turbo11 Zgłoś #1 Napisano 4 Maja 2018 Witam,czy duzo jest pracy przy demontazu alternatora,z tego co widac jest dosyc ciasno ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turbo11 Zgłoś #2 Napisano 13 Maja 2018 wczoraj rozebrałem rozrusznik do silnika cffb 2,0,finał jest taki że nie moge go złożyć.nie rozbierajcie tego bo potem nie wlożycie szczotko trzymacza,masakra kto to projektował Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #3 Napisano 15 Maja 2018 Dnia 13.05.2018 o 19:20, turbo11 napisał: wczoraj rozebrałem rozrusznik do silnika cffb 2,0,finał jest taki że nie moge go złożyć.nie rozbierajcie tego bo potem nie wlożycie szczotko trzymacza,masakra kto to projektował jest pierwszy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turbo11 Zgłoś #4 Napisano 3 Lipca 2018 dzisiaj wymieniłem alternator ,jakby ktos chciał wiedzieć jak to zrobić to służę pomoca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matek--1 Zgłoś #5 Napisano 6 Lipca 2018 Cześć dużo pracy przy demontażu alternatora.? Chodnice też trzeba będzie zdemontować. ? Ja że swoim alternatorem mam taki problem że jak jest ciepło to mało ładuje 13,3-13,5 o poranku jak jest zimno 13,8-14 , może zna ktoś przyczynę mojego alternatora. (Rozleniwia się w upał) A ty kolego turbo11 jak powód wrzucenia alternatora miałeś i jakie ładowanie masz teraz. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turbo11 Zgłoś #6 Napisano 8 Lipca 2018 ładowanie mam 14,80V,powód wymiany ,miałem nowy alternator za grosze,pracy jest nie dużo,trzeba zdjąc wiatraki ,zdemontować poduszke silnika lewą,podwiesić silnik ,silnik odepchac maksymalnie w strone szyby,i wygiąc do góry przewód od klimy,i zdjąc pasek alternatora Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach