Skocz do zawartości
KLICHO

diesel Passat B7 Turbo 170\177 do 140

Rekomendowane odpowiedzi

Takie pytanie przymierzam się do zakupu mocniejszej turbiny dokładnie z motoru CFGB\CFGC czyli turbinka GTC1549vz. Znam możliwości tej turbinki i wiem że jest naprawdę fajna do mocy 200-210KM co tyle by mi już wystarczało. Turbo ma iść do CFFB.

Ogólnie trochę rozeznania było i zauważyłem że musiał bym mieć spływ oleju i zasilanie z CFGB\CFGC inna nieco uszczelka jest kolektora wydechowego, Tłumik szmerów czy ten co idzie do dolotu. Czy jeszcze coś ? Bo opaska turbo dpf jest ta sama. 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wałkowałem to w moim passacie.

Zasilanie, spływ, króciec plastikowy inny, no i uszczelka.

Pytanie czy warto :) - NIE

Efekt, bez softu wkręca się jak gówno nocą, zero dynamiki na niskich obrotach.

Na ori turbo wykręcisz 190 kuca, a 200+ to musisz wytłuc DPF.

Moim zdaniem nie warte, przynajmniej ja bym następnym razem robił sam soft.

PS po dłuższym użytkowaniu twierdze, że trzeba zrobić soft w DSG.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja wiem ile wykręce na ori turbo i turbo CFGB\CFGC znam bardzo dobrze :) Soft od razu będzie robiony po założeniu Turbiny u Jarola :) 200+ na tej w CFFB nie realne powietrze gorące jak ogień i szybko zajedzie się wirnik bez sensu. Wiem że na GTC można dać 1.6 bara potem opadać do 1.5b co daje nam w miarę równy Nm a nie górka i z górki od razu i nie ma się nic Nm przy 4000 RPM. Nie mam DSG. Mam manuala. 180KM na Turbo CFFB to max. Potem tylko jak pisałem ogień w dolocie bo mały wirniczek jest więc dużo też nie dmuchnie . Wydechowy też mniejszy niż w tej CFGB\CFGC więc wydech też zatyka szybciej. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na pewno dpf jest identyczny. Ale czy widziałeś jak wielka różnica jest między tymi dwiema sprężarkami?

Jak się pchasz, to zrób hybrydę.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak wiem jaka jest roznica dlatego chce sobie dac ta gtc chodzilo mi czy bez rzezby P&P wchodzi. Nie potrzebuje hybrydy bo w 80% zle pracuja i sa z nimi problemy . ? cffb jak mowie 180 max chyba ze zaraz wirnik szukac na ulicy chcemy. Ale jaj GTC jest P&P to jeszcze i tak z nia sie pobawie czyli cala musze zimna wypoleruje na lustro + przyloze uszczelke od gtc wydechowa i zbiore nadmiar materialu zawsze poorawi to przeplyw wydechcowy. Malo to daje ale egt jest mniejsze.

Edytowane przez KLICHO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Który króciec jest inny ?? Bo nie mogę się dopatrzeć w etce

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności