Skocz do zawartości
biokd

Passat B8 FL w 2019

Rekomendowane odpowiedzi

Gdzie jest info że w superbie matrixy są w serii?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W wirtualnym salonie skody gościu o tym wprost mi powiedział. Wejdź i zapytaj. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, enriquez napisał:

W wirtualnym salonie skody gościu o tym wprost mi powiedział. Wejdź i zapytaj. 

 

11 godzin temu, enriquez napisał:

kurczę, w Skodzie matrixy dali w serii (z wyjątkiem bieda wersji), a w Pasku zaszaleli z dopłatami ... jak żyć?

 Według czeskiego konfiguratora są za dopłatą. Pakiet led. 

3FF94EFD-FB55-442F-8186-E98D6ADC72FC.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, enriquez napisał:

(z wyjątkiem bieda wersji), a w Pasku zaszaleli z dopłatami ... jak żyć?

Po pierwsze to jest jakaś "milioner wersja"bo skoro tak wszyscy nazywają biedakami wersje comfortline czy trendline?A po drugie to wymagania macie jakby ten passat miał być co najmniej na równi z audi a6 więc trzeba płacić 200 tyś za passata który ma także w pakiecie rzeczy które mawet klasy premium nie mają min pięknie skrzypiące i grające zawieszenie???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Eurotoman, pytałem się 3 razy - na Polskę będą w standardzie dla wszystkich wersji poza podstawową. 

 

1285, nawet mi się nie chce komentować. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
36 minut temu, enriquez napisał:

 

1285, nawet mi się nie chce 

No cóż taka prawda że ludzie którzy kupują wersje ze zwykłymi lampami to biedaki.Proszę pamiętać że nie wszyscy mają biznesy i osoby fizyczne muszą zapłacić te 130 tyś za auto a nie 2000 tyś miesięcznie przez 3 lata.Więc nie każdy może i nie musi mieć ledów czy AID.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zgoda

nie ma o co się spierać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

1 minutę temu, enriquez napisał:

zgoda

nie ma o co się spierać

Nie mam zamiaru się kłócić ani nikogo obrażać po prostu niech każdy kupuje to na co go stać a przy tym za bardzo nie krytykuje innych.Nie było to do kierowane konkretnie do Ciebie tylko jak już wcześniej pisałem większość Polski jeździ starymi trupami a pod testem na youtube Passata B8 comfortline 90% komentów było typu jaka to bieda edition.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Heh. To prawda. W Polsce to chyba najlepiej mieć BMW w obojętnie którym roczniku. 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się? a co do liftu passata to auto naprawdę jest ok ale ja już raczej ponownie bym nie kupił.Mnie marzy się Arteon lub audi A5.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, 1285 napisał:

No cóż taka prawda że ludzie którzy kupują wersje ze zwykłymi lampami to biedaki.Proszę pamiętać że nie wszyscy mają biznesy i osoby fizyczne muszą zapłacić te 130 tyś za auto a nie 2000 tyś miesięcznie przez 3 lata.Więc nie każdy może i nie musi mieć ledów czy AID.

Ja nie mam biznesu i płace przez 4 lata ale kredyt a nie leasing, więc wszystko się da:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ceny kosmos... W przypadku alltracka wyposazonego dokladnie tak jak moj, dopłata +35k wg. konfiguratora OoO. A głowna roznica to troche więcej koni i matrix led zamiast zwyklych led...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 godzin temu, shoo napisał:

Ceny kosmos... W przypadku alltracka wyposazonego dokladnie tak jak moj, dopłata +35k wg. konfiguratora OoO. A głowna roznica to troche więcej koni i matrix led zamiast zwyklych led...

Podobnie musiałbym dołożyć zamawiając teraz swojego. A jak słyszę że aspiruje do premium to masakra. Co ciekawe, doposażony business kosztuje tyle samo co dobrze wyposażony Elegance ;) Cóż, jak nie dołożą świateł matrix do pakietu business to będzie padaka. Pakier R-line tez poszedł do góry z nieuzasadnionych przyczyn.

Dnia 20.06.2019 o 20:14, 1285 napisał:

Zgadzam się? a co do liftu passata to auto naprawdę jest ok ale ja już raczej ponownie bym nie kupił.Mnie marzy się Arteon lub audi A5.

Do Arteona cenowo już bardzo niedaleko, nie zastanawiałbym się ;)

Edytowane przez R-line

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widziałem dziś lift przez chwilę na żywo.Auto było na Słowackich blachach.Przód ładny choć wiem że to inna liga ale dla mnie  z Arteonem  szans nie ma a i może to i śmieszne ale także T-Rock robi na mnie większe wrażenie.Z tyłu wydaje mi się że obyło się bez więększych zmian.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Passat po fl czy przed pretenduje do klasy premiom. Arteon to już w ogóle. To nie są auta premiom i pytanie nawet czy są namiastka premium. Z tego co ja zaobserwowałem to materiałami są może ciut lepsze niż Japonce i Fordy ale Za to się płaci - przecież passat jest droższy o ok 10 procent od swoich konkurentów. Z drugiej strony zabiegi księgowych -czyli oszczędności nie pozwalają myśleć nam o premium tylko zastanawiać się gdzie i czy dalej jest przewaga nad mondeo mazda 6 etc. Karygodne jest pójście w stronę robienia oszczędności na zegarku ( którego nie będzie) i podnoszenie znów cen do jakiś absurdów. Mam dwuletnie auto - - codziennie słyszę ze to nie jest auto  premium bo co chwila coś trzeszczy. A to boczek drzwi a to tunel środkowy . Niestety jak ktoś tego nie słyszy to albo jest odporny na takie dźwięki  albo ma wyjątkowe szczęście. Pomagajcie drzwi - same materiały Bardzo ok ale jakość spasowania dramat. 

Ps ludzie z arteona tez uważają ze oni to już w ogóle premium bo passat to się chowa przy arteonie - ale materiały są dokładnie takie same a wręcz gorsze. To auto pokazuje jakie jest premium tym ze przyciski nie maja chromów. Takie to premium. Może Ew wygląd aspiruje do premium . Tu się zgodzę. Nic więcej . 

.

 

Edytowane przez skoczek1213
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.06.2019 o 14:57, Natalia93 napisał:

Sprawdza się wszystko co Eurotoman pisze. Dodam od siebie, że start produkcji 2.0 TDI Evo (150 KM) to dopiero 38 tydzień. Inne wcześniej. Erotoman dysponujesz informacją o wyposażaniu wersji Essence?

Wyposażenie wersji Essence:

Kierunkowskazy boczne (LED) zintegrowane w obudowach lusterek

Listwy na osłonie wlotu powietrza do chłodnicy, chromowane

Szyby termoizolacyjne, przednia szyba dźwiękochłonna

Reflektory LED oraz światła do jazdy dziennej LED

Tylne światła w technologii LED

Listwy dookoła szyb bocznych, czarne

Listwy w dolnej części drzwi oraz zderzaka przedniego, czarne

Zderzaki, obudowy lusterek zewnętrznych i klamki lakierowane w kolorze nadwozia

Relingi dachowe, czarne

 

Podłokietnik z przodu regulowany na wysokość, ze schowkiem

Schowek w desce rozdzielczej po stronie pasażera, zamykany, podświetlany, z funkcją chłodzenia

Schowek w konsoli środkowej z przodu z 2 miejscami na napoje, zamykany żaluzją

Fotele przednie z regulacją wysokości

Kolumna kierownicy z możliwością regulacji w dwóch płaszczyznach

Kierownica 3-ramienna, multifunkcyjna, obszyta skórą
- dźwignia zmiany biegów obszyta skórą
- możliwość sterowania radiem, komputerem pokładowym lub telefonem

Kierownica 3-ramienna, multifunkcyjna, obszyta skórą z łopatkami do zmiany biegów <dla samochodów DSG>
- dźwignia zmiany biegów obszyta skórą
- możliwość sterowania radiem, komputerem pokładowym lub telefonem
- łopatki do zmiany biegów przy kierownicy

Listwy dekoracyjne na desce rozdzielczej, konsoli środkowej i przednich drzwiach New Brushed

Lusterka "Make-up" w osłonach przeciwsłonecznych po stronie kierowcy i pasażera

Oświetlenie wnętrza z opóźnionym wyłączaniem i funkcją przyciemniania, dwie lampki do czytania z przodu i z tyłu

Oparcie tylnej kanapy dzielone (40/20/40)

Roleta bagażnika z funkcją zwijania i rozwijania

Tapicerka siedzeń Lizard

 

Aktywny system ochrony pasażerów "PreCrash Front"
- domykanie szyb i szklanego dachu oraz wstępne napinanie pasów bezpieczeństwa w przypadku niebezpieczeństwa kolizji

ESP - system stabilizacji toru jazdy wraz z ASR, ABS, MSR, asystentem siły hamowania i stabilizacją toru jazdy z przyczepą

System Front Assist z funkcją awaryjnego hamowania City oraz rozpoznawaniem pieszych Pedestrian Detection

Multicolision Brake - system automatycznego hamowania po kolizji

Isofix - przygotowanie do montażu 2 fotelików na zewnętrznych siedziskach tylnej kanapy, zgodnie z I-Size oraz uchwytami TopTether

Poduszki powietrzne czołowe oraz boczne dla kierowcy i pasażera z przodu z możliwością dezaktywacji poduszki powietrznej pasażera

Poduszki powietrzne kurtynowe dla pasażerów z przodu i z tyłu

Zabezpieczenie antykradzieżowe (immobiliser)

Fatigue Detection - system wykrywający zmęczenie kierowcy

Sygnalizacja spadku ciśnienia w oponach

 

Centralny zamek, zdalnie sterowany pilotem

System "Keyless Go" - bezkluczykowe uruchamianie pojazdu 

Hamulec postojowy, elektromechaniczny z funkcją AutoHold

Klimatyzacja z regulacją manualną "Climatic"

Komputer pokładowy Plus z wyświetlaczem monochromatycznym

Lusterka boczne regulowane elektrycznie, podgrzewane, lusterko po stronie kierowcy asferyczne

System radiowy Composition Colour
- obsługa za pośrednictwem 6,5-calowego, kolorowego i w pełni dotykowego ekranu z czujnikiem zbliżeniowym
- radio FM
- z odtwarzaniem plików MP3/WMA,
- dwa gniazda USB (typu C) obługujące iPod/iPhone,
- 8 głośników,
- instalacja telefoniczna (Bluetooth)

We Connect
- We Connect (bezpłatnie przez 10 lat): wzywanie pomocy drogowej, planowanie terminów przeglądów, automatyczne zgłoszenie wypadku, raport o stanie samochodu
- We Connect Plus - mobilne usługi online (bezpłatnie przez 1 rok): wyjazd poza dopuszczoną strefę, powiadomienie o przekroczeniu prędkości, alarm online o kradzieży, sygnał dźwiękowy i światła awaryjne, drzwi i światła, status samochodu, lokalizacja postoju, dane jazdy, zdalne sterowanie ogrzewaniem postojowym

System Start-Stop 2.0 wyłączający silnik podczas postoju i system rekuperacji odzyskujący energię podczas hamowania

Tempomat

Szyby drzwiowe przednie i tylne sterowane elektrycznie

Wspomaganie układu kierowniczego, elektromechaniczne, zależne od prędkości samochodu

Gniazdo 12 V w konsoli środkowej z przodu

Gniazdo 12 V w konsoli środkowej z tyłu

 

Obręcze stalowe 6.5J x 16 z kołpakami
Opony 215/60 R16

Zestaw naprawczy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję pięknie!  Bardzo przydatne dla mnie. Zostaje Business. Rozumiem, że do Essence żadnych pakietów nie przewidziano w promocyjnych cenach? :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Natalia93 napisał:

Dziękuję pięknie!  Bardzo przydatne dla mnie. Zostaje Business. Rozumiem, że do Essence żadnych pakietów nie przewidziano w promocyjnych cenach? :(

Są pakiety. Jutro wrzucę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może to pytanie wbrew trendom, ale czy wiadomo kiedy można się spodziewać wersji z manualem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności