Jump to content
rabbit211

Analiza logów dynamicznych AFN.

    Recommended Posts

    Samochód: B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
    Rok prod: 1999

    Witam, proszę o przeanalizowanie logów, gdyż wydaje mi się, że cos jest nie tak z doładowaniem. Dodam, że mam zaślepiony EGR. Z góry dzieki!

    000,003,010

    001,004,011

    Edited by rabbit211

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
    Rok prod: 1997

    Podkleję się pod temat, bo też posiadam AFN-a. Rzuci ktoś okiem i ewentualnie podpowie gdzie pogrzebać jeśli jest taka potrzeba? 

    12.05.18 011 D.jpg

    12.05.18 010 D.jpg

    13.05.18 008 010 011 D.jpg

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B6 2.0 TDI-CR 170KM (CBBB)
    Rok prod: 2008

    Witam,

    Passat po wymianie uszczelki po głowicą i czyszczeniu turbiny. Niestety w dalszym ciągu brak mocy.

    Poniżej logi  - moim zdaniem turbo słabo dmucha.

    http://vaglogger.apphb.com/log/5b521b2071daa44514db01e1

     

    Logi po uszczelnieniu podciśnień plus błąd 00575

    http://vaglogger.apphb.com/log/5b52f1f071daa438c4e8de35

    Proszę o interpretację i ewentualną pomoc

     

    Edited by kamyk1984

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
    Rok prod: 2002

    Filek - wygląda mi to na przeplywomierz. Odepnij wtyczkę od niego i zobacz czy jeździ tak samo.

    Kamyk1984 - po uszczelnieniu przeladowywuje Ci turbo. Może być problem ze zmienna geometria turbiny

    Rabbit211 - nie zaciąga Ci gdzieś lewego powietrza za przepływomierzem, a przed turbiną? 

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
    Rok prod: 1999

    podłączam się pod prośbę analizy logów. Auto nie miało w ogóle mocy przed osiągnięciem 2500rpm. Turbo załączało się dopiero po przygazowaniu. Z logów wyszło, że przepływomierz padł. Po wymianie auto wróciło do swojego poprawnego działania. Moje pytanie o logi, ponieważ kupiłem beszczelnie jakiś chinski badziew za 150zł i zastanawiam się czy te turbo działa na nim poprawnie:

    przed wymianą:

    http://vaglogger.apphb.com/log/5bd4c9ec9f90a85fb4d78bdc?AuthKey=30f3666a16384ef59b91ec1a4ffdb4c2

     

    po wymianie:

    http://vaglogger.apphb.com/log/5bd4cb609f90a85fb4d78bdd?AuthKey=3facc41e8ea543f89689dcfa20846c94#charttab-1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
    Rok prod: 2002

    Zrób razem logi dynamiczne grup 003, 008 i 010. Z tego co widzę na tych logach to mierzy trochę nieprawidłowo. Zresztą chińczyk padnie za niedługo

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
    Rok prod: 1999

    Ok, dzięki za wskazówki Sebax88x. Niebawem wrzucę nowe dane.

    Pomijając fakt słabej jakości i być może szybkiej awarii czym może objawiać się zły pomiar masy powietrza? Domyślam się, że rozchodzi się o kwestię mocy i zawyżonego spalania? Dodam tylko, że w moim wypadku padnięty przepływomierz powodował brak podciśnienia na gruszkę turbiny i tym samym zupełny brak mocy. Wszystko wracało do normy po przygazowaniu do ok 2,5k RPM

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
    Rok prod: 2002

    Moze robić zle pomiary wciaganego powietrza. Masz zaślepiony EGR? 

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
    Rok prod: 1999
    22 godziny temu, Sebax88x napisał:

    Moze robić zle pomiary wciaganego powietrza. Masz zaślepiony EGR? 

    no ba...jak każdy szanujący się truciciel okolicy! :P

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

    ×

    Important Information

    Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy