Napisano 29 Czerwca 2010 witam chciałem się dowiedzieć na temat klimatyzacji w Passat b6(klimatronik) chodzi oto że po uruchomieniu silnika i włączeniu klimy muszę przejechać tak około 1,1.5 kilometrów żeby się włączyła (no i działa )ale za uwarzyłem że jak rano uruchamiam samochód i klimę nie włączają się wentylatory czy to jest normalne czy jest jakaś usterka proszę o pomoc w tej sprawie dziękuje pozdrawiam Podpinam się pod temat,oraz pytam czy ktoś usunął tą usterkę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach