KLICHO Zgłoś #1 Napisano 30 Maja 2018 Takie pytanie przymierzam się do zakupu mocniejszej turbiny dokładnie z motoru CFGB\CFGC czyli turbinka GTC1549vz. Znam możliwości tej turbinki i wiem że jest naprawdę fajna do mocy 200-210KM co tyle by mi już wystarczało. Turbo ma iść do CFFB. Ogólnie trochę rozeznania było i zauważyłem że musiał bym mieć spływ oleju i zasilanie z CFGB\CFGC inna nieco uszczelka jest kolektora wydechowego, Tłumik szmerów czy ten co idzie do dolotu. Czy jeszcze coś ? Bo opaska turbo dpf jest ta sama. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lopico Zgłoś #2 Napisano 3 Czerwca 2018 Wałkowałem to w moim passacie. Zasilanie, spływ, króciec plastikowy inny, no i uszczelka. Pytanie czy warto :) - NIE Efekt, bez softu wkręca się jak gówno nocą, zero dynamiki na niskich obrotach. Na ori turbo wykręcisz 190 kuca, a 200+ to musisz wytłuc DPF. Moim zdaniem nie warte, przynajmniej ja bym następnym razem robił sam soft. PS po dłuższym użytkowaniu twierdze, że trzeba zrobić soft w DSG. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KLICHO Zgłoś #3 Napisano 4 Czerwca 2018 Ja wiem ile wykręce na ori turbo i turbo CFGB\CFGC znam bardzo dobrze Soft od razu będzie robiony po założeniu Turbiny u Jarola 200+ na tej w CFFB nie realne powietrze gorące jak ogień i szybko zajedzie się wirnik bez sensu. Wiem że na GTC można dać 1.6 bara potem opadać do 1.5b co daje nam w miarę równy Nm a nie górka i z górki od razu i nie ma się nic Nm przy 4000 RPM. Nie mam DSG. Mam manuala. 180KM na Turbo CFFB to max. Potem tylko jak pisałem ogień w dolocie bo mały wirniczek jest więc dużo też nie dmuchnie . Wydechowy też mniejszy niż w tej CFGB\CFGC więc wydech też zatyka szybciej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lopico Zgłoś #4 Napisano 4 Czerwca 2018 Na pewno dpf jest identyczny. Ale czy widziałeś jak wielka różnica jest między tymi dwiema sprężarkami? Jak się pchasz, to zrób hybrydę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KLICHO Zgłoś #5 Napisano 4 Czerwca 2018 (edytowane) Tak wiem jaka jest roznica dlatego chce sobie dac ta gtc chodzilo mi czy bez rzezby P&P wchodzi. Nie potrzebuje hybrydy bo w 80% zle pracuja i sa z nimi problemy . ? cffb jak mowie 180 max chyba ze zaraz wirnik szukac na ulicy chcemy. Ale jaj GTC jest P&P to jeszcze i tak z nia sie pobawie czyli cala musze zimna wypoleruje na lustro + przyloze uszczelke od gtc wydechowa i zbiore nadmiar materialu zawsze poorawi to przeplyw wydechcowy. Malo to daje ale egt jest mniejsze. Edytowane 4 Czerwca 2018 przez KLICHO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojtek_B5 Zgłoś #6 Napisano 4 Listopada 2019 Który króciec jest inny ?? Bo nie mogę się dopatrzeć w etce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach