wyrzynacz Zgłoś #1 Napisano 7 Maja 2018 Witam. Mam problem jak w tytule, moc niby jest lecz nie seria oraz spalanie wzroslo o ok litr/100km Dynamiczne: Grupa 01 http://vaglogi.pl/log-001_wMkxgQ.html Grupa 03 http://vaglogi.pl/log-003_7U3g5.html Grupa 04 http://vaglogi.pl/log-004_8rms1.html Grupa 08 http://vaglogi.pl/log-008_Xvm57k.html Grupa 010 http://vaglogi.pl/log-010_2537b.html Grupa 011 http://vaglogi.pl/log-011_o9Uv5S.html Statyczne: Grupa 01 http://vaglogi.pl/log-001_PZdH1.html Grupa 04 http://vaglogi.pl/log-004_r3V74.html Grupa 13 http://vaglogi.pl/log-013_H1CiE.html Grupa 18 http://vaglogi.pl/log-013_H1CiE.html Grupa 23 http://vaglogi.pl/log-023_QiOJ1A.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuba_1996 Zgłoś #2 Napisano 31 Sierpnia 2018 Turbo wolno wstaje, ale jak wstanie to trzyma zadane ciśnienie. Przepływomierz też zaniża pomiar o ile dolot szczelny. Do sprawdzenia szczelność dolotu to na początek. Trudność w wysterowaniu turbiny może sprawiać: Zacinająca sie grucha(ale mniej prawdopodobne), brudna kierownica turbiny albo za małe podciśnienie i tak to właśnie wygląda jakby to był problem z podciśnieniem. Sprawdź czy masz szczelne przewody podciśnienia, jeśli tak to czy króciec na pompie tandem nie jest mocno luźny, bo jeśli tak to tamtędy może podciśnienie uciekać, albo zawór sterujący pada. Jeśli ciśnienie doładowania będzie ok, na pewno do sprawdzenia/wymiany przepływomierz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach