Skocz do zawartości
matdur88

Czujnik polozenia pedału przyspieszenia

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

rPosiadam Passata juz okolo 5 lat. Nie miałem z nim zadnego duzego problemu z którym bym sobie nie poradził aż do dzisiaj. Samochód nagle stracił moc. Przeszedł w trym serwisowy. Świeci się ikonka od grzania świec i obroty trzymają się na 1200. Po powrocie do domu podłączyłem komputer. Bład 18047, 16955. Po wyszukaniu na internecie znalazłem ze może sam pedał od gazu po prostu się skończył. Został wymieniony na drugi i dalej to samo. No to rozebrałem podszybie żeby dostać się do wiązki. Kostki został po rozpinane, styki po doginane i spryskane preparatem do styków. Dalej elekt ten sam. Wiec został tylko komputer. Zamówiłem drugi taki sam komputer. Za pomocą kabla oraz oprogramowania Vag k-can zgrałem soft ze starego sterownika i wgralem do nowego. Nic nie pomoglo.

Moje pytanie brzmi: Czy mogł sam soft pość? Jeśli tak gdzie mogę znaleść nowy soft do mojego auta?

Dzieki za pomoc 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Musi byc przewod uszkodzony gdzieś pod izolacją. Proponuję prześwietlić całą wiązkę miedzy pedałem a ecu miernikiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czesc. Dzisiaj sprawdziłem od wtyczki od pedała do samej wtyczki od ecu i nie mam zadnego przerwanego kabla wszystko jest ok. Jak mozna podmienic pic w innej mapie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bład 18047

Possible Symptoms

Malfunction Indicator Light (MIL) ON

Reduced Engine Output

Possible Causes

Wiring and/or connections faulty

Faulty ECM

Faulty Accelerator Pedal

Possible Solutions

Check Measuring Block Readings for Accelerator Pedal

Check Voltage Signals from ECM to Throttle Pedal (see factory repair manual)

Check Wiring and Connectors from ECM to Accelerator Pedal

 

BŁAD 16955:

Possible Symptoms

Malfunction Indicator Lamp (MIL) active

Glow Plug Indicator Light active

Brake Light(s) not working

Possible Causes

Wiring and/or Connectors faulty

Fuse(s) faulty

Wrong Brake Light Bulb installed (21W instead of 5/21W)

Brake Light Bulb(s) faulty

Brake Light Switch (F) faulty

Possible Solutions

Check Wiring or Connectors

Check/Replace Fuse(s)

Check/Replace Brake Light Bulb(s)

Check/Replace Brake Switch (F)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czesc. Udało mi sie rozwiazac problem. Okzało się ze pedał od gazu byl uszkodzony. Po zakupie 3 auto odpaliło. Mam nastepny problem. Przez ten czas przez przypadek wykasowałem  wsad do licznika. Znalazłem na intenecie drugi tylko ze teraz wyskakuje problem z immo. Gdy za pomoca programu Vag k-can wyłączę  immo auto odpala i normlanie jezdzi. Adaptacja immo za pomoca vag-com nie pomaga.  Mam dwa piny do licznika oraz ecu. One sie różnia a powinny byc takie same? Czy dobrze rozumiem to.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności