paulool Zgłoś #41 Napisano 16 Maja 2018 Panowie u mnie sprawa ma się tak.. wgrany zostal nowszy wsad sterownika silnika, ale zmian zadnych nie bylo. Ostatecznie moja uwaga skupila sie na wtryskach. Wczesniej byly zamontowane 03L 130 277, kupilem i zamontowalem ponoc 100% kompatybilne 03L 130 277A.... i tu zaliczylem chyba zmoke bo dzis na zagranicznym forum znalazlem info ze wtryski z koncowka A są do tego silnika, ale na rynek amerykanski (inne normy emisji spalin) i roznia sie od europejskich mniejszą srednica dysz. To by wyjasnialo niska dawke paliwa na biegu jalowym. W poniedzialek jade do tunera ktory ma dopasowac mape do tych wtryskiwaczy. Koledzy, powracam z tematem.. wgrany nowy soft, no i d...pa, silnik pracuje identycznie jak wcześniej. Jak się rozgrzeje obroty zaczynają skakać o ok. 100 w górę i w dół. Kasa wydana w błoto. Nie mam już pomysłu co może być przyczyną.. A jak u Was sytuacja wygląda?? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mkaczmarek Zgłoś #42 Napisano 4 Czerwca 2018 U mnie już auto 2 miesiące i 4 dni stoi, jeden diagnosta stwierdził jak pisałem, że 1 wtrysk zacięty,na stole stwierdzili, że 3 na 4 zacięte,wyczyszone ultradźwiękowo,za kolejne 500zl, wyczyszczony od nowa bak(wyjety) listwy,przewody, zalany dieselem super extra dynamik power hyper plus jakiś warsztatowy środek do wtryskow. Poskladene... I co? I nic. TELEPIE DALEJ, parametrów nie trzyma. JEDNYM SLOWIEM 2.0tdi CR to jakaś kpina wg mnie złom. Auto na zyletki... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paulool Zgłoś #43 Napisano 4 Czerwca 2018 Kolego Kaczmarek współczuję Ci. Ja założyłem już kolejny temat na innym forum, jak na razie bez spektakularnych odkryć. Dodatkowo wymieniłem na wszelki wypadek bolec napędu pompy oleju bo auto ma 200 tys.km, ale okazał się w stanie idealnym, a jest oryginalny... Sprawdziłem ładowanie alternatora, też jest ok. Chciałbym jeszcze poszperać w tym silniku, ale naprawdę nie wiem za co się zabrać.. katastrofa z tym szarpaniem. Kolego daj znak jakbyś na coś wpadł... może dostaniemy nobla za nasze osiągnięcia w dziedzinie CBAB... Spokojnej nocy! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tygrys1111 Zgłoś #44 Napisano 25 Czerwca 2018 Siema, Nie wiem czy już się uporaliście z problemem ale dzisiaj przeczytałem ten temat i u mnie wygląda to tak jak na zdjęciach, silnik był zimny. Jak chcecie to mówcie jakie bloki wam powrzucać i sobie porównacie ze swoimi A jak uporaliście się z tym to napiszcie co było przyczyną 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paulool Zgłoś #45 Napisano 25 Czerwca 2018 Kolego Tygrys dzieki za zaangazowanie. U mnie sprawa po czesci zostala rozwiazana w dziwny i nielogiczny dla mnie sposob.. otoz wpadłem na pomysł aby wpisac kody ima wtryskow od sasiada ktory ma taki sam silnik.. i tu uwaga.. silnik zaczal o niebo lepiej pracowac! Nastepnie wpisalem powtornie moje kody i auto pracuje na wolnych obrotach praktycznie idealnie. Nadmienie że moje kody wpisane byly prawidlowo, sprawdzalem roznymi programami i byly poprawnie wpisane do sterownika. Sprawa jak dla mnie conajmniej dziwna, ale polecam Wam zabieg z wpisaniem cudzych kodow, nastepnie wlasnych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #46 Napisano 25 Czerwca 2018 2 godziny temu, tygrys1111 napisał: u mnie wygląda to tak jak na zdjęciach Korekcje sprawdza się na ciepłym silniku i najlepiej po kilku minutach pracy na wolnych obrotach. Korekcje masz spore, a łącznie się zerują. Może problem jest w dwumasie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tygrys1111 Zgłoś #47 Napisano 25 Czerwca 2018 (edytowane) mkpol szczerze mówiąc to ja nie mam żadnych problemów z autem oprócz tego dpfa z którym cały czas walczę, chciałem tutaj jedynie pomóc chłopakom w rozwiązaniu problemu. Tak jak mówisz te korekcje to zrobiłem zdjęcie zaraz po zapaleniu silnika czyli całkowicie zimny silnik, a powiadasz że coś jest nie tak z wtryskami? Zrobię jeszcze raz na ciepłym i wstawię lepiej wcześniej wiedzieć że coś zaczyna się złego dziać paulool to fajnie że udało Ci się rozwiązać problem Edytowane 25 Czerwca 2018 przez tygrys1111 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #48 Napisano 25 Czerwca 2018 W korekcjach podstawą jest to żeby ich suma wychodziła na +-0. Wartości masz spore, ale skoro mieszczą się w granicach to nie ma co dramatyzować. Szczególnie że na zimnym silniku wyniki są całkowicie niemiarodajne. Skontroluj tylko przy rozgrzanym i jak wszystko działa to nie ma co dramatyzować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tygrys1111 Zgłoś #49 Napisano 25 Czerwca 2018 (edytowane) O ile dobrze policzyłem to wychodzi 0,09 na plusie Sprawdzałem na ciepłym i mam tak: Jeszcze co mnie zastanawia na kompie temperatura jest 75 stopni a na zegarach 90, może być taka różnica? I tą synchronizację chyba dobrze by było przestawić na -0,6 tak jak gdzieś już pisałeś. Edytowane 25 Czerwca 2018 przez tygrys1111 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #50 Napisano 25 Czerwca 2018 No synchronizację koniecznie popraw. Jest na granicy zakresu. Na bank poprawią się korekcje. Z tą temperaturą jest tak, że 90 na blacie pojawia się dużo szybciej niż w rzeczywistości :). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mkaczmarek Zgłoś #51 Napisano 26 Czerwca 2018 Ja niestety nadal z telepaniem...teraz to już tak wali i trzęsie silnikoem, że dwumas się pewnie rozleci zaraz...aktualnie jestem na urlopie.Kilka razy nie chciał odpalić,coś zazgrzytalo i odpalił... Więc u mnie to niby na pewno te wtryski znów zalatwione,ale jeżdżę aż nie padnie:(. Nie wydam kolejnych 5000-7000 na pseudo naprawy. W lipcu jestem umówiony na serwis,zobaczymy co i za ile...Pozdrawiam! A może ktoś chce to kupić za jakieś naście tys? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tygrys1111 Zgłoś #52 Napisano 26 Czerwca 2018 Ustawiłem synchronizację tak jak mówiłeś i teraz mam takie korekty: Wydaje mi się że lepiej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lucifer Zgłoś #53 Napisano 26 Czerwca 2018 (edytowane) Myślę,że najwięcej problemów macie z powodu grzebania w ustawieniach,poprawiania czegoś co dobrze działa i potem są efekty.Dodam jeszcze,że wielu nie ma pojęcia o tym co robi,ale robi bo ma VW i VCDS Mkaczmarek jaki ma przebieg twoje auto,że są z nim takie problemy? Edytowane 26 Czerwca 2018 przez Lucifer Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #54 Napisano 26 Czerwca 2018 1 godzinę temu, tygrys1111 napisał: Ustawiłem synchronizację tak jak mówiłeś 57 minut temu, Lucifer napisał: że wielu nie ma pojęcia o tym co robi,ale robi bo ma VW i VCDS Jak ustawisz synchronizację vcds-em to wystąpię do prezydenta rp z wnioskiem o przyznaniu ci krzyża zasługi. A teraz prosiłbym żebyś dzielił się wiedzą, jeśli chcesz oczywiście, a darował sobie te prawdy objawione. 1 godzinę temu, tygrys1111 napisał: teraz mam takie korekty Nadal spore, ale też znowu na "zimnym" silniku :). Silnik powinien teraz pracować ciszej i lepiej odpalać. Obserwuj też apetyt na ropę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lucifer Zgłoś #55 Napisano 26 Czerwca 2018 Godzinę temu, mkpol napisał: Jak ustawisz synchronizację vcds-em to wystąpię do prezydenta rp z wnioskiem o przyznaniu ci krzyża zasługi. Z niewiadomych względów często masz jakieś pomroczności i dopisujesz sobie w wyobraźni coś czego nie ma. Wskaż proszę gdzie napisałem coś o synchronizacji wtrysków? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #56 Napisano 26 Czerwca 2018 Skoro nie cytujesz żadnego posta to oczywistym jest, że odnosisz się do ostatniego, więc przeczytaj sobie na co odpowiedziałeś.... Jeśli o autach masz takie samo pojęcie jak o zasadach pisania postów na forum to może jednak lepiej nie dziel się swoją wiedzą. Nadal sugeruję, żebyś przestał się dzielić swoimi prawdami objawionymi. I po raz ostatni radzę, grzeczniej trochę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lucifer Zgłoś #57 Napisano 26 Czerwca 2018 Kolejna pomroczność?Grzeczniej?A gdzie było niegrzecznie?Szantaż?Straszenie? Może trochę wyluzuj człowieku bo pseudo władza uderza ci do głowy.Coś co jest w twojej głowie oczywiste nie jest czymś absolutnie oczywistym,no ale ty lubisz sobie wyobrazić dość sporo I co zbanuejsz mnie?Ponieważ? Za chwilę i tak wyczyścisz to pisanie i pozostawisz tylko sobie wygodne wpisy (tutaj to norma).Jeśli masz życzenie to mnie zawieś na te trzy dni,tylko podaj konkretny i prawdziwy powód.Nie wydumany w twojej wyobraźni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #58 Napisano 26 Czerwca 2018 Staram się nie odmawiać prośbom userów. Więc skoro prosisz o bana to bardzo proszę ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mkaczmarek Zgłoś #59 Napisano 28 Czerwca 2018 Dnia 26.06.2018 o 17:56, Lucifer napisał: Myślę,że najwięcej problemów macie z powodu grzebania w ustawieniach,poprawiania czegoś co dobrze działa i potem są efekty.Dodam jeszcze,że wielu nie ma pojęcia o tym co robi,ale robi bo ma VW i VCDS Mkaczmarek jaki ma przebieg twoje auto,że są z nim takie problemy? Auto ma oryginał 270tys km,salon polska 1 właściciel (notabene znajomy,z sąsiedniej wsi,nie handlarz, u niego nowe b8 stoi już na podjeździe), więc... kupiłem. Jedyne co mówił, to że jak dopala dpf to wyższe obroty i trochę wibruje. Kupiłem,zrobiłem może 200km,szybko wymienilem rozrząd (był już czas), zrobiłem z 10 km i zdechł. Holowanie, diagnoza opilki w filtrze,pompa zatarta, wtryski z opilkami. Czyszczenie, nowe wtryski, pompa i po złożeniu w sumie to samo...a nawet i gorzej...to tak w skrócie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paulool Zgłoś #60 Napisano 28 Czerwca 2018 Kolego Kaczmarek pompa CR trzyma ciśnienie czy mocno waha się? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach