rabbit211 Zgłoś #1 Napisano 30 Kwietnia 2018 (edytowane) Witam, proszę o przeanalizowanie logów, gdyż wydaje mi się, że cos jest nie tak z doładowaniem. Dodam, że mam zaślepiony EGR. Z góry dzieki! 000,003,010 001,004,011 Edytowane 30 Kwietnia 2018 przez rabbit211 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Filek Zgłoś #2 Napisano 15 Maja 2018 Podkleję się pod temat, bo też posiadam AFN-a. Rzuci ktoś okiem i ewentualnie podpowie gdzie pogrzebać jeśli jest taka potrzeba? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamyk1984 Zgłoś #3 Napisano 22 Lipca 2018 (edytowane) Witam, Passat po wymianie uszczelki po głowicą i czyszczeniu turbiny. Niestety w dalszym ciągu brak mocy. Poniżej logi - moim zdaniem turbo słabo dmucha. http://vaglogger.apphb.com/log/5b521b2071daa44514db01e1 Logi po uszczelnieniu podciśnień plus błąd 00575 http://vaglogger.apphb.com/log/5b52f1f071daa438c4e8de35 Proszę o interpretację i ewentualną pomoc Edytowane 22 Lipca 2018 przez kamyk1984 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sebax88x Zgłoś #4 Napisano 22 Października 2018 Filek - wygląda mi to na przeplywomierz. Odepnij wtyczkę od niego i zobacz czy jeździ tak samo. Kamyk1984 - po uszczelnieniu przeladowywuje Ci turbo. Może być problem ze zmienna geometria turbiny Rabbit211 - nie zaciąga Ci gdzieś lewego powietrza za przepływomierzem, a przed turbiną? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
killer_84 Zgłoś #5 Napisano 30 Października 2018 podłączam się pod prośbę analizy logów. Auto nie miało w ogóle mocy przed osiągnięciem 2500rpm. Turbo załączało się dopiero po przygazowaniu. Z logów wyszło, że przepływomierz padł. Po wymianie auto wróciło do swojego poprawnego działania. Moje pytanie o logi, ponieważ kupiłem beszczelnie jakiś chinski badziew za 150zł i zastanawiam się czy te turbo działa na nim poprawnie: przed wymianą: http://vaglogger.apphb.com/log/5bd4c9ec9f90a85fb4d78bdc?AuthKey=30f3666a16384ef59b91ec1a4ffdb4c2 po wymianie: http://vaglogger.apphb.com/log/5bd4cb609f90a85fb4d78bdd?AuthKey=3facc41e8ea543f89689dcfa20846c94#charttab-1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sebax88x Zgłoś #6 Napisano 4 Listopada 2018 Zrób razem logi dynamiczne grup 003, 008 i 010. Z tego co widzę na tych logach to mierzy trochę nieprawidłowo. Zresztą chińczyk padnie za niedługo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
killer_84 Zgłoś #7 Napisano 4 Listopada 2018 Ok, dzięki za wskazówki Sebax88x. Niebawem wrzucę nowe dane. Pomijając fakt słabej jakości i być może szybkiej awarii czym może objawiać się zły pomiar masy powietrza? Domyślam się, że rozchodzi się o kwestię mocy i zawyżonego spalania? Dodam tylko, że w moim wypadku padnięty przepływomierz powodował brak podciśnienia na gruszkę turbiny i tym samym zupełny brak mocy. Wszystko wracało do normy po przygazowaniu do ok 2,5k RPM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sebax88x Zgłoś #8 Napisano 4 Listopada 2018 Moze robić zle pomiary wciaganego powietrza. Masz zaślepiony EGR? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
killer_84 Zgłoś #9 Napisano 5 Listopada 2018 22 godziny temu, Sebax88x napisał: Moze robić zle pomiary wciaganego powietrza. Masz zaślepiony EGR? no ba...jak każdy szanujący się truciciel okolicy! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamyk1984 Zgłoś #10 Napisano 30 Czerwca 2020 W dniu 22.10.2018 o 06:08, Sebax88x napisał: Filek - wygląda mi to na przeplywomierz. Odepnij wtyczkę od niego i zobacz czy jeździ tak samo. Kamyk1984 - po uszczelnieniu przeladowywuje Ci turbo. Może być problem ze zmienna geometria turbiny Rabbit211 - nie zaciąga Ci gdzieś lewego powietrza za przepływomierzem, a przed turbiną? Dzięki za odpowiedź, temat ogarniety. Tak jak pisałeś powodem było turbo, źle założony pierścień kierownic turbiny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hashmap Zgłoś #11 Napisano 11 Marca (edytowane) Panoczki, typowy problem przeładowania. AFN po chipie na 140hp. Coś tam poruszałem sztangą i zastanawiam się, czy teraz jest w porządku https://log.tunezilla.com/s/s6sq8B23 Na razie nie złapalem notlauf, ale też i nie było bardzo gdzie pocisnąć. Actual map i specified map na max różnią się w niektóych miejscach o 200mbar i się zastanawiam, czy tak ma być, czy nadal wiesza się sztanga. Edytowane 11 Marca przez hashmap Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach