Skocz do zawartości
biokd

Passat B8 FL w 2019

Rekomendowane odpowiedzi

No ciekawe czy to te same marrixy. Swoją droga superB robi się mega ciekawym autem- po dołożeniu AID i lepszej dsg te różnice w nowocześniejszym wyposażeniu paska się zatarły. Chyba ze coś innego wymyśla. Dodam se jeździłem chwile superb i w sumie uważam ze całkiem przyjemne autko . Nawet chyba zawiecha była cicha z tylu. Wygląd mi ce

 

cena się skądś bierze ;) ale używka dwuletnia to myśle ze będzie dobry wybór;) tylko pytanie czy obsługuje no apple car bo pamietam ze Bmw 5 f11 nie miała tego. Ale środek był luksusowy ...tylko denerwują egzemplarze z zwykłymi lampami z tylu zamiast ledow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie bardzo rozumiem sens porównywania audi A4 do passata B8. Pod względem wielkości to są zupełnie inne auta. Sam w audi a4 czuje sie jak w vw golfie.

jakość wykończenia w audi jest o wiele lepsza, ale koszt zbliżonych modeli vw to różnica 30-50% w cenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To już chyba bardziej LED Matrix Beam w Passacie są takie same lub bardzo zbliżone do tych Matrix Beam w A4 niż do tych w Superbie, na pewno jeśli chodzi o cenę bo w A4 ok 9 koła to kosztuje.

A co do Superba to siedzac w srodku jakosc wnetrza jednak odbiega  od Passata, niestety jest bardziej plastikowo, tzn te plastiki sa gorszej jakości  co widać gołym okiem.

Gdyby nie to.... to Skoda całkiem ok, bo przede wszystkim ogrom miejsca. W A4 jakość z kolei przewaza nad przestronnoscia wnętrza, choć cenowo  biorąc Leasing konsumencki rata brutto za A4 Allroad, ktore po dodaniu kilku rzeczy za ok 50 kola i finalnej cenie cwierc miliona wynosi kilkaset zł mniej niż za passata za ok 180 tyś (1500 brutto vs. 2000 brutto).

 Zostały mi 2 lata, póki co chodzi mi po głowie Tiguan Allspace:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety póki co brak jest SSP dla nowych modeli, więc można co najwyżej gdybać.

Z cennika wynika jednak, że Passat B8FL ma w standardzie nieco więcej systemów niż dowolny Superb co jednak nie tłumaczy ceny. Tak czy inaczej - B8FL + R-Line wizualnie robi robotę, a akurat usunięcie zegarka to jak dla mnie raczej "in plus", bo mi się to kojarzyło zawsze z Mondeo :D

EDIT:

Skoda Superb Matrix LED:

https://cdn.skoda-storyboard.com/2019/06/02_Press_Kit_SKODA_SUPERB_Lighting.pdf

https://www.skoda-storyboard.com/en/press-kits/skoda-superb-press-kit/lighting-first-skoda-to-feature-full-led-matrix-headlights/

SUPERB_Matrix_headlights.jpg

VW:

https://reiterjournal.com/upload/de_passat_booklet.pdf

W skrócie - Skoda 3 moduły LED "MATRIX" oraz soczewka Bi-LED. VW - nie mniej jak 44 elementy LED... Także ten tego... :]

Zapewne będzie, więc jak z Seatem Leonem z LED - fajnie, bo ma ale co z tego jak halogen był lepszy. Nawet dziś wielu zaznacza, że soczewka bi-xenon jest lepsza niż bi-led (nawet jeśli to jakaś dobra typu Koito).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

B8 miał 1.8 TSI 180KM w manual.

Czy ktoś wie czy będzie B8FL 2.0 TSI 190KM w manual  (jak rozumiem 1.8 znika zupelnie) czy tylko z DSG ?

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Raczej nie spodziewalbym sie 2.0 TSI w manualu - jesli juz to 1.5 TSI 150KM, ten silnik ma zastapic 1.4 oraz 1.8

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdumiewajaca logika koncernu, jak motor 150KM mialby 'zastapic' 180KM..

No coz, najwyrazniej naleze do nieistotnego odsetka klientów VAG którzy wcale nie chca na sile być uszczęśliwiani DSG a chcieliby mocniejszy od podstawowego motor.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak zastapic.. w ofercie docelowo ma byc:

 

1.5 TSI 150km manual lub dsg

2.0 TSI 190km dsg

2.0 TSI 270(274?)km dsg

no i paleta TDI..

 

jak chcesz TSI z manualem to tylko 1.5 150km

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tyle, że jest informacja iż to paleta przygotowana dla rocznika 2020, co dalej nie wiadomo. Testy homologacyjne trochę trwają więc możliwe, że innych wersji nie będzie wcale ale kto wie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

B8 to już uber premium, cenowo przynajmniej. W Mercedesie E ledy są delikatnie tańsze:

Pakiet MULTIBEAM LED (zawiera kod 628)

6 125 PLN

Automatyczna regulacja świateł drogowych Plus

Reflektory ILS LED – dynamiczne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.06.2019 o 13:54, LombokSpicy napisał:

36 x 2000=72000...

Wszystkim, którzy nie prowadzą działalności gospodarczej wydaje się, że leasing to jakaś cudowna, superpreferencyjna forma finansowania dzięki której ten zły przedsiębiorca (mi. fryzjer, lekarz, hydraulik) dostaje w zasadzie samochód za pół darmo. Tym czasem, szczególnie jeśli działalność nie jest oVATowana leasing nie jest wcale taki kożystny. W praktyce nawet gdy ogólne oprocentowanie wydaje się być korzystne leasingodawca goli na innych rzeczach np. ubezpieczeniu + obowiązkowych gap, całej masie opłat administracyjnych za dosłownie wszystko. W VW leasing sama początkowa opłata administracyjna w tym opłata rejestracyjna prawie 600 PLN, zgoda na wyjazd autem za granicę 60 PLN, informacja o mandatach 100 PLN każdy itp. Poza tym jak istnieje coś rakiego jak leasing konsumencki.

Dla mnie to jest parodia :) te wszystkie zgody pisma itp. Jutro jadę za granicę i miałbym pytać się swojego "Pana" o zgodę ? ;)) Jedyna przewaga leasingu to jak będziesz miał bombę i potem auto po naprawie będzie krzywo patrzeć, ale jednak zgodnie z "normą" to masz świadomość, że to nie Twoje. Kolejna zaleta leasingu, że pieniądze niewydane na auto mogą pracować dalej na to auto. Generalnie kto co woli. 

PS: Czy mi się dobrze wydaje, że B8 FL jest brzydszy niż B8 2018? No i droższy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj liczyli mi w salonie

Kombi 190 tdi dsg

Z kilkoma dodatkami 

Wyszło 151 tyś  brutto

Co w tej kwocie innego kupić

3 osobowa rodzina

 

Przebieg 25 tyś km rocznie 

No Może 30 tyś km

Auto  dla żony.

Może mazda 6  albo Camry 

Żona coś  mówi o fordzie edge 

Co podpowiadacie.

Ja na codzień i tak jeżdżę  czymś innym/sprinter. Craftery/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 godzin temu, galux20 napisał:

Wczoraj liczyli mi w salonie

Kombi 190 tdi dsg

Z kilkoma dodatkami 

Wyszło 151 tyś  brutto

Co w tej kwocie innego kupić

3 osobowa rodzina

 

Przebieg 25 tyś km rocznie 

No Może 30 tyś km

Auto  dla żony.

Może mazda 6  albo Camry 

Żona coś  mówi o fordzie edge 

Co podpowiadacie.

Ja na codzień i tak jeżdżę  czymś innym/sprinter. Craftery/

Arteona aktualnie kupisz w tych pieniądzach. Samochód jest bardzo duży 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 3.08.2019 o 21:14, galux20 napisał:

Wczoraj liczyli mi w salonie

Kombi 190 tdi dsg

Z kilkoma dodatkami 

Wyszło 151 tyś  brutto

Co w tej kwocie innego kupić

3 osobowa rodzina

 

Przebieg 25 tyś km rocznie 

No Może 30 tyś km

Auto  dla żony.

Może mazda 6  albo Camry 

Żona coś  mówi o fordzie edge 

Co podpowiadacie.

Ja na codzień i tak jeżdżę  czymś innym/sprinter. Craftery/

Ja tez mialem ogromny problem kupujac passata mowiac szczerze.

- Chyba najblizej do passata jest nowej insignii. Tylko jak ja kupowalem to byla nowosc i ze wzgledu na brak rabatow wychodzila drozej.

- Toyota Camry/Corolla  - to potencjalnie moze byc dobry wybor, choc mnie sie tymi autami kiepsko jezdzi (a w rodzinie jest kilka roznych). Nie umiem powiedziec tak do konca dlaczego. Fajne leasingi, brak mocnych silnikow.

- Mazda 6 wyglada bardzo fajnie na zewnatrz (chyba moj faworyt) ale w srodku zupelnie mi sie te zegary nie podobaja (mowiac szczerze to jestem fanem AID w zwiazku z czym wiekszosc aut ze zwyklymi zegarami juz mi sie srednio podoba, chyba ze np a6 c7 gdzie wyswietlacz jest idealnie dopasowany do zegarów zamiast takiego brzydkiego prostokata po srodku). System infotainment rowniez niedomaga, oni nawet z CarPlay mieli dlugo problemy i nie wiem czy to jest w konczu czy nie ma... Za to fajnie sie nimi jezdzi - mimo ze silniki nie sa zbyt mocne to fajnie wchodza na obroty. Mysle, ze warto sie przejechac. 

- Nowy Peugeot 508 wygalda ciekawie, ale chyba zbyt futurystyczny dla mnie (pod kazdym wzgledem)

- Mondeo na zewnatrz przecietny, w srodku to w ogóle jakas porazka. 

- Superb no to wiadomo, jak passat.

 

Sam myślę nad drugim autem dla zony. Długo chodził mi po głowie Seat Leon FR, ale ciezko mi uzasadnic jego cene w porownaniu np. do KIA ProCeed, a golfie nawet nie wspomne. I chyba gdybym mial kupowac dzis drugie auto to bylby to wlasnie ProCeed (lub XCeed, ale tym nie jezdzilem). Tylko wiadomo, mniejszy od passata. 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 godzin temu, [email protected] napisał:

Znajomy był u dilera i ponoć jest już oficjalny dostępny rabat na B8 FL w wysokości 9 tys.

Z jakiego powodu ten rabat? Na wyprzedaż rocznika chyba jeszcze za wcześnie..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, Tomek85 napisał:

Z jakiego powodu ten rabat? Na wyprzedaż rocznika chyba jeszcze za wcześnie..

Według mnie muszą zacząć dawać konkretny rabaty. W moim zaprzyjaźnionym salonie podobno kiepsko z zamówieniami na passata. Sprzedawca, który nas obsługuje zamówił dopiero jedno auto. 

Ja dostałem aktualnie 14,5% rabatu od ceny katalogowej. Rabat na firmę przy udokumentowaniu ponad 50 samochodów osobowych.

Mimo tego rabatu na razie nie zamawiamy, ponieważ jeszcze w maju auto przed liftingiem braliśmy za ok. 132k a teraz po liftingu prawie takie samo auto wychodzi ok. 156k.

Sami sprzedawcy mówią, że VW musi coś zrobić z cennikiem bo klienci uciekają im do Skody.

Dnia 5.08.2019 o 14:00, shoo napisał:

Ja tez mialem ogromny problem kupujac passata mowiac szczerze.

- Chyba najblizej do passata jest nowej insignii. Tylko jak ja kupowalem to byla nowosc i ze wzgledu na brak rabatow wychodzila drozej.

- Toyota Camry/Corolla  - to potencjalnie moze byc dobry wybor, choc mnie sie tymi autami kiepsko jezdzi (a w rodzinie jest kilka roznych). Nie umiem powiedziec tak do konca dlaczego. Fajne leasingi, brak mocnych silnikow.

- Mazda 6 wyglada bardzo fajnie na zewnatrz (chyba moj faworyt) ale w srodku zupelnie mi sie te zegary nie podobaja (mowiac szczerze to jestem fanem AID w zwiazku z czym wiekszosc aut ze zwyklymi zegarami juz mi sie srednio podoba, chyba ze np a6 c7 gdzie wyswietlacz jest idealnie dopasowany do zegarów zamiast takiego brzydkiego prostokata po srodku). System infotainment rowniez niedomaga, oni nawet z CarPlay mieli dlugo problemy i nie wiem czy to jest w konczu czy nie ma... Za to fajnie sie nimi jezdzi - mimo ze silniki nie sa zbyt mocne to fajnie wchodza na obroty. Mysle, ze warto sie przejechac. 

- Nowy Peugeot 508 wygalda ciekawie, ale chyba zbyt futurystyczny dla mnie (pod kazdym wzgledem)

- Mondeo na zewnatrz przecietny, w srodku to w ogóle jakas porazka. 

- Superb no to wiadomo, jak passat.

 

Sam myślę nad drugim autem dla zony. Długo chodził mi po głowie Seat Leon FR, ale ciezko mi uzasadnic jego cene w porownaniu np. do KIA ProCeed, a golfie nawet nie wspomne. I chyba gdybym mial kupowac dzis drugie auto to bylby to wlasnie ProCeed (lub XCeed, ale tym nie jezdzilem). Tylko wiadomo, mniejszy od passata. 

 

A Volvo V60 ?

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam produkcje 34 tydzień, ciekawe czy załapie się na ten rabat?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 6.08.2019 o 18:56, Eurotoman napisał:

Sami sprzedawcy mówią, że VW musi coś zrobić z cennikiem bo klienci uciekają im do Skody.

W Skodzie też im na głowę padło z cenami.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To nie jest nic dziwnego, że na początku sprzedaży modelu, który powinien być popularny, ciężko uzyskać rabaty. Potem przychodzą realia sprzedażowe, działania konkurencji i ceny spadają. Teraz rynek motoryzacyjny mocno zwalnia na całym świecie, więc jeszcze trochę i ceny będą musiały spaść. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności