Skocz do zawartości
biokd

Passat B8 FL w 2019

Rekomendowane odpowiedzi

w manualu tylko najmniejsze silniki (1.5 TSI, 1.6 TDI) i dostepne zamowienia pewnie w Q4 2019

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, Tomekk73 napisał:

Może to pytanie wbrew trendom, ale czy wiadomo kiedy można się spodziewać wersji z manualem?

 

12 godzin temu, Tomek85 napisał:

w manualu tylko najmniejsze silniki (1.5 TSI, 1.6 TDI) i dostepne zamowienia pewnie w Q4 2019

Na tą chwilę w manualu będzie można zamawiać:

1.5 TSI Evo 150KM - od 28 tyg. zamówienia

2.0 TDI Evo 150KM - od 36 tyg. zamówienia

1.6 TDI - na razie brak info

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 godzin temu, Natalia93 napisał:

Dziękuję pięknie!  Bardzo przydatne dla mnie. Zostaje Business. Rozumiem, że do Essence żadnych pakietów nie przewidziano w promocyjnych cenach? :(

PAKIETY DO ESSENCE:

Pakiet Premium - 1790 PLN
- System Park Pilot - czujniki parkowania z przodu i z tyłu 
- Klimatyzacja automatyczna Climatronic, trzystrefowa z filtrem antyalergicznym oraz panelem do sterowania z tyłu 
- Pakiet Siedzenia Komfortowe 
- Pakiet Światło - czujnik deszczu, czujnik zmierzchu 

Pakiet Światło Plus - 1760 PLN
- Czujnik zmierzchu - automatyczne włączenie świateł z funkcją Coming / Leaving Home
- Czujnik deszczu
- Oświetlenie przestrzeni wokół nóg z przodu
- 2 lampki LED do czytania z przodu, 2 lampki LED do czytania z tyłu
- Lusterka "Make-up" w osłonach przeciwsłonecznych po stronie kierowcy i pasażera, podświetlanie LED
- Lusterko zewnętrzne po stronie kierowcy automatycznie przyciemniane

Pakiet Zimowy 1 - 1520 PLN
- podgrzewane siedzenia przednie
- ogrzewane dysze spryskiwaczy przedniej szyby

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.06.2019 o 19:48, 1285 napisał:

No cóż taka prawda że ludzie którzy kupują wersje ze zwykłymi lampami to biedaki.Proszę pamiętać że nie wszyscy mają biznesy i osoby fizyczne muszą zapłacić te 130 tyś za auto a nie 2000 tyś miesięcznie przez 3 lata.Więc nie każdy może i nie musi mieć ledów czy AID.

36 x 2000=72000...

Wszystkim, którzy nie prowadzą działalności gospodarczej wydaje się, że leasing to jakaś cudowna, superpreferencyjna forma finansowania dzięki której ten zły przedsiębiorca (mi. fryzjer, lekarz, hydraulik) dostaje w zasadzie samochód za pół darmo. Tym czasem, szczególnie jeśli działalność nie jest oVATowana leasing nie jest wcale taki kożystny. W praktyce nawet gdy ogólne oprocentowanie wydaje się być korzystne leasingodawca goli na innych rzeczach np. ubezpieczeniu + obowiązkowych gap, całej masie opłat administracyjnych za dosłownie wszystko. W VW leasing sama początkowa opłata administracyjna w tym opłata rejestracyjna prawie 600 PLN, zgoda na wyjazd autem za granicę 60 PLN, informacja o mandatach 100 PLN każdy itp. Poza tym jak istnieje coś rakiego jak leasing konsumencki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
55 minutes ago, LombokSpicy said:

36 x 2000=72000...

Wszystkim, którzy nie prowadzą działalności gospodarczej wydaje się, że leasing to jakaś cudowna, superpreferencyjna forma finansowania dzięki której ten zły przedsiębiorca (mi. fryzjer, lekarz, hydraulik) dostaje w zasadzie samochód za pół darmo. Tym czasem, szczególnie jeśli działalność nie jest oVATowana leasing nie jest wcale taki kożystny. W praktyce nawet gdy ogólne oprocentowanie wydaje się być korzystne leasingodawca goli na innych rzeczach np. ubezpieczeniu + obowiązkowych gap, całej masie opłat administracyjnych za dosłownie wszystko. W VW leasing sama początkowa opłata administracyjna w tym opłata rejestracyjna prawie 600 PLN, zgoda na wyjazd autem za granicę 60 PLN, informacja o mandatach 100 PLN każdy itp. Poza tym jak istnieje coś rakiego jak leasing konsumencki.

Warto dodać, że jeżeli ktoś aktualnie ma firmę i kupuje auto, to czysto finansowo najkorzystniej jest zakupić za gotówkę. Leasing oprócz oprocentowania (np. 103%) niesie za sobą same dodatkowe koszty, a korzyści podatkowych już niestety żadnych (od tego roku). Wiadomo, że nie każdy dysponuje gotówką, aby od razu wyłożyć na samochód, ale nie jest to żadna oszczędność.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, LombokSpicy napisał:

Wszystkim, którzy nie prowadzą działalności gospodarczej wydaje się, że leasing to jakaś cudowna, superpreferencyjna forma finansowania dzięki której ten zły przedsiębiorca (mi. fryzjer, lekarz, hydraulik)

Czy ja napisałem że biznesmen jest zły?i ma wszystko za darmo?Nie!To po pierwsze.A po drugie znaczna większość firm ma auta w leasingu więc nie pisz że korzyści nie ma.

 

46 minut temu, tadziak napisał:

Warto dodać, że jeżeli ktoś aktualnie ma firmę i kupuje auto, to czysto finansowo najkorzystniej jest zakupić za gotówkę. Leasing oprócz oprocentowania (np. 103%) niesie za sobą same dodatkowe koszty, a korzyści podatkowych już niestety żadnych (od tego roku). Wiadomo, że nie każdy dysponuje gotówką, aby od razu wyłożyć na samochód, ale nie jest to żadna oszczędność.

 Tak jasne za gotówkę najlepiej?Bez komentarza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 hours ago, 1285 said:

Czy ja napisałem że biznesmen jest zły?i ma wszystko za darmo?Nie!To po pierwsze.A po drugie znaczna większość firm ma auta w leasingu więc nie pisz że korzyści nie ma.

 

 Tak jasne za gotówkę najlepiej?Bez komentarza.

A niby czemu nie? Są jakieś korzyści, wynikające z innej formy finansowania prócz braku konieczności wykładania całej kwoty naraz? Podatku (dochodowy i VAT) można odliczyć tyle samo w każdej wersji...Popraw mnie proszę, jeśli się mylę.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, tadziak napisał:

Są jakieś korzyści, wynikające z innej formy finansowania prócz braku konieczności wykładania całej kwoty naraz? Podatku (dochodowy i VAT) można odliczyć tyle samo w każdej wersji...

Z Twojej wypowiedzi  wynika że jest mimo wszystko różnica pomiędzy zakupem przez osobę fizyczną a prowadzącą działalność gospodarczą.A tylko o to mi chodziło z pozostałymi rzeczami się zgadzam.Nie ma co dalej tego tematu ciągnąć bo to temat o passacie fl??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
42 minutes ago, 1285 said:

Z Twojej wypowiedzi  wynika że jest mimo wszystko różnica pomiędzy zakupem przez osobę fizyczną a prowadzącą działalność gospodarczą.A tylko o to mi chodziło z pozostałymi rzeczami się zgadzam.Nie ma co dalej tego tematu ciągnąć bo to temat o passacie fl??

Ok, oczywiście. Kupując auto na poziomie cenowym Passata na firmę zawsze będzie nas to kosztować mniej. Tak na szybko to chyba około 45 tys. przy zakupie auta za 150 tys. Ale kończymy temat :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A tak na temat - to fajny test B8 FL zrobił Marek:

Wreszcie ktoś zapytał się o co chodzi z tym szkiełkiem zamiast prawdziwego head-up ;-)

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W Pasku led matrix 10.000 a w nowym Superb są w standardzie już w wersji Ambition.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W Superbie nie masz świateł matrycowych w standardzie tak jak i Passat nie ma takich świateł.

Dla B8 w ETKA są następujące opcje:

  • reflektory diodowe [PR-8IT, GP1]  -> LED Basic dla FL
  • reflektory diodowe z Matrix-Beam [PR-8IU,8IW,8IX,GP1] -> LED Premium dla FL

Dla Skody:

  • reflektor diodowy [PR-8IT+8Q1]
  • reflektor diodowy [PR-8IX+8Q5]

PS: W Passacie jest moduł sterujący z numerem 992 na początku :D Mając LEDy ma się kawałek Porsche stąd pewnie te 10.000 za Matrixy ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cytat z cennika Superb FL: „Reflektory główne LED Top Matrix”. I jest to wyposażenie standardowe wersji Ambition.

Wiec chyba jednak jest matrix led?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale Ambition nie jest podstawową wersją wyposażenia... Do tego w obecnym cennik RM'2020 nie ma zbyt wielu wersji (Business i Elegance) ale obie mają seryjnie reflektory "zwykłe". Porównanie cen pomijam, bo nie sprawdzałem różnic w wyposażeniu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie zmienia to faktu że w Pasku do matrixów zawsze trzeba dołożyć 10 koła.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
44 minuty temu, enriquez napisał:

Nie zmienia to faktu że w Pasku do matrixów zawsze trzeba dołożyć 10 koła.

Dokładnie

2 godziny temu, radekrp90 napisał:

Ale Ambition nie jest podstawową wersją wyposażenia... Do tego w obecnym cennik RM'2020 nie ma zbyt wielu wersji (Business i Elegance) ale obie mają seryjnie reflektory "zwykłe". Porównanie cen pomijam, bo nie sprawdzałem różnic w wyposażeniu.

Przecież napisałem, ze są standardem już w wersji Ambition.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz drugie pytanie - czy "Matrix" w Skodzie jest taki sam jak w B8. Nie bronię tu VW - cały koncern ma z roku na rok coraz bardziej dziwaczną politykę i gdyby nie pewne detale wnętrza Superb byłby dla mnie idealnym autem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też mi się nie chce wierzyć, że to będzie to samo, tym bardziej że jest w standardzie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ciekawe czy to te same marrixy. Swoją droga superB robi się mega ciekawym autem- po dołożeniu AID i lepszej dsg te różnice w nowocześniejszym wyposażeniu paska się zatarły. Chyba ze coś innego wymyśla. Dodam se jeździłem chwile superb i w sumie uważam ze całkiem przyjemne autko . Nawet chyba zawiecha była cicha z tylu. Wygląd mi bardziej odpowiada a passata fl  odchudzili nawet z mega zegarka:/  chyba po żakonczeniu leasingu będę szukał a4 używanej lub nowa superb:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, skoczek1213 napisał:

No ciekawe czy to te same marrixy. Swoją droga superB robi się mega ciekawym autem- po dołożeniu AID i lepszej dsg te różnice w nowocześniejszym wyposażeniu paska się zatarły. Chyba ze coś innego wymyśla. Dodam se jeździłem chwile superb i w sumie uważam ze całkiem przyjemne autko . Nawet chyba zawiecha była cicha z tylu. Wygląd mi bardziej odpowiada a passata fl  odchudzili nawet z mega zegarka:/  chyba po żakonczeniu leasingu będę szukał a4 używanej lub nowa superb:)

Bierz audi!

VW ani Skoda nigdy nie dorówna audi ,bo taka jest polityka koncernu. Sztywność nadwozia w audi jest większa. Np A4 ma około 140 zgrzewów więcej na karoserii niż passat. Kto zobaczy dwa gołe nadwozia ( a4 B9 i passat B8_) to zobaczy różnicę. Dodatkowe nakładki wzmacniające w kliku nastu miejscach nadwozia. Mc person z przodu w passacie nie umywa się do wielowahacza w audi. Porównajcie sobie kpl. tylne zawieszenia od audi i passata. Zwróćcie np uwagę na wielkość tulei mocujących tylne sanki do nadwozia. Tylna belka to zupełnie inna konstrukcja- nawet laik zauważy ,że o wiele solidniejsza. Różnic w solidności i jakości konstrukcji jest multum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności