Karol12345 Zgłoś #1 Napisano 1 Czerwca 2018 Witam, jestem nowy użytkownikiem w razie czego sorki jak nie ten dział Czy ktoś mógłby mi doradzić czy pompki mam do wymiany? Generalnie od jakiegoś czasu zaczął mi wiecej spalać A druga sprawa to alarm.. Mianowicie od 3 dni w losowych godzinach potrafi mi zaczać wyć alarm, różnie to bywa raz w przeciągu godziny potrafi sie zalączyć z 6 razy po czym wyje od 5 sec do 1 min i sam sie wylacza. Podpiołem pod vaga błedy takie mam 01135 - Interior Monitoring Sensors 36-00 - Open Circuit 00912 - Shareware Version. To Decode all DTCs 27-10 - Please Register/Activate - Intermittent 00930 - Shareware Version. To Decode all DTCs 27-00 - Please Register/Activate Dodam, że drzwi ktore mi raz działają a raz nie to tak mam z pół roku i nie było przez to problemu nigdy z alarmem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #2 Napisano 1 Czerwca 2018 Uszkodzony zamek lub okablowanie tylnych lewych drzwi. Uszkodzony włącznik szyb lewy przód. Uszkodzony czujnik ruchu alarmu. Wszyskie błędy, ich opusy i rozwiązania masz poniżej: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Category:Fault_Codes Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bulon1 Zgłoś #3 Napisano 21 Czerwca 2018 Co do korekcji i bipow na pompkach to są wzorowe więc problem ze spalaniem raczej niż jest po ich stronie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bula02 Zgłoś #4 Napisano 23 Czerwca 2018 (edytowane) Podepnę się pod temat - uważacie że wtryski padnięty mechanicznie czy może coś z wiązką się dzieje? Ten z pierwszego cylindra ma stałe taki odczyt, z drugiego skacze między 2 a 2,8, trzeci i czwarty ma stale delikatne odchyłki od tego co jest na foto. Jak myślicie? Edytowane 23 Czerwca 2018 przez bula02 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dartroom Zgłoś #5 Napisano 23 Czerwca 2018 Pokaz gr. 23. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bula02 Zgłoś #6 Napisano 23 Czerwca 2018 (edytowane) 2 godziny temu, dartroom napisał: Pokaz gr. 23. wrzucam dwa screeny. Jeden z biegu jałowego a drugi z 3000 obrotów. Ten 3000 obrotów jak dla mnie wygląda idealnie. Jak auto chodzi na biegu jałowym ok. minuty to parametry się bardzo pogarszają i wtedy wyglądają tak jak na screenie "bieg_jalowy). Przejechałem się z VAGiem i podczas jazdt parametry są b.dobre. 3000 obrotów (poniżej) Bieg jałowy (poniżej) Edytowane 23 Czerwca 2018 przez bula02 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dartroom Zgłoś #7 Napisano 23 Czerwca 2018 Wyglada ze pompa na pierwszym garze zdechla, ale zawsze dobrze wpierw dogiac konektory we wtyczce do pompki i sprawdzic a potem zmienic uszczelniacze na niej jak nie pomoglo. Zmiana wteysku to ostateczność. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bulon1 Zgłoś #8 Napisano 23 Czerwca 2018 Moim zdaniem sam pompowrtysk może być ok, bo pomiar wykonuje się przy 2000 obr i na rozgrzanym silniku. A tu ewidentnie pompowrtysk jest poza zakresem na wolnych obrotach. Jak napisał kolega zobacz instalację elektryczną potem uszczelniacze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach