Mysza123 Zgłoś #1 Napisano 29 Kwietnia 2018 (edytowane) Witam wszystkich serdecznie. Proszę Was o pomoc w poniższym temacie. Wiem, że temat z brakiem mocy w naszych passatach był poruszany chyba z milion razy ale nie mogę znaleźć rozwiązania na mój problem z autem. Mianowicie po zakupie auta nie miał tej mocy 170 KM i myślałem, że może tak ma jeździć itp. Przejechałem się passatem 140 KM kolegi i samochód zbiera się dużo lepiej niż moja 170KM wersja. Samochód posprawdzałem pod komputerem (szwagier ma warsztat) na 2 różnych programach i wszystko jest OK. Nie ma żadnych błędów. Myśleliśmy , że standardowo przepływomierz siedzi ale nie to nie jest to bo odpinaliśmy go i sprawdzaliśmy drugi i jest OK wskazania na kompie bardzo dobre. Wszystkie wartości silnika w normie. Turbina jakby załączała się dopiero od 2500 obrotów i nie ciągnie wcześniej. Więc zabraliśmy się za wymianę czujnika doładowania ale po zmianie nic się nie zmieniło. Filtry wszystkie wymienione ( paliwa, oleju, powietrza, kabina). Rozebraliśmy pół silnika i nie wiem co dalej. Chcę nadmienić , że ktoś już wcześniej rzeźbił przy kostkach od czujnika doładowania bo jedna wisi luźno nie wpięta ( oryginalna) i druga kostka też oryginał ale z innej daty 2010 wpięta w czujnik doładowania. Po wpięciu starej wtyczki ( tak co luźno była pokazuje błąd na kompie ) więc zakładam, że została pociągnięta nowa. Nie wiem co dalej robić auto nie przyśpiesza tak jak powinno jest słabe (szwagier ma audi 1.9tdi 115 km i zamiata mną podłogę) auto zaczyna się zbierać od 3000 obr/min, nadmienię, że nawet zrywa nie zrobię ( nie chodzi o włączoną trakcję ) Pod spodem widać, że ktoś kiedyś grzebał przy DPF i turbo. DPF ma 5% zapełnienia, grucha od turbo normalnie idzie, nie wiem co to może być, pedał w podłodze a auto nie jedzie. Czytałem po forum to każdy piszę, że auto przy tej mocy się fajnie zbiera. Miałem wcześniej B5 FL 1.9 TDi 130 km i to nawet szło a tu 170 Km "niby" i nic. Auto ma obecnie 317 tys przebiegu a przywiozłem je z Niemiec. Do 300 tys serwis VW ( wszystko udokumentowane w książkach, wlepach serwisowych i jak nawet po zakupie wymieniałem wszystkie filtry to wszystkie które były zamontowane oryginalne VW w bdb stanie więc zmieniane przy ostatnim przeglądzie) Przy takim przebiegu zakładam, że na pewno w Niemczech był robiony dwumas i wtryski, Pomóżcie bo czuję się jakbym jeździł SDi i nie TDi Moje auto to Passat B6 2.0 TDi 170 KM wersja kombi highline Edytowane 29 Kwietnia 2018 przez Mysza123 dopisanie treści Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KLICHO Zgłoś #2 Napisano 29 Kwietnia 2018 Logi dynamiczne zrob i bedzie wiadomo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mysza123 Zgłoś #3 Napisano 29 Kwietnia 2018 Zrobiłem wczoraj logi dynamiczne i wszystkie wartości oprócz turbiny ok. Turbina wstaje przy 2500 obr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach