Skocz do zawartości
KAROLMISIEK

Błędy po wymianie rozrządu

Rekomendowane odpowiedzi

Pierwszy raz na forum, więc witam serdecznie wszystkich forumowiczów,

zacząłem nowy temat ponieważ, nie mogę znaleźć konkretnej pomocy dotyczącej tego przypadku, po wymianie kompletu rozrządu pojawiło się kilka błędów, rozrząd co prawda został ustawiony na blokadach,

silnik 1,6 fsi 115 km, a błędy które się pojawiają to:

004928 - Czujnik poł.w. rozrządu (G40)/cz.poł. wału korb.(G28)

P1340 - 001 - nieprawidłowa korelacja

Stan błędu: 01100001, priorytet błędu -0, częstość błędu:1,wew licznik błedów 255

Ramka zamrożona: obroty silnika 680/min, obciążenie 22,3%

 

Bardzo proszę o pomoc, bo wykasowaniu błąd powraca po przejechaniu około 10km.

Edytowane przez KAROLMISIEK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rozrząd masz przestawiony - korelacja tzn współzależność  wałków rozrządu w tym przypadku ! o tym mówi - miałem w ub tyg te same błędy - o ząbek był przestawiony - Kasowanie nic nie pomoże - trzeba ustawiać z BLOKADAMI  a nie na znaczki - tak popłynął ,,mój" mechanik 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, tak jak pisałem rozrząd został ustawiony z blokadami, czy możliwe, że jest przestawiony ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze wyłącz CapsLocka

Po drugie po wymianie rozrządu należy wykonać jeszcze ustawienie dynamiczne. Do tego służą 3 śruby mimośrodowe pod osłoną rozrządu. Jedź do mechanika niech ci to poprawi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

dziękuję za odpowiedzi,

wracając do tematu problem w dalszym ciągu tzn kontrolka i błędy wracają po skasowaniu, śruby mimośrodowe mam 2 i rozrząd jest 100% dobrze ustawiony-był ponownie sprawdzany, jak pisałem wcześnie był ustawiony na blokadach,.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podepnij komputer i sprawdź jaki jest kąt synchronizacji. Nie da się za bardzo wzrokowo sprawdzić czy jest ustawiony dobrze czy źle. Potem trzeba sprawdzić oba czujniki. Możliwe, że któryś z nich jest padnięty i daje błędne wskazania

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To w związku z tym ustawienie na blokady nie daje pewności poprawnego założenia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdyby dawało, to po co byłaby możliwość dynamicznego ustawienia. Według mnie błąd jest jednoznaczny. Brak synchronizacji. Może to skutkować nieoptymalnym zużyciem paliwa, losowym nieodpalaniem i błędami. Można to zweryfikować tylko komputerem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W 1,6 FSI występuje po 1 śrubie centralnej na kołach wałka rozrządu i nie ma możliwości dynamicznego ustawienia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności