Skocz do zawartości
Karol12345

Pompowtryski, podepne i alarm

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem nowy użytkownikiem w razie czego sorki jak nie ten dział

 

Czy ktoś mógłby mi doradzić czy pompki mam do wymiany? Generalnie od jakiegoś czasu zaczął mi wiecej spalać 

 

A druga sprawa to alarm.. Mianowicie od 3 dni w losowych godzinach potrafi mi zaczać wyć alarm, różnie to bywa raz w przeciągu godziny potrafi sie zalączyć z 6 razy po czym wyje od 5 sec do 1 min i sam sie wylacza. Podpiołem pod vaga błedy takie mam

01135 - Interior Monitoring Sensors
        36-00 - Open Circuit
00912 - Shareware Version. To Decode all DTCs
        27-10 - Please Register/Activate - Intermittent
00930 - Shareware Version. To Decode all DTCs
        27-00 - Please Register/Activate

 

Dodam, że drzwi ktore mi raz działają a raz nie to tak mam z pół roku i nie było przez to problemu nigdy z alarmem 

Bez tytułu.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uszkodzony zamek lub okablowanie tylnych lewych drzwi. Uszkodzony włącznik szyb lewy przód. Uszkodzony czujnik ruchu alarmu.

Wszyskie błędy, ich opusy i rozwiązania masz poniżej:

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Category:Fault_Codes

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do korekcji i bipow na pompkach to są wzorowe więc problem ze spalaniem raczej niż jest po ich stronie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podepnę się pod temat - uważacie że wtryski padnięty mechanicznie czy może coś z wiązką się dzieje? Ten z pierwszego cylindra ma stałe taki odczyt, z drugiego skacze między 2 a 2,8, trzeci i czwarty ma stale delikatne odchyłki od tego co jest na foto.

Jak myślicie?

 

IMG_20180623_114259.jpg

Edytowane przez bula02

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pokaz gr. 23.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, dartroom napisał:

Pokaz gr. 23.

wrzucam dwa screeny. Jeden z biegu jałowego a drugi z 3000 obrotów. Ten 3000 obrotów jak dla mnie wygląda idealnie. Jak auto chodzi na biegu jałowym ok. minuty to parametry się bardzo pogarszają i wtedy wyglądają tak jak na screenie "bieg_jalowy). 

Przejechałem się z VAGiem i podczas jazdt parametry są b.dobre.imageproxy.php?img=&key=4ac350283c2c00a8imageproxy.php?img=&key=4ac350283c2c00a8imageproxy.php?img=&key=4ac350283c2c00a8

3000 obrotów (poniżej)

3000_obrotow.jpg

 

Bieg jałowy (poniżej)

bieg_jalowy.jpg

Edytowane przez bula02

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyglada ze pompa na pierwszym garze zdechla, ale zawsze dobrze wpierw dogiac konektory we wtyczce do pompki i sprawdzic a potem zmienic uszczelniacze na niej jak nie pomoglo. Zmiana wteysku to ostateczność.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem sam pompowrtysk  może być ok, bo pomiar wykonuje się przy 2000 obr i na rozgrzanym silniku. A tu ewidentnie pompowrtysk jest poza zakresem na wolnych obrotach. Jak napisał kolega zobacz instalację elektryczną potem uszczelniacze. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności