Skocz do zawartości
rabbit211

Analiza logów dynamicznych AFN.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, proszę o przeanalizowanie logów, gdyż wydaje mi się, że cos jest nie tak z doładowaniem. Dodam, że mam zaślepiony EGR. Z góry dzieki!

000,003,010

001,004,011

Edytowane przez rabbit211

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podkleję się pod temat, bo też posiadam AFN-a. Rzuci ktoś okiem i ewentualnie podpowie gdzie pogrzebać jeśli jest taka potrzeba? 

12.05.18 011 D.jpg

12.05.18 010 D.jpg

13.05.18 008 010 011 D.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Passat po wymianie uszczelki po głowicą i czyszczeniu turbiny. Niestety w dalszym ciągu brak mocy.

Poniżej logi  - moim zdaniem turbo słabo dmucha.

http://vaglogger.apphb.com/log/5b521b2071daa44514db01e1

 

Logi po uszczelnieniu podciśnień plus błąd 00575

http://vaglogger.apphb.com/log/5b52f1f071daa438c4e8de35

Proszę o interpretację i ewentualną pomoc

 

Edytowane przez kamyk1984

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Filek - wygląda mi to na przeplywomierz. Odepnij wtyczkę od niego i zobacz czy jeździ tak samo.

Kamyk1984 - po uszczelnieniu przeladowywuje Ci turbo. Może być problem ze zmienna geometria turbiny

Rabbit211 - nie zaciąga Ci gdzieś lewego powietrza za przepływomierzem, a przed turbiną? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podłączam się pod prośbę analizy logów. Auto nie miało w ogóle mocy przed osiągnięciem 2500rpm. Turbo załączało się dopiero po przygazowaniu. Z logów wyszło, że przepływomierz padł. Po wymianie auto wróciło do swojego poprawnego działania. Moje pytanie o logi, ponieważ kupiłem beszczelnie jakiś chinski badziew za 150zł i zastanawiam się czy te turbo działa na nim poprawnie:

przed wymianą:

http://vaglogger.apphb.com/log/5bd4c9ec9f90a85fb4d78bdc?AuthKey=30f3666a16384ef59b91ec1a4ffdb4c2

 

po wymianie:

http://vaglogger.apphb.com/log/5bd4cb609f90a85fb4d78bdd?AuthKey=3facc41e8ea543f89689dcfa20846c94#charttab-1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrób razem logi dynamiczne grup 003, 008 i 010. Z tego co widzę na tych logach to mierzy trochę nieprawidłowo. Zresztą chińczyk padnie za niedługo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok, dzięki za wskazówki Sebax88x. Niebawem wrzucę nowe dane.

Pomijając fakt słabej jakości i być może szybkiej awarii czym może objawiać się zły pomiar masy powietrza? Domyślam się, że rozchodzi się o kwestię mocy i zawyżonego spalania? Dodam tylko, że w moim wypadku padnięty przepływomierz powodował brak podciśnienia na gruszkę turbiny i tym samym zupełny brak mocy. Wszystko wracało do normy po przygazowaniu do ok 2,5k RPM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moze robić zle pomiary wciaganego powietrza. Masz zaślepiony EGR? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
22 godziny temu, Sebax88x napisał:

Moze robić zle pomiary wciaganego powietrza. Masz zaślepiony EGR? 

no ba...jak każdy szanujący się truciciel okolicy! :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 22.10.2018 o 06:08, Sebax88x napisał:

Filek - wygląda mi to na przeplywomierz. Odepnij wtyczkę od niego i zobacz czy jeździ tak samo.

Kamyk1984 - po uszczelnieniu przeladowywuje Ci turbo. Może być problem ze zmienna geometria turbiny

Rabbit211 - nie zaciąga Ci gdzieś lewego powietrza za przepływomierzem, a przed turbiną? 

Dzięki za odpowiedź, temat ogarniety.

Tak jak pisałeś powodem było turbo, źle założony pierścień kierownic turbiny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Panoczki, typowy problem przeładowania. AFN po chipie na 140hp. Coś tam poruszałem sztangą i zastanawiam się, czy teraz jest w porządku
https://log.tunezilla.com/s/s6sq8B23

Na razie nie złapalem notlauf, ale też i nie było bardzo gdzie pocisnąć. Actual map i specified map na max różnią się w niektóych miejscach o 200mbar i  się zastanawiam, czy tak ma być, czy nadal wiesza się sztanga.

Edytowane przez hashmap

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności