Tomek85 Zgłoś #201 Napisano 24 Czerwca 2019 w manualu tylko najmniejsze silniki (1.5 TSI, 1.6 TDI) i dostepne zamowienia pewnie w Q4 2019 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Eurotoman Zgłoś #202 Napisano 25 Czerwca 2019 12 godzin temu, Tomekk73 napisał: Może to pytanie wbrew trendom, ale czy wiadomo kiedy można się spodziewać wersji z manualem? 12 godzin temu, Tomek85 napisał: w manualu tylko najmniejsze silniki (1.5 TSI, 1.6 TDI) i dostepne zamowienia pewnie w Q4 2019 Na tą chwilę w manualu będzie można zamawiać: 1.5 TSI Evo 150KM - od 28 tyg. zamówienia 2.0 TDI Evo 150KM - od 36 tyg. zamówienia 1.6 TDI - na razie brak info Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Eurotoman Zgłoś #203 Napisano 25 Czerwca 2019 16 godzin temu, Natalia93 napisał: Dziękuję pięknie! Bardzo przydatne dla mnie. Zostaje Business. Rozumiem, że do Essence żadnych pakietów nie przewidziano w promocyjnych cenach? PAKIETY DO ESSENCE: Pakiet Premium - 1790 PLN - System Park Pilot - czujniki parkowania z przodu i z tyłu - Klimatyzacja automatyczna Climatronic, trzystrefowa z filtrem antyalergicznym oraz panelem do sterowania z tyłu - Pakiet Siedzenia Komfortowe - Pakiet Światło - czujnik deszczu, czujnik zmierzchu Pakiet Światło Plus - 1760 PLN - Czujnik zmierzchu - automatyczne włączenie świateł z funkcją Coming / Leaving Home - Czujnik deszczu - Oświetlenie przestrzeni wokół nóg z przodu - 2 lampki LED do czytania z przodu, 2 lampki LED do czytania z tyłu - Lusterka "Make-up" w osłonach przeciwsłonecznych po stronie kierowcy i pasażera, podświetlanie LED - Lusterko zewnętrzne po stronie kierowcy automatycznie przyciemniane Pakiet Zimowy 1 - 1520 PLN - podgrzewane siedzenia przednie - ogrzewane dysze spryskiwaczy przedniej szyby Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LombokSpicy Zgłoś #204 Napisano 26 Czerwca 2019 Dnia 20.06.2019 o 19:48, 1285 napisał: No cóż taka prawda że ludzie którzy kupują wersje ze zwykłymi lampami to biedaki.Proszę pamiętać że nie wszyscy mają biznesy i osoby fizyczne muszą zapłacić te 130 tyś za auto a nie 2000 tyś miesięcznie przez 3 lata.Więc nie każdy może i nie musi mieć ledów czy AID. 36 x 2000=72000... Wszystkim, którzy nie prowadzą działalności gospodarczej wydaje się, że leasing to jakaś cudowna, superpreferencyjna forma finansowania dzięki której ten zły przedsiębiorca (mi. fryzjer, lekarz, hydraulik) dostaje w zasadzie samochód za pół darmo. Tym czasem, szczególnie jeśli działalność nie jest oVATowana leasing nie jest wcale taki kożystny. W praktyce nawet gdy ogólne oprocentowanie wydaje się być korzystne leasingodawca goli na innych rzeczach np. ubezpieczeniu + obowiązkowych gap, całej masie opłat administracyjnych za dosłownie wszystko. W VW leasing sama początkowa opłata administracyjna w tym opłata rejestracyjna prawie 600 PLN, zgoda na wyjazd autem za granicę 60 PLN, informacja o mandatach 100 PLN każdy itp. Poza tym jak istnieje coś rakiego jak leasing konsumencki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tadziak Zgłoś #205 Napisano 26 Czerwca 2019 55 minutes ago, LombokSpicy said: 36 x 2000=72000... Wszystkim, którzy nie prowadzą działalności gospodarczej wydaje się, że leasing to jakaś cudowna, superpreferencyjna forma finansowania dzięki której ten zły przedsiębiorca (mi. fryzjer, lekarz, hydraulik) dostaje w zasadzie samochód za pół darmo. Tym czasem, szczególnie jeśli działalność nie jest oVATowana leasing nie jest wcale taki kożystny. W praktyce nawet gdy ogólne oprocentowanie wydaje się być korzystne leasingodawca goli na innych rzeczach np. ubezpieczeniu + obowiązkowych gap, całej masie opłat administracyjnych za dosłownie wszystko. W VW leasing sama początkowa opłata administracyjna w tym opłata rejestracyjna prawie 600 PLN, zgoda na wyjazd autem za granicę 60 PLN, informacja o mandatach 100 PLN każdy itp. Poza tym jak istnieje coś rakiego jak leasing konsumencki. Warto dodać, że jeżeli ktoś aktualnie ma firmę i kupuje auto, to czysto finansowo najkorzystniej jest zakupić za gotówkę. Leasing oprócz oprocentowania (np. 103%) niesie za sobą same dodatkowe koszty, a korzyści podatkowych już niestety żadnych (od tego roku). Wiadomo, że nie każdy dysponuje gotówką, aby od razu wyłożyć na samochód, ale nie jest to żadna oszczędność. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1285 Zgłoś #206 Napisano 26 Czerwca 2019 1 godzinę temu, LombokSpicy napisał: Wszystkim, którzy nie prowadzą działalności gospodarczej wydaje się, że leasing to jakaś cudowna, superpreferencyjna forma finansowania dzięki której ten zły przedsiębiorca (mi. fryzjer, lekarz, hydraulik) Czy ja napisałem że biznesmen jest zły?i ma wszystko za darmo?Nie!To po pierwsze.A po drugie znaczna większość firm ma auta w leasingu więc nie pisz że korzyści nie ma. 46 minut temu, tadziak napisał: Warto dodać, że jeżeli ktoś aktualnie ma firmę i kupuje auto, to czysto finansowo najkorzystniej jest zakupić za gotówkę. Leasing oprócz oprocentowania (np. 103%) niesie za sobą same dodatkowe koszty, a korzyści podatkowych już niestety żadnych (od tego roku). Wiadomo, że nie każdy dysponuje gotówką, aby od razu wyłożyć na samochód, ale nie jest to żadna oszczędność. Tak jasne za gotówkę najlepiej?Bez komentarza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tadziak Zgłoś #207 Napisano 26 Czerwca 2019 2 hours ago, 1285 said: Czy ja napisałem że biznesmen jest zły?i ma wszystko za darmo?Nie!To po pierwsze.A po drugie znaczna większość firm ma auta w leasingu więc nie pisz że korzyści nie ma. Tak jasne za gotówkę najlepiej?Bez komentarza. A niby czemu nie? Są jakieś korzyści, wynikające z innej formy finansowania prócz braku konieczności wykładania całej kwoty naraz? Podatku (dochodowy i VAT) można odliczyć tyle samo w każdej wersji...Popraw mnie proszę, jeśli się mylę. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1285 Zgłoś #208 Napisano 26 Czerwca 2019 1 godzinę temu, tadziak napisał: Są jakieś korzyści, wynikające z innej formy finansowania prócz braku konieczności wykładania całej kwoty naraz? Podatku (dochodowy i VAT) można odliczyć tyle samo w każdej wersji... Z Twojej wypowiedzi wynika że jest mimo wszystko różnica pomiędzy zakupem przez osobę fizyczną a prowadzącą działalność gospodarczą.A tylko o to mi chodziło z pozostałymi rzeczami się zgadzam.Nie ma co dalej tego tematu ciągnąć bo to temat o passacie fl?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tadziak Zgłoś #209 Napisano 26 Czerwca 2019 42 minutes ago, 1285 said: Z Twojej wypowiedzi wynika że jest mimo wszystko różnica pomiędzy zakupem przez osobę fizyczną a prowadzącą działalność gospodarczą.A tylko o to mi chodziło z pozostałymi rzeczami się zgadzam.Nie ma co dalej tego tematu ciągnąć bo to temat o passacie fl?? Ok, oczywiście. Kupując auto na poziomie cenowym Passata na firmę zawsze będzie nas to kosztować mniej. Tak na szybko to chyba około 45 tys. przy zakupie auta za 150 tys. Ale kończymy temat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tadziak Zgłoś #210 Napisano 26 Czerwca 2019 A tak na temat - to fajny test B8 FL zrobił Marek: Wreszcie ktoś zapytał się o co chodzi z tym szkiełkiem zamiast prawdziwego head-up Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brono Zgłoś #211 Napisano 8 Lipca 2019 W Pasku led matrix 10.000 a w nowym Superb są w standardzie już w wersji Ambition. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #212 Napisano 8 Lipca 2019 W Superbie nie masz świateł matrycowych w standardzie tak jak i Passat nie ma takich świateł. Dla B8 w ETKA są następujące opcje: reflektory diodowe [PR-8IT, GP1] LED Basic dla FL reflektory diodowe z Matrix-Beam [PR-8IU,8IW,8IX,GP1] LED Premium dla FL Dla Skody: reflektor diodowy [PR-8IT+8Q1] reflektor diodowy [PR-8IX+8Q5] PS: W Passacie jest moduł sterujący z numerem 992 na początku Mając LEDy ma się kawałek Porsche stąd pewnie te 10.000 za Matrixy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brono Zgłoś #213 Napisano 8 Lipca 2019 Cytat z cennika Superb FL: „Reflektory główne LED Top Matrix”. I jest to wyposażenie standardowe wersji Ambition. Wiec chyba jednak jest matrix led? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #214 Napisano 8 Lipca 2019 Ale Ambition nie jest podstawową wersją wyposażenia... Do tego w obecnym cennik RM'2020 nie ma zbyt wielu wersji (Business i Elegance) ale obie mają seryjnie reflektory "zwykłe". Porównanie cen pomijam, bo nie sprawdzałem różnic w wyposażeniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
enriquez Zgłoś #215 Napisano 8 Lipca 2019 Nie zmienia to faktu że w Pasku do matrixów zawsze trzeba dołożyć 10 koła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brono Zgłoś #216 Napisano 8 Lipca 2019 44 minuty temu, enriquez napisał: Nie zmienia to faktu że w Pasku do matrixów zawsze trzeba dołożyć 10 koła. Dokładnie 2 godziny temu, radekrp90 napisał: Ale Ambition nie jest podstawową wersją wyposażenia... Do tego w obecnym cennik RM'2020 nie ma zbyt wielu wersji (Business i Elegance) ale obie mają seryjnie reflektory "zwykłe". Porównanie cen pomijam, bo nie sprawdzałem różnic w wyposażeniu. Przecież napisałem, ze są standardem już w wersji Ambition. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #217 Napisano 8 Lipca 2019 Teraz drugie pytanie - czy "Matrix" w Skodzie jest taki sam jak w B8. Nie bronię tu VW - cały koncern ma z roku na rok coraz bardziej dziwaczną politykę i gdyby nie pewne detale wnętrza Superb byłby dla mnie idealnym autem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
enriquez Zgłoś #218 Napisano 8 Lipca 2019 Też mi się nie chce wierzyć, że to będzie to samo, tym bardziej że jest w standardzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skoczek1213 Zgłoś #219 Napisano 8 Lipca 2019 No ciekawe czy to te same marrixy. Swoją droga superB robi się mega ciekawym autem- po dołożeniu AID i lepszej dsg te różnice w nowocześniejszym wyposażeniu paska się zatarły. Chyba ze coś innego wymyśla. Dodam se jeździłem chwile superb i w sumie uważam ze całkiem przyjemne autko . Nawet chyba zawiecha była cicha z tylu. Wygląd mi bardziej odpowiada a passata fl odchudzili nawet z mega zegarka:/ chyba po żakonczeniu leasingu będę szukał a4 używanej lub nowa superb:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sławo2 Zgłoś #220 Napisano 8 Lipca 2019 1 minutę temu, skoczek1213 napisał: No ciekawe czy to te same marrixy. Swoją droga superB robi się mega ciekawym autem- po dołożeniu AID i lepszej dsg te różnice w nowocześniejszym wyposażeniu paska się zatarły. Chyba ze coś innego wymyśla. Dodam se jeździłem chwile superb i w sumie uważam ze całkiem przyjemne autko . Nawet chyba zawiecha była cicha z tylu. Wygląd mi bardziej odpowiada a passata fl odchudzili nawet z mega zegarka:/ chyba po żakonczeniu leasingu będę szukał a4 używanej lub nowa superb:) Bierz audi! VW ani Skoda nigdy nie dorówna audi ,bo taka jest polityka koncernu. Sztywność nadwozia w audi jest większa. Np A4 ma około 140 zgrzewów więcej na karoserii niż passat. Kto zobaczy dwa gołe nadwozia ( a4 B9 i passat B8_) to zobaczy różnicę. Dodatkowe nakładki wzmacniające w kliku nastu miejscach nadwozia. Mc person z przodu w passacie nie umywa się do wielowahacza w audi. Porównajcie sobie kpl. tylne zawieszenia od audi i passata. Zwróćcie np uwagę na wielkość tulei mocujących tylne sanki do nadwozia. Tylna belka to zupełnie inna konstrukcja- nawet laik zauważy ,że o wiele solidniejsza. Różnic w solidności i jakości konstrukcji jest multum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach