Skocz do zawartości
razor1199

Niedoładowanie i tryb awaryjny.

Rekomendowane odpowiedzi

 

Witam, mam problem ze sporym niedoładowaniem w passacie, szczególnie z niskich obrotów. 
Błąd 16683/P0299/000665 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached. 
Podmieniałem zaworek N75, bez zmian. Przez to niedoładowanie wpada w tryb awaryjny, powyżej 3000 obrotów tryb awaryjny nie występuje, chociaż po logach widać dalej małe niedoładowanie. Jakieś sugestie czego się tu czepić? Wężyki z n75 bez dziur. 
Tutaj wstawiam logi: http://vaglogi.pl/log-011_003_fiysH60.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz czy "sztanga" od zaworu podciśnienia przy turbo sie rusza. jezeli nie to torbo do czyszczenia - zapieczone kierownice

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, sztanga się rusza. Po ściągnięciu z tej "gruchy" wężyka przy N75 i zaciągnięciu powietrza ustami jestem w stanie (z mocnym oporem) ciągnąć powietrze, a sztanga ani drgnie, czyżby membrana się poddała?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie spokojnie z tym czyszczeniem. Sprawdź napięcie na gruszce turbo. Przy włączonym zapłonie ok 3,5 V, przy odpalonym silniku na wolnych obrotach ok 0,7 V

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wg VCDS na samym zapłonie 3.42V, na biegu jałowym 2.888V

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i masz odpowiedź. Gruszka do wymiany

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To tak żebym wiedział na przyszłość, nieprawidłowe napięcie w takiej postaci oznacza jakąś dziurę w gruszce? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta druga wartość świadczy o nieszczelności i braku podciśnienia. Dla pewności możesz jeszcze strzykawką i wężykiem sprawdzić czy gruszka jest sprawna czy nie.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wystarczy podłączyc "na krótko" prosto wz vacu pompy z pominięciem zaworu N75

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdzie w vcds sprawdzić to napięcie ? Mam ten sam problem a dopiero zaczynam przygodę z vcds 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

VAG LOGU nie widac. Przekierowuje na strone ALI...

Jak sie skonczyl temat ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witajcie Panowie aby nie powielać mam podobny problem:
Pacjent CC 2.0 tdi 170 dsg. 
N75 podmieniony OK, Dpf OK. problem z trybem awaryjnym przy wysokich obortach nadal wystepuje.

Wrzucam Logi dyn. z 011 prośba o analize. Niestety nie moglem zacząć z 3-ciego biegu bo to automat i nawet w trybie manuala prztych obrotach zbija mi do 2-jki. 

Prosze Was, bardzizej doswiadczeni koledzy o pomoc, jak temu zaradzic. i Czy to na 100% grucha ?

Zeszyt1.xlsx

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności