fart Zgłoś #1 Napisano 18 Maja 2018 Witam . Dwa dni temu jeździłem swoim autkiem Passat z 2004 r combi 1,9 tdi 130 km i podczas któregoś z postojów , jazdy w mieście nie chciał odpalić na ciepłym silniku . Pojawił się błąd 18027 - przekaźnik nagrzewnicy / świecy żarowej (J52) obieg otwarty zwarcie do masy. Nie mogłem go odpalić , rozrusznik kręcił , ale nie odpalał . Po jakimś czasie odpalił , a podczas odpalania paliły się lampka od ABS i od silnika taka żółta , ale potem zgasły po uruchomieniu samochodu. Potem normalnie odpalił i znowu nie chciał odpalać , ale skasowałem wcześniej ten błąd i w silniku było czysto . Wymieniłem ten przekaźnik , ale nic to nie dało i raz odpala bez problemu , a innym razem nie mogę uruchomić auta i nie ma żadnych błędów. Dzisiaj przy odpaleniu zapaliła się lampa hamulca ręcznego , abs i ta z silnikiem żółta i w układzie znowu pojawił się błąd 18027 . Wykasowałem go i znowu normalnie odpalił , ale to nic na dłuższą metę nie pomoże bo nie ma reguły z tym odpalaniem , czy na zimnym , czy na ciepłym i do tego te wariujące kontrolki , które gasną po odpaleniu , przeważnie , dzisiaj raz było inaczej. Dodam , że w ostatnim czasie mam problem z zamkiem od strony kierowcy raz się otwiera a raz nie ale nie wiem czy to ma z tym coś wspólnego . Innych błędów oprócz w/w nigdy nie pokazał komputer. Nikt z mojego miasta nie wie jak to rozwiązać . Były pomysły wymiany uszczelek na wtryskach , czujnika temperatury , niektórzy mówili , że to coś z elektroniką ale nie wiedzieli co . Proszę o pomoc i z góry dziękuję . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dartroom Zgłoś #2 Napisano 18 Maja 2018 Zwroc uwage czy po przekrwceniu kluczyka slychac pompe w baku. Dosc dobrze to slychać jak jest sprawna. Jak dlugo krecisz to odpala czy nie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fart Zgłoś #3 Napisano 18 Maja 2018 Z tym odpalaniem bywa różnie . Niekiedy długo kręcę i wcale nie odpala , niekiedy odpala odrazu , a niekiedy chwilę pokręcę i dopiero odpala . Co do pompy to sprawdzę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dartroom Zgłoś #4 Napisano 18 Maja 2018 Ogolnie stawialbym na uklad zasilania. Vakum pompa, filtr ew. podrzewacz, gumki na wtryskach itp... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fart Zgłoś #5 Napisano 18 Maja 2018 Pompę słychać przed chwilą go odpalałem , podczas rozruchu zapaliły się dwie kontrolki ( ABS i ta żółta - silnik) i po uruchomieniu zgasły. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dartroom Zgłoś #6 Napisano 18 Maja 2018 Kontrolki pewnie sie swieca bo dlugo krecisz rozrusznikiem... Dobrze dac przezroczyste wezyki do ropy i patrzec czy sie nie zapowietrza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fart Zgłoś #7 Napisano 19 Maja 2018 Dziękuję będę sprawdzał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malin2705 Zgłoś #8 Napisano 21 Maja 2018 Przyłączam się do tematu mam identyczny problem ze swoim passatem 1.9 AVF. Jak jest zimny silnik to pali prawie od razu albo trochę trochę trzeba pokręcić, jak ciepły to muszę bardzo długo kręcić, żeby zapalił. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach