Eurotoman Zgłoś #241 Napisano 8 Sierpnia 2019 14 godzin temu, enriquez napisał: W Skodzie też im na głowę padło z cenami. Ale i tak jest taniej. Z tego co liczyłem to różnica jest większa niż przed liftingiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #242 Napisano 8 Sierpnia 2019 po co te całe rabaty , podnieśc cene o 10 tys ...by dac rabat 9tys . i kazdy oczy - ale duzo !!! zamiast odrazu zjechac z ceną i byc liderem to się zastanawiają ile na tym zarobić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziki_pl Zgłoś #243 Napisano 8 Sierpnia 2019 (edytowane) 1 godzinę temu, Major napisał: po co te całe rabaty , podnieśc cene o 10 tys ...by dac rabat 9tys . i kazdy oczy - ale duzo !!! zamiast odrazu zjechac z ceną i byc liderem to się zastanawiają ile na tym zarobić Nie ma uniwersalnej metody. Masz klientów którzy porównają suche ceny i odrzucą dany model, inny się przy nim zakręci sprzedawca da mu 20k wszystkich rabatów i klienta wciągnie. W końcu może zaoszczędzić 20k? To samo masz przy umieszczaniu produktów na rynku, jak będzie tani z założenia to jest budżetowy, jak droższy to już nie jest budżetowy, jest lepszy, ale dasz rabaty i wygląda to ciekawiej. Człowiek potrafi dużo wydać by trochę "oszczędzić", ilu mądrych "robi koszty" na siłę by nie zapłacić podatku. Cenami VW chce z passata zrobić premium i wiele osób się może na to nabrać, ale głównie ci co nigdy premium nie mieli. Edytowane 8 Sierpnia 2019 przez dziki_pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Suytan Zgłoś #244 Napisano 10 Sierpnia 2019 Dnia 8.08.2019 o 19:50, dziki_pl napisał: Cenami VW chce z passata zrobić premium i wiele osób się może na to nabrać, ale głównie ci co nigdy premium nie mieli. No chyba tylko cenami. Nie mam większych doświadczeń z markami premium, jedynie przelotną styczność, ale Passatowi do premium naprawdę brakuje. Miałem (nie)przyjemność jeździć dwa tygodnie zastępczą B klasą z koszmarnym silnikiem 1.5 dci z Renault (w dodatku w automacie - muł nad muły) i na koniec musiałem z goryczą stwierdzić, że w "premium" passacie mam tragiczne zawieszenie w porównaniu do vanowatego bujadła dla ciotki klotki z silnikiem dla wuja Janusza. Miecio był bardzo stabilny, cichy i mega komfortowy, tak robi się zawieszenie, a nie "jeb" na każdej dziurze z tylnej osi... Mój znajomy, który przerobił m.in. Volvo S80 i Mietka E200 w poprzedniej budzie miał zwyczaj mawiać, że Passat to całkiem wygodna... taczka. Nie chcę być źle zrozumiany, jestem bardzo zadowolony z mojego samochodu. Uważam, że Passat jest najbliżej premium ze wszystkich marek "plebejskich", ale tego poziomu nie osiąga się poprzez podnoszenie ceny przy jednoczesnych żenujących oszczędnościach. Moje auto po katalogu było warte 156k, teraz za samochód posiadający te same cechy (plus dodatki, na których mi nie zależy, ale wciskają je w pakietach) musiałbym zapłacić 175k, a jednocześnie za felgi, które w Highline miałem w standardzie, musiałbym dopłacić 730 zł nawet w wersji Elegance, skasowali mi zegarek i zamiast niego dali zaślepkę rodem z Suzuki i zapewne zrobili kilka innych oszczędności, które zauważę dopiero na żywo. To jest naprawdę słabe. Z drugiej strony i tak nie jest źle, ostatnio w salonie wsiadłem do T-Roca za prawie 150k i prawie posikałem się ze śmiechu. Wnętrze Golfa Trendline wygląda przy nim jak premium :-) Pytanie, jak będzie wyglądało wnętrze Golfa VIII. Moja żona jeździ Golfem VI Trendline i ma m.in. pakiet zimowy (w VII dostępny od Comfortline) oraz elektrycznie składane lusterka (w VII od Highline). Także ten proces obniżania wyposażenia w VW trwa już jakiś czas. Problem polega niestety na tym, że jako konsumenci małymi krokami zgadzamy się na wpychanie nam coraz większej ściemy za coraz większą kasę. Jaramy się gównianym wyświetlaczem, mirror linkiem i innymi gadżetami rodem z Chin, które producenta kosztują grosze, a jednocześnie nie zauważamy, że pogorszyły się fotele, boczki drzwi są z plastiku a roletka nad miejscem na kubki wyparowała w dziale księgowości VW. Marki premium też podrożały i ponoć obniżyły jakość. Mój kolega, fan Bawarii, będąc ze swoją 5-ką na serwisie wsiadł do nowej 5-ki i stwierdził, że to masakra jakaś jest. Także musimy chyba poczekać aż przyjdzie kryzys, trochę im sodówkę ostudzi i może znowu zaczną się starać o klienta. 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1285 Zgłoś #245 Napisano 11 Sierpnia 2019 7 godzin temu, Suytan napisał: mega komfortowy, tak robi się zawieszenie, a nie "jeb" na każdej dziurze z tylnej osi Też uważam że tył zwłaszcza w kombi to dramat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robertsas Zgłoś #246 Napisano 12 Sierpnia 2019 Nie tylko w kombi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
enriquez Zgłoś #247 Napisano 12 Sierpnia 2019 Albo jestem głuchy albo u mnie tył (jeszcze) nie zrypany. Albo tak klekocze, że nie słychać Modern problems requires modern solutions hehe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1285 Zgłoś #248 Napisano 13 Sierpnia 2019 8 godzin temu, enriquez napisał: Albo jestem głuchy albo u mnie tył (jeszcze) nie zrypany. Albo tak klekocze, że nie słychać Modern problems requires modern solutions hehe. Jadąc po łatkach itp.jest spoko.Ale już jakikolwiek uskok,dziura i za każdym razem huk.Mam nowe amory z tyłu.Z przodu jest ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wolftomb Zgłoś #249 Napisano 13 Sierpnia 2019 Przy cenach nowy Passat kombi 1.5 Highline zahacza o Audi A4. Tylko, że w Audi jest silnik 2.0 a nie 1.5. Mi podobnie wyposażony Passat wychodzi około 180 tyś a Audi 190tyś. Rabaty w Audi o wiele większe. Nie porównuje rozmiarów bo wiadomo Passat większy ale ja nie potrzebuje do miast takiego potworka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
galux20 Zgłoś #250 Napisano 13 Sierpnia 2019 Ja też jestem głuchy Zawieszenie ciche Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skoczek1213 Zgłoś #251 Napisano 13 Sierpnia 2019 (edytowane) Jak w passacie zawieszenie jest ciche... to ja jestem żółwiem błotnym:p jak ktoś napisze ze w środku jest cicho to tez walne .... u mnie skrzypi lewa strona drzwi od głośnika, tunel środkowy. Dramat ale żeby nie było ostatnio jak jeździłem A6 2017 to kamera była gorszej jakości niż u nas, skrzynia miała większe lagi, i fotel tez lekko skrzypiał na chopkach Edytowane 13 Sierpnia 2019 przez skoczek1213 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek85 Zgłoś #252 Napisano 13 Sierpnia 2019 W 3 letnim passacie tez nic nie słyszałem z tylnego zawieszenia, wersja combi. co do rabatu to jest już w konfiguratorze. Idealnie bo przy złożonym zamówieniu w czerwcu odbiorę auto we wrześniu o 9000zl taniej ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1285 Zgłoś #253 Napisano 15 Sierpnia 2019 Dnia 13.08.2019 o 21:28, Tomek85 napisał: W 3 letnim passacie tez nic nie słyszałem z tylnego zawieszenia, wersja combi Zależy zapewne od ucha kierowcy i pewnie od egzemplarza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sławo2 Zgłoś #254 Napisano 16 Sierpnia 2019 Konstrukcja tylnej belki w b8 jest wiotka jak w daci duster. Przednie wahacze wykonane z cienkiej blachy (B6 miał aluminiowe masywniejsze} wpadające w rezonans. Już o tym gdzieś pisałem - w Audi jest konstrukcja o wiele solidniejsza. Konstruktorzy uznali widocznie że do Passata taka bieda wystarczy. Na szczęście passatem jeżdżę tylko do pracy S-ką i dzieci do szkoły wożę. Na zawieszenie mam pewien plan. Jak zrobię - napiszę co to dało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sławo2 Zgłoś #255 Napisano 19 Sierpnia 2019 Cytuj Cytuj Co do jakości wykonania nowszych modeli w stosunku do starszych już mam jakieś rozeznanie. Poprzedni samoch. mojej żony ( no i rodzinny) to a6C6 3.0 tdi 2011 r. Do lutego tego roku przelatała 457000 km i został sprzedany w rodzinie. Olej wymieniany co 15 tyś , wszystkie filtry co 30. Olej lany jaki był pod ręką, spełniający normę a czasem nawet nie np. Valvoline Durablend. W skrzyni wymieniany statycznie co 90 kkm. Rozrząd fabryczny służy do dzisiaj i jest cichy. Poza wymianami eksploatacyjnymi niewiele się zepsuło ( zamek drzwi kier np., łożysk piast przednich, wah górne przednie). Teraz żona lata od lutego nową A6 3.o tdi. ( 30 kkm już nabiegane) Nie widać pod względem wykonania żadnych różnic na minus. Spalanie realne niestety nie mniejsze ( 240km stara vs 286 obecna). przez pierwsze 10 kkm może nawet większe. Premium to jest premium. Passat tu się nie zalicza a nawet Arteon . Chociaż na forum arteona są wyznawcy , którzy twierdzą ,że to prawie Rolls-Royce :D :D . Trzeba paskowi wybaczyć pewne bolączki- jest jaki jest bo taki miał być wg konstruktorów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brono Zgłoś #256 Napisano 30 Sierpnia 2019 W FL sterowanie klimą z tylu jest dodatkowo płatne. 2700 lub 1250 w zależności od wersji. Tak w ramach nowych opcji w cenniku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
[email protected] Zgłoś #257 Napisano 31 Sierpnia 2019 Tak jak w Arteonie i w Passacie na rynku niemieckim. Tam od początku było to opcją. Polski importer zadecydował, że B8 będzie miał tylne sterowanie (bez podgrzewania tylnych siedzeń) już w standardzie jako dodatkowy argument na plus :-). Teraz wszystko wróciło do "normy". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
galux20 Zgłoś #258 Napisano 1 Września 2019 Mi tdi 190 dsg wychodzi 160 tyś No trochę drogo Alternatywą dobrą byłaby Camry Choć sedan Z ciekawości wycenilem lifting mondeo Wyszedł titanium 139 tyś też kombi i też 190 ps . Dorzucają do ceny 5 lat gwarancji. Oczywiście wyposażenie passata Jest wyraźnie gorsze. Biorę pod uwagę mondeo także z tego powodu że mam 14 letnie mondeo tdci 2.2 I to auto pod względem dynamiki Wygrywa z passat . No ale przede wszystkim Zawieszenie i układ kierowniczy Jest lepszy do kierowcy. Przy całkowitym odliczeniu VAT biorę pod uwagę e klasę A6 kombi Realnie między passatem a tymi autami wyjdź ie różnicy maks po obliczeniach z 35 tyś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skoczek1213 Zgłoś #259 Napisano 1 Września 2019 (edytowane) Dnia 20.06.2018 o 21:03, kriss555 napisał: W ustawieniach iphona w bluetooth tam gdzie masz zestaw vw zaznacz synchronizuj kontakty i powiadomienia. Powinno dzialac brałbym po 3 latach doświadczenia zdecydowanie coś z wyższej półki ....nie dajcie się nabrać na premium Passata... Edytowane 1 Września 2019 przez skoczek1213 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek85 Zgłoś #260 Napisano 2 Września 2019 Dnia 30.08.2019 o 21:23, brono napisał: W FL sterowanie klimą z tylu jest dodatkowo płatne. 2700 lub 1250 w zależności od wersji. Tak w ramach nowych opcji w cenniku ciekaw jestem czego to faktycznie dotyczy, jakos trudno mi sobie wyobrazić klimatyzacje 3 strefową bez regulacji z tyłu.. wydaje mi sie, że opłata wynika z dodatkowych gniazd do ładowania. są 2 pozycje w cenniku Panel do sterowania klimatyzacją i dodatkowe gniazda do ładowania: brak (essence); 2 690 (business); 1 260 (elegance) Klimatyzacja automatyczna Climatronic, trzystrefowa z filtrem antyalergicznym: 520 (essence); S (business); S (elegance) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach