Mkaczmarek Zgłoś #61 Napisano 28 Lipca 2018 Witam ponownie po długiej przerwie.Auto zrobione.Historia taka: wyciagniete te nowe wytyski oddane jeszcze raz do Boscha na servis, po sprawdzeniu - mam wydruki i podobno wszystkie jednak sprawne!parametry dobre.Mechanik się uparł i kupił 4 używane,złożył i auto śmiga!? WRESZCIE! Także ja nie wiem co i jak sprawdza maszyna,ale to g# warte jest. A więc gdyby ktoś chciał mam na sprzedaż praktycznie nowe, ponoć sprawne 4 wtryski do CBAB;))(wywalone w błoto 4k zł) A mam jeszcze jedno pytanie poważne,czy jak zasuwałem po autostradzie ok.180 może temperatura wzrosnąć i trzymać ok.110-115 ?Trochę mnie to przeraziło i jak tylko zauważyłem,zwolnilem do 160 i spadło na 90...To normalne czy wentylator, termostat walnięty? Pozdrawiam kolegów! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hrabia Zgłoś #62 Napisano 28 Lipca 2018 Reklamuj te wtryskiwacze! Jak nie w tym serwisie to w innym - chyba,że masz dużo kasy! P.S. Szkoda że nie podjechałeś do nich z autem jak były założone. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #63 Napisano 28 Lipca 2018 Przy takiej prędkości to już sam pęd powietrza powinien zapewnić chłodzenie... zapewne chlodnica już nie daje rady-ma swój przelot i swoje lata, jeśli jest od nowości. Bo rozumiem, że to 110-115 to piszesz o temp cieczy chłodzącej, a nie oleju. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaczmarres Zgłoś #64 Napisano 28 Lipca 2018 Tak tak ciecz. Gdzieś tam czytałem, że niby do 110st. C może być...no powiem szczerze, że trochę go pałowałem, na dworze było z 27st. C, klima na full i ogień... Czyli jeździć tak,że by nie pokazywał pow. tych 90...? Co do wtrysków...będę kombinował na spokojnie już teraz. Może uda się zareklamować, choć majster już parę razy przechodził temat - i zawsze zgonienie na wadliwe paliwo. I tyle. Najwyżej na króćce pójdą...:( Aha z tą gwarancją to jest tak, że muszę je oddać tam gdzie kupiłem? Czyli HART Opole (to nie (anty)reklama), bo w serwisach to mają to w d**** oni tylko sprawdzają i ewentualnie naprawiają (ale nie te)... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemek K Zgłoś #65 Napisano 28 Stycznia 2023 Witam. Panowie pomocy u mnie jest problem tego typu że przy przyspieszaniu szarpie przestaję na kilka dni i znów problem się powtarza.Po podłączeniu pod komputer raz wyskoczył błąd 1 wtrysku puzniej pojeździł jakieś 2500km i wyskoczył błąd przepustnicy nastepnego dnia wskoczył tryb awaryjny i na komputerze wyskoczył błąd 2 wtrysku , dodam że mechanik zaufany mówi że dawkowanie paliwa jest ok i wszystkie parametry, wtryski sprawdzane w profesjonalnym serwisie- zastanawiam się czy to sterownik silnika nie zwariował silnik oczywiscie CBAB dodam że wiązka została sprawdzona i kostka została wymieniona na 1wtrysku bo się nie podobała mechanikowi .Dodam że na wolnych obrotach silnik nie faluje ani nie gasnie nie kopci ma moc odpala bez problemu czy zimny czy ciepły problem pojawia sie przy dodawaniu gazu najczesciej po przekroczenio 2000obr/min ale nie zawsze problem pojawia się i znika .Jak wiecie co można jeszcze sprawdzić zeby zobaczyć co to to proszę o pomoc .Z góry dziękuję Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pisula1 Zgłoś #66 Napisano 28 Stycznia 2023 47 minut temu, Przemek K napisał: .................Po podłączeniu pod komputer raz wyskoczył błąd 1 wtrysku pózniej pojeździł jakieś 2500km i wyskoczył błąd przepustnicy nastepnego dnia wskoczył tryb awaryjny i na komputerze wyskoczył błąd 2 wtrysku .................... To pochwal się, jakie błędy wyskoczyły. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach